DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Peggy

Och wilma toch,wat ontzettend vervelend !  ik schrik er gewoon van.Ik hoop dat je heel gauw een goed huisje vindt voor ze. Is misschien wel een idee ja,om ze dan toch tijdelijk even terug te nemen en anders wil ik ze zelfs tijdelijk wel even opvangen.Geen enkel probleem!
Ik zou het heel vervelend vinden als je ze helemaal uit het oog raakt! Dusss bij deze Wilma;  ik wil ze echt wel tijdelijk voor je in huis nemen !!
Laat maar iets weten.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Ik hoop dat het  zo "lukt" .... waarom wonen jullie toch zo een eind weg ???  ::) :P ;D Is de zuidkant zoveel beter dan hier  ;D hmmmm jaaaaa....SCHONE LUCHT  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Caroline en Wilma

Hihi, ik weet dat ze tot het voorjaar binnen moeten blijven, maar ook daar hadden we wel een oplossing voor gevonden hoor. Fijn dat jullie allebei hetzelfde dachten (daarom komen Foefer en Punky ook nog niet  ;)).

Ik hoop dat ze gauw een goed huisje vinden.

Mara

Wilma1

Ik denk dat het gaat lukken  :D alleen ff over de voliere prijs bellen, maar Joke is er niet!

Da horen jullie waar het is!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Ben benieuwd wat je nu gaat doen..komen ze nu even terug naar jou ?


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Citaat van: Wilma1 op 26 november 2007, 16:47:59
Ik denk dat het gaat lukken  :D alleen ff over de voliere prijs bellen, maar Joke is er niet!

Da horen jullie waar het is!
:D Wilma



Hoi Wilma

Ik ben heel erg benieuwd. Gelukkig maar dat je misschien al een plekje gevonden hebt!!

Mara

Wilma1

Géén idee Peggy ??? Moet dat ff afwachten  ::)

Hoi Eugenie,
Ik heb dáár veel vertrouwen in, dat ze dan echt weer goed komen te wonen  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja



Het is bij mij.

Beauty en Macy komen het Y team gezelschap houden. Het is dat ze een Y in de naam hebben anders had ik het niet gedaan :o :o :o ;D ;D ;D

Wilma en Joke het gaat helemaal goed komen en ze komen in een goed nest terecht.

Groetjes Anja

Wilma1

26 november 2007, 18:18:45 #3533 Last Edit: 26 november 2007, 18:21:40 by Wilma1
Ik had het verkeerd begrepen, dat ze déze week al weg moeten  ::) zei Joke..... ze schrok helemaal dat ik al "iemand" voor de vogels heb  ;D

Tja, als het de dieren betreft voor een goed huisje ben ik errug snel, dit te proberen te regelen  :D en dat is dus gelukt.

Het enige waar "we"mee zitten is vervoer  :-\ mijn auto doet het niet en de kooi gaat mee...dus mocht íemand hier een oplossing voor weten...

Nou zal ik dan maar uit de hoek komen  ;D

Ik zoek het ÁLTIJD ver, zoals net al een logeeradres werd aangegeven in Helmond  ::) en de valkjes gáán....


naar..... HELMOND......

EN WIE WOONT DAAR ???  ::) Eugenie was al aan het vissen hoorde ik en je hebt gelijk Eugenie, ze gaan naar ANJA  :D :D :D :D

Joke wil zeker nog even tijd om afscheid te nemen, zei ze, want zoals ik al zei, zó snel had ze het niet verwacht!

IK ben blij dat MARKTPLAATS "van de baan" is  en Joke deed ze zelf óók liever níet via MARKTPLAATS.....ook is ze blij dat ze samen kunnen blijven  :D

EN IK HELEMAAL!!! "MIJN" lieve Beauty en die lieve Macy krijgen een superhuisje!!


Nou ik hoop dat alle valkjes nu kunnen blijven wáár ze zijn  :D ;)

Hihi  ;D je kon NIET wachten zie ik  ;D ;D ;D jouw bericht is nét ff eerder dan mijn cryptische omschrijving  :P
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Anja op 26 november 2007, 18:15:02


Het is bij mij.

Beauty en Macy komen het Y team gezelschap houden. Het is dat ze een Y in de naam hebben anders had ik het niet gedaan :o :o :o ;D ;D ;D




Wss had IK er al rekening mee gehouden als achterban  ::) ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


sorry maar ik kan het wel van de daken schreeuwen.
we zijn helemaal in onze nopjes met die 2 beauty's.

Lisa vraagt al wanneer komen ze?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

Ik was al aan het vissen want ik was hier al in gesprek met mijn ouders gegaan om Beauty en Macy hier in huis te plaatsen en mijn ouders stonden er namelijk niet geheel negatief tegenover.....

Hihi, ik had zo'n voorgevoel en ik ben heel blij dat ze goed terecht komen. Ik zit zelf hier helemaal te glunderen.  :-[

Jammer dat ik niet in de buurt woon Wilma, anders had ik wel aangeboden om ze op te halen en naar Anja te brengen.

Mara

Anke

Hoi Wilma,
Wat fijn dat jouw valkjes bij Anja mogen komen wonen ;D ;D ;D
Een geweldige oplossing ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

oh wat fijn!! een beter nieuw huisje kunnen ze,denk ik ,niet krijgen. Anja wat ben je toch een schat. Je helpt Wilma hier heel erg mee ,dat weet ik zeker.Wilma ;  je zult wel super dankbaar en heel blij en opgelucht zijn! Gelukkig maar weer !  zo zie je;  voor alles is een oplossing, vooral als anja in de buurt is.  ;D ;D

Groetjes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja



Ik ga er gewoon van blozen zeg. Ik doe alleen maar wat ik moet doen. Wie had het niet gedaan vraag ik me af. Iedereen toch.

Uiteindelijk komt het allemaal goed.

Groetjes Anja