The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

sim

hoi rianne,
veel succes met je nestje, dat alles maar groot mag worden
en natuurlijk hoop ik dat er voor mij wat bij zit.
gr simone

Rianne

Hoi Simone,

dat hoop ik ook. :)
Er ligt nog geen kuiken in het blok, dus ik denk dat ik nog tot dinsdag moet wachten.

Lin

Of misschien wel langer.  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik weet niet of ik dat wel red hoor! In het begin had ik echt het idee 'dit wordt niks' maar als je dan die embryo'tjes ziet, dan krijg je wel veel hoop hoor. :)

Rianne

Beide valkjes waren uit het blok dus nog even snel gekeken. Ik zag nu 3 valkjes baantjes trekken in hun ei, alles beweegt dus. :D

Christine

Wat leuk!! Het mag nu toch niet meer lang duren voor ze uitkomen?? Ik ben blij dat hier alles "tot nu toe" goed verlopen is! Nog één eitje te gaan!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

moonwitch (diana)

Hoi Rianne

Altijd weer spannend wat er uit komt, hopelijk worden ze snel geboren en kun je genieten van de kleintjes.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Lin

nog eventjes geduld nog want het valkje komt zo! Valkje komt zo, valkje komt zo...

Rianne

Het voetbal is af, ik denk dat ik maar een borrel ga halen! ;)
Een advocaatje voor deze toekomstige oma ;D :D

Gerda

Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat er gepiep gaat klinken!!!

Het was gezellig vandaag!!!

Liefs, Gerda

En ... Ajax rules!!!!

Rianne

Hooligan ;D

Ik kan nog niks zien, Tiaro zit erop. En laat hem maar lekker zitten hoor. Ik hoor ook nog geen piepjes. We wachten het wel af. :)

Ankie

Hoi Rianne

Wat een spanning hier !!!
Ik duim voor je dat alles goed gaat !!!

Groet van Ankie

Christine

Ik duim voor je dat alles goed gaat! En als het zoals bij mij verloopt ga je dus nog veel gedult moeten hebben :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Bedankt voor de steun dames! :)

Het duurt volgens mij niet lang meer voordat Tinco en Nayana gaan paren. Tinco loopt zo te patsen bij haar, en ze maakt af en toe kippetje bewegingen. Maar verder gebeurd er niks. Ik wacht het wel af. Ze krijgen echt geen blok van me, tenzij er een ei komt. :)

Lin

TINCOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!