4 augustus 2025, 23:18:37

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Nee, ik ga over de dijk Enkhuizen - Lelystad. Dan is het 90 km. De snelste weg is over Friesland maar dat doe ik niet, dat is 130 km.

Mariska

Nou dan valt het vast reuze mee ;)

We hebben wel langere ritten afgelegd toch ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Haha ja dat zeker. Daarbij valt dit in het niets ;D

Ineke

Citaat van: Rianne op 18 september 2006, 13:22:52
Het gaat nu stukken beter met Nayana. Ook gorgelde ze niet toen ik vanmorgen (laat op de ochtend zodat er eten in de krop zit) de druppels gaf. :)

JIPPIEIEIEIE!!!

Rianne

Nayana had weer een terugval, dus gisteren weer naar de DA. Weer een prikje, een vitamineboost nu. En er is een medicijn door de AB gemengd. Het gaat nu al stukken beter met haar dus ik hoop dat dit goed werkt!

Vandaag naar de vogelmarkt in Zwolle geweest. Heel veel moois gezien maar ook zoveel zieligs. :-\
Ik zag een bak met cinnamon bonte en cinnamon bont geparelden zitten, met veel geel. Daar heb ik er 1 van uitgezocht. Het is een cinnamon bont geparelde net niet primrose haha. Foto's:

Ik hoop dat dit een man is maar de verkoper kon het niet met zekerheid zeggen omdat hij ze zojuist van iemand had opgekocht ::)

Nu nog een naam!

Ankie

Hoi Rianne

Ik hoop met je mee dat Nayara zich nu wel lekker blijft voelen !!

Je nieuwe valkje is een plaatje .  ;D ;D
Groet van Ankie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

*Yvon

Hoi hoi

Hopelijk slaat de ab snel aan zodat ze weer snel opknapt.
En je nieuwe valkje is zeker heel erg mooi !!  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Hoe oud is tie eigenlijk en aan wie wil je hem koppelen, ieder valkje is toch al bezet??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Klopt, maar ik kon m niet laten zitten! Ik schat m een maand of 3 of 4. Ik hoop m te kunnen koppelen aan een cinnamon geparelde lutino geelwang split bont. Dan krijg ik cinnamon bont geparelde jongen, waarvan sommigen split geelwang lutino zijn. :)

♪ Marlies

Rianne

Ik vind het wel lastig hoor, ik had hem/haar liever aan een soortgelijke tekening gekoppeld maar dan heb ik echt ruimte te kort! Maar goed, het was mijn wens om een geelwang lutino te bezitten dus dat is het belangrijkst. Ook vind ik (bijna) primrose erg mooi dus ik mag niet klagen. Ook komen er prachtige jongen uit... in de verre toekomst! ;D

Wilma1

Fijn dat het met Nayana wat beter gaat!

Hier ook je verzoekfoto's, zie alleen dat ze precies met het lampje "op haar rug" zit...als je nieuwe wilt moet je het even zeggen hoor!!

Stacy is werkelijk een BEAUTY!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Dank je wel! :D Het is echt een beauty, wat een hoop parels! Het wangetje is weer mooi aangegroeit! Ik hoop dat ik nog meer van zulke jongen van Ayko en Tiaro mag krijgen. :)