4 augustus 2025, 23:18:13

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Caroline

Rianne laat ons in spanning zitten.  ::)

Zij is nu samen met Lin Dusty wegbrengen naar Wilma.  ;)

Laat je ons nog wel vanavond als je terug bent iets weten??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Haha vanavond als je terug bent? Dat was 1 uur ;D
Gisteren om half 5 kon ik bellen dus dat heb ik ook gedaan. Ik werd doorverbonden met dr Hooijmeyer. Het ging erg goed met Nayana, ze had nog steeds het slangetje in voor het ademen, maar ze gingen vandaag kijken of ze ook zonder slangetje kon. Dus die gingen ze dan eerst afsluiten. Gaat dat goed, dan gaat ze onder narcose en gaat het slangetje er uit. Dan blijft ze daar nog even voor controle, voeding en medicijnen. Ze krijgt sondevoeding.
De benauwdheid heeft te maken met een slechte conditie. Het is te vergelijken met mensen die halverwege de trap al staan te puffen en te hijgen. Dus ik denk dat ik Nayana langzaam aan wat meer moet laten vliegen. Het ene valkje kan beter tegen weinig vliegen als de ander.
Maar de arts was goed te spreken over de zaterdag en zondag, die heel belangrijk waren. Vrijdag, de dag dat ik haar bracht, was ze zelfs zo benauwd dat ze te weinig lucht kreeg en van haar stokje viel. Ik was dus echt net op tijd.
Vandaag moet ik weer terug bellen om half 5, dan weten ze meer. :)

Riny

Hoy Rianne
Dat is toch al positief nieuws.
En wat een geluk dat je zo goed op haar gelet hebt,en zo snel gehandeld, anders was ze er misschien niet meer geweest.
Groetjes Riny :D

Rianne

Al was ze hier van benauwdheid op de bodem gevallen, had ik niks voor haar kunnen doen. :-\

Caroline

Ohhh, wat goed nieuws, dit had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht.

Gelukkig was mijn voorgevoel verkeerd.

Het is niet niks wat ze allemaal ondergaat op het moment.

Heeft de DA ook enig idee waarom te steeds zo ziek is?? Is het gewoon een zwak valkje of kan dit in de toekomst nog veranderen??

Heel veel sterkte er mee.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Het heeft gelukkig geen bacteriele of virale oorzaak, begrijp ik er uit.
Het komt erop neer dat ze te kort beweegt. Maar als ik ze los laat, gaan ze bij Diego en Dulce aan de tralies hangen en vliegen ze niet. Dus ik zal dan met haar moeten trainen denk ik. Maar dat hoor ik allemaal nog. :)

Monky

Hi Rianne,

Wat een fijn nieuws. Ik hoop dat ze nog een lang liefdevol leven tegemoed gaat als ze helemaal bovenop is  ;D

Met jouw goede verzorging en oplettendheid, twijfel ik daar geen moment aan  ;D

Groetjes,
Monky

Joyce28

Gelukkig een positief bericht,hopelijk is ze snel weer thuis!

Rianne

Net weer even gebelt. Nayana blijft in Meppel. Het afsluiten van het slangetje gaf weer benauwdheid. Ze heeft nog langer rust en medicijnen nodig. Dus ik weet nog niet wanneer ze weer naar huis mag.

Mariska

Oh, dat is jammer :(

Maar ze kunnen er beter daar achter komen als dat je haar thuis heb.
Nu zitten ze er met hun neus bovenop en krijgt ze alle zorg die nodig is.

Ik hoop echt dat het snel beter met haar gaat.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ja precies. Er zit nog een hoop slijm in de luchtpijp. Daar zou ze in kunnen stikken. Ook kan het opdrogen en aankoeken. Dus ze zit mij daar goed. Al zou ik natuurlijk superblij zijn als ze weer naar huis mag. :)

ManjaV

Hoi Rianne,

Hopelijk gaat alles nu helemaal goed komen. Wees idd maar blij dat ze nu in Meppel zit. Je weet dan zeker dat er goed voor haar wordt gezorgd! Ik had dat destijds ook met Mikki ;) Ik miste hem natuurlijk maar was erg blij dat er zo goed voor hem werd gezorgd.
Ik hoop dat jij je lieve valkje weer snel thuis hebt.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Laat ze eerst maar weer goed kunnen ademen, want als ze "halfbakken" thuis komt heeft niemand er iets aan.....als ze eenmaal weer oke is wordt het trainen.....wie weet zie je haar opknappen!!

Duzzzz...zij vliegen en JIJ rennen door het huis heen....of je vriend dat ook leuk vindt  :-\
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Haha Wilma, is ook goed voor MIJN conditie! ;D

Rianne

Hey Manja,

ik vind het nu niet erg dat ze hier niet is. Ik heb het ook wat druk gehad met m'n werk de afgelopen tijd dus tijd om haar te missen was er (nog) niet. ;)