DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Stacy en Maxime zitten met z'n tweetjes in een kooi dus Stacy kan niet vreemdgaan ;) Of ze nog zo vaak paren weet ik niet, ik zal m'n moeder eens vragen.

Wilma1

 ;D dat is echt een VROUW in een kooitje houden  ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roma

Hoi,Wilma ik kom even buurten. Hoe is het bij jou ?
groetjes v Roma

Wilma1

Hoi Roma,
Alles gaat naar wens, al vraag ik me wel eens af HOE het nu hier zou zijn geweest, in een buitenvoliere met al mijn valkjes, zo volop in het broedseizoen. Als ik tegen de lege voliere buiten aankijk, voelt het toch verdrietig.

Daarom vind ik het heel leuk,  de activieiten van de valkjes te lezen en de eigenzinnigheid, die ze kunnen hebben  ::) ;D helemaal mee te beleven als ik over ze lees  :D

Dat is het voordeel, dat ik weet waar ze zijn en nog over ze hoor :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Als je hier komt, zul je wel zien hoe het is om een 'volle' voliere te hebben. Goedendag, ze zijn soms nog erger dan kleine kinderen. Ik zag net 10 valkjes op een rij in de zon achter de plexiglasplaten. Ow wat lief..dan smelt je.

Mara

hennie

Hallo Wilma,

Kun je niet iets anders in je voliere doen? Iets waar je geen last van heb?

Heb je die allergische reakties alleen bij veren? Want anders zou het misschien leuk zijn om er een paar konijntjes of zo in te doen. Tamme eekhoorns bestaan geloof ik ook!

PS als ik een kwebbelhoek begin, wil ik wel die BARMAN van jou achter de tap! Of heb jij hem zelf al "in gebruik"?

groetjes, Hennie

Wilma1

Citaat van: hennie op 13 maart 2007, 13:05:27
Hallo Wilma,

Kun je niet iets anders in je voliere doen? Iets waar je geen last van heb?

Heb je die allergische reakties alleen bij veren? Want anders zou het misschien leuk zijn om er een paar konijntjes of zo in te doen. Tamme eekhoorns bestaan geloof ik ook!

PS als ik een kwebbelhoek begin, wil ik wel die BARMAN van jou achter de tap! Of heb jij hem zelf al "in gebruik"?

groetjes, Hennie


;D Laat Piet het niet lezen...KONIJNEN  ;D....daar had ik het laatst over, mijn buren hebben 2 konijnen in een klein hokje ( een echt konijnhok hoor maar IK vind het niets!!!)...zielig...in de zomer mogen ze in een ren, als ze thuis zijn, maar verder zoooooooo klein...Piet zei meteen .....

NEEEEEEE ze komen NIET HIER  :o IK zei niet eens wat  ::) :P ;D zou hij gedachte kunnen lezen ??? ;D

De voliere gaat naar Christa (Jacksmama) toe, zij heeft 4 valkjes van mij...

En die barman, werkt wisselende uren  ::) ;D en oproepbaar,  dus .......  ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Eugenie,
Ze zijn zo slim, lekker warm achter het plexiglas.....ik ga zeker genieten bij je en ook kwijlen, denk ik  ;) ;D


;D wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hoi Wilma,

Zo gaat dat in een goed huwelijk. Dan heb je aan een half woord genoeg! In dit geval misschien niet zo handig, dat Piet jou al zo snel door had.

Vindt hij die grote konijnen ook niet leuk. Van die vlaamse reuzen? Daar kan je mee knuffelen als met een kat!

Maar je hebt tenminste een goed adres voor je voliere. Dan weet je wat er mee gebeurt en waarvoor hij gebruikt wordt.

