DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1


weer even thuis  :)


wat is dit allemaal ??? zo krap bij elkaar  :-\


Rocky vooraan, Corky (kijk naar het kleine ronde vlekje op de vleugel  ;)) en Whitney nieuwsgierig  :) :D


Corky, Nikki en Whitney....  :D Niki  is zó mooi geworden  :D


Corky en Whitney  :)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Wat een leuke handtekenig weer  :D :D :D :D :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon



Dank je !!  ;D ;D
Op naar de volgende.  ;)



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Citaat van: Caroline op 22 januari 2008, 08:53:24
Citaat van: Wilma1 op 21 januari 2008, 23:20:51
Wat een leuke handtekenig weer  :D :D :D :D :D


Jij oook!!!    :D

Idd,jij ook !!
Ik neem aan dat je die later geplaatst heeft dan ik mijn reaktie.  ??? ::) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Jaaaa, ik dacht "ach ik heb ook nog een nieuwe klaarstaan"  ;D moet dus eerdaags weer aan de "bak" voor een aantal handtekeningen te maken, vind het wel leuk, maar moet de laptop delen met 3 nu  ::) :(

Vandaar dat ik nu ook minder aanwezig ben hier  :-\


Bibi vindt de poezen nog steeds níet leuk  :-\ Als ze er ook maar 1 ziet, gaat ze hard blazen en grommen, net een tijder  ::) Eten doet ze als ik het bij haar zet, ze komt zelf niet tevoorschijn.

Ik heb nu brokken neergezet en als ze dan dorst krijgt moet ze toch lopen naar de waterbak ??? Of om op de kattenbak te gaan ???

Ik vraag me dus af, óf ik er goed aan doe zo ??? Ze vindt de aandcaht, als we haar kroelen, achter de bank, óf in haar tentje, heerlijk.....dán knort ze heel hard van genot.

Ze slaapt in een rolletje achter de bank op een vetdekentje, dat ziet er relaxt uit en in haar tentje slaapt ze ook op haar gemak. Dan kan ze overzien wat er in haar buurt komt. Lopen doet ze niet, want dan kruipt ze over de vloer om snel ergens onder te schieten  :-\

Echter vannacht zat ze op de trap, Mickey lag op een tree, languit te slapen en ze begon te blazen, ze wilde erdoor  ::)maar Mickey keek haar aan van "DOE NORMAAL"  en bleef mooi liggen ::) Bibi is maar weer terug naar beneden gegaan en IK kan haar toch níet overal mee helpen  :( ??? ze zal zelf ook moeten komen.

Wat is nou beter.... bijna 24 uur alleen élke dag, of dit ??? Ik hoop dat ze meer tevoorschijn gaat komen, want met óns vind ze het erg fijn  :-[ ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Ik heb zelf het idee dat je hier wel goed aan gedaan hebt hoor.  ;)
Het zal dan wel een poosje duren voor Bibi gewend is,
maar zodra ze merkt dat de andere katten niks doen en geen gevaar zijn komt het wel goed.
Het heeft gewoon tijd nodig.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

28 januari 2008, 09:45:11 #3728 Last Edit: 30 april 2008, 16:09:26 by Wilma1
Heey  ??? was al aan het kijken "waar is mijn verhaaltje nu " ??? Gewoon verkeerde boekje gepakt  ::) Bibi hoort niet in dit boekje dus vervolg in deeltje 2  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


Wilma1

28 april 2008, 10:40:30 #3730 Last Edit: 28 april 2008, 10:42:08 by Wilma1

30 dagen geen berichtjes meer hier  ::) nou we zijn er weer heel even  :P


Ik ben erg blij dat Anke me mee heeft genomen, al heeft ze half Zaanstad doorkruist en hebben we (Petra en ik) háár moeten zoeken, omdat ze was verdwaald  ::) ;D notabene op de weg die ze gewoon vanaf haar helemaal rechtdoor had kunnen rijden en dan bijna vazelf voor mijn deur belandde.

