The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Rianne
Phoe , dat is schrikken , ik geloof dat we bijna allemaal wel eens een bijna ontsnapping hebben meegemaakt, ik zelf in iedere geval ook laatst ik was het zaad aan het uitblazen, en het deurtje van de kooi niet op slot gedaan, je hoeft er dan maar tegen aan te duwen , en in dit geval had frans het deurtje opengeduwd,en hij zat bovenop het deurtje en de keukendeur stond helemaal open, Indy zat op de eitjes , en ik stond te kletsen buiten, ineens rende ik naar binnen , want ik zag de keukendeur openstaan, stom stommer stomst.
Dus ook ik heb veel geluk gehad, en er van geleerd.
En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt leuke kadootjes gekregen ;D
Gonnie

Rianne

Dank je wel Gonnie! :D
Ja we mogen blij zijn dat het goed is afgelopen. Je zou het jezelf nooit vergeven.

Rianne

Er ligt weer een ei in het blok bij Tinco en Nayana. Hopen dat het nu wel bevrucht is. :)

Riny

Hoy Rianne
gefeliciteerd en nu maar duimen op adertjes.
Jou Diego zit die in de voliere?
Zoniet dan plaats hem daar eens in.
Mijn geelwang man bekeek zijn pop binnen niet eens.
Nu zitten ze buiten, en gelijk was het ''raak''
4 geelwangetjes.!!
Groetjes Riny :D

Lin

Citaat van: Rianne op 22 juli 2006, 15:34:09
Er ligt weer een ei in het blok bij Tinco en Nayana. Hopen dat het nu wel bevrucht is. :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Nou dan zitten we met de kwekerij op 3 koppels met eieren! kan handig zijn voor als er wat mis gaat.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Gefeliciteerd dames!!

Leuk hoor, nu duimen dat alles goed gaat.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: Rianne op 22 juli 2006, 11:02:38Je zou het jezelf nooit vergeven.

Inderdaad, dat heb ik nu ook... :-\

Citaat van: Lin op 22 juli 2006, 17:37:58
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Nou dan zitten we met de kwekerij op 3 koppels met eieren! kan handig zijn voor als er wat mis gaat.

Gefeliciteerd hoor, hopen dat alles goed blijft gaan! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rianne

Hoi Riny,

Diego en Nevada waren de eersten die buiten zaten. Ik heb ze 1 keer zien paren, en mijn vriend ook, maar daarna nooit meer. Ze zit liever alleen in een hoekje en onderneemt vrij weinig. :-\

Hey Lin!
Ja 3 koppels met eieren maar hopelijk ook bevrucht. :) Wel spannend hoor! :)

Hoi Caroline,

dank je wel! Ik hoop ook dat alles goed gaat, zowel bij Lin als bij mij natuurlijk. Nog even een paar dagen wachten en dan schouwen... :)

Ach Mandy,
het zit jullie echt niet mee... Ik heb nog niet gelezen wat er gebeurd is, ga ik zo meteen doen. Ik hoop dat Pino gauw weer terug komt, hij zal toch wel op het geluid van de voliere af komen? :-\

Rianne

In het blok van Tinco en Nayana ligt een tweede ei. :) Ik zie het alleen somber in, ik zie ze nooit paren...

Riny

Hoy Rianne
Die wachten tot jij weg bent :D
Groetjes Riny :D

Rianne

Haha ik hoop het! Het vorige nestje was ook onbevrucht. Maar broeden doet Nayana goed, ze zit er altijd op. :)

Lin

Net zoals Kashira en Kaiyo dus? nee dat schiet hier ook niet op.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es

Citaat van: Rianne op 24 juli 2006, 18:23:37
Haha ik hoop het! Het vorige nestje was ook onbevrucht. Maar broeden doet Nayana goed, ze zit er altijd op. :)

Ik duim mee, en hopen dat ze nu wel bevrucht zijn.
gr.Es

Rianne

gonnie

Hoi
Wanneer kan je schouwen, duurt niet zo lang meer geloof ik hè, hopelijk voor jullie zijn ze allemaal bevrucht zou mooi zijn.
Gonnie