Wat zul je een ruimte terug krijgen in je tuin. Dat wordt echt even een lege plek. Je weet hem vast wel op te vullen met iets.

groetjes, Hennie 

Wilma1

Hij staat nog niet opgezet, maar tegen de muur aan..de plek die al geheel klaar was is alweer opgevuld.....maar ja ik blijf naar de plek kijken, zoals de bedoeling was ik precies vanuit de bank naar de vogels had kunnen kijken.....tja ...helaas, maar gelukkig komen er toch van mijn geweeste vogels in mijn geweeste voliere.....  :D

E piet vind konijnen best leuk, maar hij zegt dan "er komt geen eind aan, bij jou en dieren"  ::).....hmmmm.....zit waarheid in  ;D dat heeft ie al meegemaakt met poezen  :P ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hoi Wilma,

Je man kent jou goed. Ach ja, soms moet de rem er even op worden gezet, hé. Ik zou ook wel van alles aan willen schaffen, maar aan die impuls kun je niet altijd toegeven.
En dan is het wel eens goed, als je iemand om je heen hebt, die er wat nuchterder tegenaan kijkt.

Gelukkig heb je nog wel een paar boefjes over! Dan kun je toch je dierenliefde kwijt. En op dit moment kun je dat nog combineren met je gezondheid, dus prijs je maar gelukkig!

Groetjes Wilma, en voor straks welterusten,
Hennie

Wilma1

Je hebt helemaal gelijk en ik geniet ook zeker van wat ik nog WEL heb  :D jij ook wleteruste voor zo...ik denk dat ik wel slaap, na zo'n drukke dag met veel beweging  ::)
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roma

Ondanks je verdriet ben ik toch blij om te lezen dat het beter gaat met je  ;)
en ik ben zó blij voor je dat je inderdaad weet waar je valkjes verblijven en dat je er toch nog van kunt genieten.
Hier op het forum is het altijd een drukte met en over de valkjes dus leesvoer heb je genoeg ;D ;)
Héél veel liefs en een dikke knuffel van
Roma

Wilma1

Dank je wel Roma, het is ook erg leuk hier te lezen...ik blijf dan toch met valkjes "bezig".....ze zijn zo lief en leuk!

Vanmiddag Beuaty weer gezien....het lijkt alsof ie me herkent  ??? als ik mijn fluitje, wat ik tegen hem deed, doe kijkt ie met zijn koppie scheef en komt dan naar me toe, kijkt naar me en geeft zijn kop tegen de tralies  :D....kan hem lekker kriebelen op zijn koppie  :D ....Macy wil al dat gedoe niet en kijkt op afstand  ::) ;D

Met Quincy en Fleur, gaat het prima bij Justin thuis.....de bedoeling was de voliere op een kamer boven, maar PA is er HELEMAAL verliefd op geworden en de voliere staat dus ..... BENEDEN in de kamer  ;D ;D ;D

De vader van Justin loopt regelmatig met Quincy op zijn schouder door het huis en ze doen veel samen  ;D..de VERSLAVING is OOK DAAR toegeslagen  ::) ;D Hij zat een pizza te eten en Quincy kroop naar beneden, richting bord en at gezellig mee  ;D Fleur is niet zo aanhalig en blijft liever waar ze is, maar Quincy wil aandacht...het liefst ALLE  8) 8)aandacht en die krijgt ie wel  :P

Ik heb Justin uitgelegd hoe jij hier een boekje kan openen, hij gaat het proberen...we zouden het vanmiddag samen doen, maar hij wist zijn e-mail niet uit zijn hoofd  ::)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

16 maart 2007, 18:28:14 #2833 Last Edit: 16 maart 2007, 18:35:35 by Wilma1
Geen schommel ....maaaaar wel een "dicussiepunt" tussen Coco en Ruby   ;D


nananananaaaaaaaaaaaa  ;D........ik heb een emmertje   :P


NU niet meeeeerrrrrrrrrr....nananananaaaaaaaaaaaaaaa  ;D


HEEEEEEEEEYYYYYYYYYY  >:( GEEF TERUG..... >:(


;D ECHT NIET * nog meer rekken*  ::) :P ..............


Ruby heeft een eigen speeltje gekregen, maaaaarrrrrrrrrrrrrrr ............


wordt vervolgt .......  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een leuke foto's en ik ben benieuwd naar het vervolg.

Groetjes Anja