Handig die routebeschrijvingen, maar níet voor Anke als het ZAANSTAD betreft  :P

Beauty en Macy hebben een eigen optrekje gekregen en werden nieuwsgierig bekeken. Ze hebben even op alle kooien rondgelopen en alles was zeer nieuwsgierig  ;D

Onderweg waren beiden al rustig en hebben menig kriebeltje gehad van me  :D Ik heb de indruk dat ze tocn wel herkenning  zien/horen want hij precies zoals hij altijd deed naar me  ;D

Eerst tastte hij af met happen, maar dan kromde ik mijn vinger en nu dus ook en gaf hij zijn koppie naar me toe om te aaien. Dit gebeurde dus gisteren ook en hij liet zich lekker kreibelen  :D Macy ook, maar die is altijd wat meer afstandelijker geweest.

ALS ZE MAAR SAMEN ZIJN, DAT IS VOOR DE 2 BELANGRIJK, WANT ZE VERLIEZEN ELKAAR NIET UIT HET OOG EN DOEN WERKELIJK ALLES SAMEN!!!!!!!!!!!!!!

Ook wilde Beauty kijken en dat kon niet met een dicht bakje, dus ging hij aan de bovenkant hangen  ::) bakje scheef gehouden en voila, meneer kon kijken  ;D

Eenmaal op hun nieuwe plaats was het wss helemaal naar zin, want Beauty kropp binnen een half uur op Macy en heeft ongestoord een flinke wipwip gemaakt  :o :o :o daarna lekker gegeten en als Anek mij had weggebracht mochten ze er allemaal uit om kennis te maken  ;D

Beauty en Macy VEEL GELUK EN PLEZIER BIJ ANKE EN JULLIE NIEUWE VRIENDJES EN VRIENDINNETJES!!! En eerdaags vliegen wat voor beiden geheel nieuw is, als de vleugels zijn volgroeid!

Ee hele nieuwe wereld weer in voor ze.... ze lijken er gemakkelijk op te reageren en dat is een fijn gevoel en was ook fijn om te zien!!!

Voor Ton Anja en Lisa een leegte, want het zal stil zijn met "maar" 4 valkjes  :-\ Jeroen gaat er anders mee om, maar zal de geluiden toch wel missen  ;)

:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Hoi Wilma,

Ook voor jou super dat die twee zo goed terecht gekomen zijn. Ik vind het ook een heel mooi stelletje samen!

Groetjes Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja


Het is muisstil hier  :'( :'( :'( :'(

Dat is toch wel even wennen als je 17 valkjes gewend bent.

Groetejs Anja

Wilma1

30 april 2008, 10:27:19 #3733 Last Edit: 30 april 2008, 10:35:45 by Wilma1
Hoi Petra,
Het zijn idd een super koppel, zo monogaam (nog  ;D )echt voor het leven samen  :D heb ik het idee  :D

Ben je al bij jouw kleine donsbolletjes geweest ???

Hey Anja,
Ik weet precies wat je bedoeld....  :'( stilstilstil......Ik kijk nog wel eens het filmpje wat ik heb de valkjes van mij in de voliere.... Echt zóóóó gaaf en zo gezellig.

klik hier Zondagochtend concert


Ik vind ook nog een filmpje van BEAUTY en MACY, toen ze weer hier waren....
klik hier  BEAUTY BABBELEN

Mensen zeiden wel eens  "is dit de hele dag die herrie ??? " Ik ervaarde het niet als herrie, maar gewoon gelukkig gefluit van happy vogels en ze sliepen tussendoor ook wel en was het doodstil  :o ;D




Net als Ruby en Coco, die kunnen soms hard schreeuwen, maar dar is zó weinig per dag. Alleen als er hier meer mensen zijn zijn hún ook druk aanwezig en een schreeuwuurtje mag best. Kinderen hebben dat tenslotte ook  ;)

Nu is het ook súperstil hier, alsof er niets in huis is, de een slaapt en de andere 3 zijn bezig met spelen, eten en wat doezelen  ;D

IK geniet van elk vogelgeluidje. We hebben sinds kort een merel die hier ergens zijn nest aan maken is, zo leuk en zo mooi fluite. Ruby en Coco zaten gisterochtend steeds met de kop scheef wáár dát vandaan kwam  :D

Valkjes zal ik altijd blijven missen  :'(

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

30 april 2008, 10:43:24 #3734 Last Edit: 30 april 2008, 16:11:00 by Wilma1
Even van Anke ook naar hier  verplaatst  ;)

Ware liefde :-*




Het gaat hartstikke goed met je schatjes hoor!
Groetjes Anke


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3