The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi!

Leuk dat je hier reageert! :D
Fijn dat het nog steeds zo goed gaat met Thun en Pino. Met Tinco hier gaat het ook goed, hij is erg fel als ik bij de eitjes van hem en z'n vriendin wil kijken. Ze zijn helaas niet bevrucht maar het zijn wel goede ouders tot nu toe. :)

Mijn muis is kapot, gisteren haperde hij al, vandaag weigerde hij dienst. Dus ik zit constant met de TAB toets om ergens te kunnen komen. Wel lastig, dus morgen maar ff om een nieuwe. :)
De kermis is weer afgelopen, gisteren de laatste dag. Ik had vandaag helemaal ontwennings verschijnselen, en verveelde me dus te pletter ;D
Zondag ga ik met Lin mee naar Mandy om daar een koppel valkjes te halen (wat anders? ;D ), heb daar wel zin in! :D

Valerie

EEEK! Zonder muis? Zou ik niet meer kunnen. Dat krijg ik op een pc niet meer voor mekaar.  :-\
Weer valkjes bij? Daar hoef ik niet aan te denken hoor. Han vindt het zat genoeg.  ;D
Gefeliciteerd maar met de nieuwe aanwinst! :)

Lin

Hey,

Het staat niet duidelijk maar ik krijg er twee bij, niet rianne!! wij gaan altijd met zijn tweeen op pad. We wonen helemaal bovenin in Noord Holland en Mandy helemaal onderin. Wordt dus weer een lange dag ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

1 augustus 2006, 19:35:15 #1218 Last Edit: 2 augustus 2006, 12:36:15 by Valerie
 ;D Tuurlijk, Lin!
Ik vergat weer even dat jullie saampjes de kwekerij sephora hebben.  ;D

Caroline

Jeetje wat balen, je muis kapot. Ik heb er gelukkig twee, een vaste op de laptop en een losse erbij om te scrollen.  ;)

Balen van de eitjes.  :-\ Maar wel een goeie oefening.

Heel veel plezier zondag, doe je mijn kleine Amor de groetjes van me, die zit dan denk ik net binnen.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Valerie,

er komt binnenkort wel een popje bij hier, maar wanneer weet ik nog niet. Die wordt dan gekoppeld aan m'n geparelde man split geelwang lutino. Z'n huidige vriendin 'wil alleen vrienden zijn.' ;)

M'n nieuwe muis en toetsenbord zijn geinstalleerd!!! :D Ik kan weer naar hartelust computeren! :D

Lin

zelfs zonder muis ben je niet van het forum weg te krijgen  ;D

Rianne

Ik ga nu voor de laatste keer de eitjes weghalen. Zijn ze dan weer onbevrucht, gaat het blok weg. Hopelijk lukt het dan van het najaar, of volgend voorjaar weer. :)

Rianne

Ik werd zojuist gebelt met de mededeling dat er nog een cinnamon bont geparelde geelwang pop voor mij beschikbaar was, overjarig. :D Foto's volgen nog!

Lin

Citaat van: Rianne op  2 augustus 2006, 16:43:34
Ik werd zojuist gebelt met de mededeling dat er nog een cinnamon bont geparelde geelwang pop voor mij beschikbaar was, overjarig. :D Foto's volgen nog!

Oei spannend..kan niet wachten

Rianne

Ik ook niet, maar moet helaas tot morgenochtend wachten. Moet om 7 uur werken. :(

gonnie

Hoi
En zijn de eitjes nu bevrucht of toch niet , het zou erg jammer zijn.
gonnie

Lin

Citaat van: Rianne op  2 augustus 2006, 13:56:24
Ik ga nu voor de laatste keer de eitjes weghalen. Zijn ze dan weer onbevrucht, gaat het blok weg. Hopelijk lukt het dan van het najaar, of volgend voorjaar weer. :)

Nee gonnie helaas niet.  :-\

Rianne

Hallo allemaal,

hier een foto van het valkje:

Mooi is ze he? :D

Caroline

Lekker ding hoor, spannend wat je gaat beslissen.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.