4 augustus 2025, 23:18:18

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Caroline

Opgedroogd en zo fel rood.  ???

Volgens mij wordt bloed wat opgedroogd is heel donker tot bijna zwart, was hier ook bij Pablo 2 maanden geleden.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Citaat van: Rianne op 29 november 2006, 14:39:07

Ik heb hem even gevangen om te kijken, het bloed was al droog.

Ik begreep dat het niet vers was maar gedroogd.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Het bloed kan maximaal 2 uur oud zijn als ik het me goed herinner. Er zit bloed op een speeltje, het is die driehoek die Caroline ook heeft. Die hoort aan een ketting te hangen maar de ketting ging roesten buiten. Dus hebben we er een ladder van gemaakt.
Ik zal straks nog eens buiten kijken hoe meneer er nu bij zit. Ik zag hem iig wel gewoon vliegen dus hij heeft er geen last van. Mogelijk is het een gebroken veertje geweest. :)

Rianne

Vandaag natuurlijk weer wezen voeren. Het bloed is nu donker dus het is helemaal opgedroogd. Verder geen spoor te vinden van hoe dit nu kan. Misschien is hij tegen het speeltje opgevlogen?
Hopelijk gebeurd het niet vaker want dan gaat het speeltje de grijze bak in en komt er wat anders ;)

Lin

Caroline,
die regel had ik niet gezien.

Rian,

Ja als daar bloed aan zit lijkt mij dat de schuldige. Ik denk dat het geen tweede keer meer zal voorkomen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

:o Raadselachtig dat bloed ??? En je wilt dan zo graag weten wie/wat de boosdoener is.

Wat speeltjes betreft die afgeven, daar heb ik er 1 van. Kwam daar achter met het schoonmaken ervan  :o  eenmaal onder de kraan liep de verf over mijn handen en ik zag eruit als een regenboog  :o De restant kleuren blijven gewoon op het speeltje zitten en bij elke was beurt gaat er weer af.

Het is echt vogelspeelgoed en de verf kan geen kwaad zeggen ze. Ik heb gelukkig geen gekleurde Ruby  ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

:D Dank je! Heeft Lin weer gemaakt ;)
Loopt ie niet te langzaam? Duurt het lang om te laden? Anders moet ie ff worden aangepast. :)

Monky

;D ;D ;D ;D

Ik las wat Caroline schreef... Dus ik jouw handtekening opzoeken...
Ik zie bomen vervagen en de tekst tevoorschijn komen...
Dan zie ik ineens een valkje in een arreslee voorbij zoefen  ;D ;D ;D
Ik zit hier met een hele big smile   ;D

Het is een hele leuke handtekening

Groetjes,
Monky

Rianne

Haha ;D Om jouw berichtje moest ik ook erg lachen! ;D

carco

Inderdaad gave handtekening: daar is weer veel werk van gemaakt :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Dank je Caroline! :D

Over een uurtje zullen mijn moeder en ik afreizen naar Zaandam, om daar de 'Sephora valkjes' (+ schoonzoon ;D ) op te halen. Dusty van Lin, Stacy van mij en schoonzoon Maxime van Christine geloof ik, gaan een tijdje bij mijn  moeder logeren.
Ze wil graag een valkje van mij, en als het kan 2 natuurlijk, dus dit is de ideale gelegenheid voor haar om te oefenen. ;)
Ik zat eerst te kijken of ze bij mij konden blijven maar dan moesten Diego, Dulce, Tinco en Denzel met z'n vieren in de grote kamervoliere, wat op zich wel kan, en Stacy, Maxime en Dusty in de wat kleinere. Dan zouden er dus 7 valkjes op m'n computerkamer komen te zitten en dat is me toch te veel. M'n vriend wil ze niet in de woonkamer, en de logeerkamer is ook nog geen optie want die staat vol met bouwspullen van de badkamer. :-\ Dus ik ben blij dat m'n moeder graag op wil passen. :D
Natuurlijk zal ik regelmatig foto's maken voor Wilma zodat ze haar lieverds nog in de gaten kan houden! :D

Ik moest net zo lachen, sta ik in de bijkeuken, zie ik de valkjes een beetje gek doen. Zitten Ayko en Tiaro de regendruppels op te vangen die de voliere in waaien ;D Haha het leek wel een regendans!

Valerie

Wat grappig! Daar heb je toevallig geen filmpje van kunnen maken?  ;D
Idd een leuke handtekening!
Zoals Monique beschrijft: een valkje voorbij zoefen ;D

Wilma1

Hoi Rianne en "mam"  ;D (ben haar naam toch kwijt, ik ga me schamen  ::)),

De gehele operatie is gelukt, las ik. En dan ook nog van dat vreselijke weer onderweg....bah....hopelijk no geen file gehad ???

Geweldig wat jullie voor mij doen, ook Piet is er best stil van. En dat hij mij in de toekomst gaat helpen is natuurlijk super.

Ik hoop dat je moeder en net zo van gaat genieten als wij doen...ze heeft 3 supervogels en een ehhhhh.....kleinschoonzoon ??? ???  ;D

Het is wel een goed moment om Maxime en Stacy weer te koppelen, want dat was een knipperlichtrelatie van Stacy's kant en een verdrietige Maxime....OOK dat komt wel weer goed....Dusty is een scheetje en vind alles prima, als ie maar kan spelen en fluiten en zijn natje en droogje heeft  ;)

Vergaten we nog pellets mee tegeven, want die deed ik door de zaden heen....geen echt probleem ze eten wel hoor/ Mocht er iets zijn, ook voor voer o.i.d. laat het weten en we regelen het.

Ik vind het heel fijn dat je hebt gereageerd Rian en je je eigen kindje even aan oma kan geven MET schoonzoon....hopelijk valt ie in de smaak  ;) ;D

De voliere is ook een fijne oplossing, degelijk, makkelijk en groot, dus leveren ze niet al te veel in. Het is hier al best stil, want Maxime en Dusty houden van vrolijkheid en deuntjes  :D

Nogmaals bedankt en niet verplicht gaan zitten op het forum, je hebt ook nog een ander leven. WIJ weten dat het goed zit!!!

We vinden je moeder een gezellige babbeltante, we weten meteen van wie JIJ dat hebt.....dat jullie nog in de huiskamer mogen wonen ???  ;) ;D ;D ;D
:D :D :D   :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3