1 augustus 2025, 22:00:38

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Citaat van: Rianne op  7 augustus 2006, 11:40:25
Lin heeft foto's gemaakt, we moeten alleen nog even wachten tot ze die plaatst. ;)

nog even een goed foto album online zoeken en dan upload ik ze!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Lin

Rianne

Ik heb vandaag een hele vreemde ontwikkeling gezien in de voliere. Mijn vriend zei het gister al...
Tiaro probeert Nevada te verleiden! Hij fluit naar haar en doet macho! :o Ongelofelijk... Valkjes houden zeker ook van een pop die aan 'playing hard to get' doet? ;)
Het zal mij toch werkelijk benieuwen of Nevada hier aan toegeeft. Volgens mij is ze split bont, of witmasker, dat kan natuurlijk ook. Tiaro is bont, en split witmasker dus geen onaangename jongen, mocht er iets van komen! :D

Rob S

Haha en dan zeggen ze dat valkjes partners voor het leven zijn. Ik heb het hier ook al meegemaakt. 1 pop heeft in 1.5 jaar tijd al met 3 verschillende mannen een nestje gehad.

Maar als het wat wordt tussen Tiaro en Nevada zullen er vast wel mooie jongen uitkomen ;D

Groetjes

Caroline

:o Wat een overloper!!!  ;D ;D

Wel zielig voor zijn eigen popje.  :-\ :'(

Zo zie je maar, je kunt de natuur niet dwingen, dat zie ik hier ook.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Zijn eigen popje lijkt er geen last van te hebben. Maar of dit zich doorzet betwijfel ik. Nevada is trouwens onwijs in de rui, maar alleen op haar kopje. Daar zie ik onwijs veel pennetjes doorkomen, terwijl het mij niet eens was opgevallen dat ze daar veertjes kwijt was. :-\

Rianne

Er ligt weer een ei in het blok van Tinco en Nayana. En ondanks dat Tinco er niks aan bijgedragen heeft ;D beschermd hij het heel fel.

Rianne

Ik heb een advertentie geplaatst waarin ik bevruchte eitjes zoek. Zo is mijn koppel geholpen, en degene die geen kleine valkjes wil. :)
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/verk/ads.cgi?ct=Valkparkiet&md=second&id=1723&min=&max=

Gerda

Hoi Rianne,

Het zou in de toekomst wel grappig zijn als hij eieren van Grisha uit zou broeden!! Want ik wil niet telkens een nestje.
Maar helaas heb ik nu niets, maar als Tinco zo door blijft gaan, en het loopt een keer gelijk, kun je me er meteen om vragen hoor!!

En er komen mooie jongen uit!!!

Liefs, Gerda

Rianne

Hoi Gerda,

als dit nu niks wordt, gaat het blok weg en hang ik die in het voorjaar er weer bij. Dus misschien kunnen we rond die tijd iets afspreken, als je dan geen jongen wilt. :) Dat zou inderdaad wel leuk zijn, eitjes die door Grisha's broer worden uitgebroed! :D

Lin

Nou ja dat hij al wat feller wordt is al een goed teken. Jammer dat ik nu niks heb. Zou mooi dichtbij zijn. Ik kijk ook nog even wat kaiyo en Kashira gaan doen. Ik wil daarna het blok ook weghalen.

Rianne

Ach ja, in de voliere doen ze ook helemaal niks. Daar hangen 2 blokken maar ze slapen er alleen maar op ;D

Caroline

Och, er is nog hoop!!

Broer Eros heeft gisteren voor de eerste keer gekroeld met zijn vriendinnetje Chica!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.