DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Caroline op 29 januari 2007, 19:02:25
Balen hè, een laptoppie wat niet werkt.

Ik weet er alles van, dit is al de derde keer dat ik dit typ.  >:( :'( :censuur


JIJ hebt inmiddels ervaring   ::)  ;D ik hoop dat me dat bespaart blijft....grrrrr.....

Even een paar foto's van Joke....


een tante van Jan (92jr.) met Beauty  :D


ze vind het zo leuk  ;)


nog een zus van Piet (en Joke uiteraard  ::)) met Quincy...  ;D hij wil ook  sinaasappel....  ;D


ff badderen  ::) ;D


;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
wat een leuke foto s
groetjes marga

Wilma1

Wel he  :D ;)...die tante geniet er ook echt van en de valkjes genieten van alle aandacht  :D :D :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

dat zijn vaak ook de mooieste foto s
van die geniet foto s

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Je kan het heel goed zien dat ze allemaal van elkaar genieten.  ;D
Heel leuk !!  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Roma

Wat gezellig om te zien hoe iedereen geniet .......
ik hoop voor je dat de uitslag van de dierenarts positief is en dat het met een sisser afloopt, want jer hebt de laatste tijd al zoveel te verduren gehad.

Wilma1

DIT is wel heeeeel apart  ::)....het eerste wat ik zojuist dacht was..."ik zal eens bij Roma kijken, hoe het daar is"...... ik open het topic en zie...... JOU :o  ;D in mijn boekje.....THELEPATHIE ???  :P

Wij zijn ook zeer benieuwd naar de uitslag en wat duurt wachten dan lang  ::) Ricky knapt beetje bij beetje op en dat is voor Nellie al een hele geruststeling

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Wilma,

Wat een leuke foto's  :)
Lekker genieten. Wat een heerlijke beestjes zijn het toch  ;D

Groetjes,
Monky

Valerie

Wat een leuke foto, die tante met beauty! Dat is echt zo leuk om te zien! :)



Wilma1

Hoi Monique,
Genieten kun je zeker van vogels, vandaag ga ik naar Christa en Veronica, neem nog een verassing mee voor Christa...(iets simpels hoor, maar wel wat ze graag wil ;D ;)) en dat weet ze nog NIET  :P

Hoi Valerie,
Leuk he, iemand van in de 90 zo te zien genieten van valkjes, zelf heeft ze een

Gerrit genaamd...alleen niet tam....maar voor haar wel gezellig  :D


Nellie en ik wachten met spanning, bijna op het puntje van de bank  ::) op de uitslag. Bij Nellie wordt er vandaag "gepoetst, gesopt en geschrobt" zodat ze vanavond in een bijna nieuw huisje komt.....ze hoeft en MAG er niet bij zijn, want net als voor mij....ze ademt alles anders in en is voor haar niet bevordelijk.

Heerlijk dat ze zo goed geholpen wordt, ze verdiend deze "verwennerij" wat ze zelf zo moeilijk kan doen......dit maakt MIJ in ieder geval blij, dat dit wordt gedaan voor die lieve nelliepellie (melanie  ;D ;D ;D ;D ;D)

Bij Joke gaat er ook e.e.a. veranderen qua valkjesaantal....ze heeft beloten er toch 3 weg te doen, dit ivm met het vele stof wat door haar huis dwarrelt en ze her en der tegenkwam bij omzetten van meubelen.....waarvan ze best schrok, daar ze veelvuldig goed schoonmaakt JUIST vanwege haar gezondheid. Joke heeft nl iets aan haar longen gehad, blijft onder controle bij de longarts  en wil absoluut GEEN risico lopen, bij wat nu juist goed gaat.

Ze heeft besloten Beauty en Macy te houden.....misschien heeft ze voor de anderen al een plaatsje, maar mocht dat niet doorgaan, komen ze hier op het forum te staan MET de nieuwe kamervoliere.

Keuzes maken is soms moeilijk, maar gezondheid is ook belangrijk.

Nou lang verhaal op de "vroege" ochtend  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Tjeempie.. heftig joh..

Hoe laat kan ik je verwachten? Zou het namelijk jammer vinden als je voor de deur staat en ik ben net Jack ophalen.. Tussen half twaalf en kwart over 12 ben ik dus ff weg...

Maar je hebt me nu wel nieuwschierig gemaakt hoor.... hihi :P ;)

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Wilma1

Citaat van: jacksmama op 31 januari 2007, 10:02:25
Tjeempie.. heftig joh..

Hoe laat kan ik je verwachten? Zou het namelijk jammer vinden als je voor de deur staat en ik ben net Jack ophalen.. Tussen half twaalf en kwart over 12 ben ik dus ff weg...

Maar je hebt me nu wel nieuwschierig gemaakt hoor.... hihi :P ;)

Christa & de Rest


NA 12 uur ga ik pas weg hoor  ;D  :P


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

31 januari 2007, 20:38:11 #2698 Last Edit: 31 januari 2007, 20:57:09 by Wilma1
Het was weer gezellig bij "de meiden" ;)  in  Hoorn  ;D ;D en de "boys" niet te vergeten  ;D ;) mooie kaarsen gekregen van Veronica, die ze zelf maakt  :o :D

Veel foto's gemaakt, dus hier komen ze  :D

BIJ CHRISTA

eerst ff de volieredelen van Eric op de foto gezet, dan weet hij tenminste hoe groot die is  ::) :D


Kiki, Koko en Gaya


Tukkie doen  :D


Gaya lekker nadoezelen  :-*


Heeeee  :o een "indringer" in mijn kooi  >:(


ik ga al weg hoor  ::)


Wat een beauty  :-* :-* :-*


Kiki en Koko....deurtje is open, maar ze blijven lekker binnen  ::) :P


Kiki kippetje zitten...hun eigen vertrouwde nestkastje is gearriveerd, dus HET KAN  ;D ;D ;D


Pino buiten en Thun binnen  :D


Mooie lieve Kiki  :-*


:o Heeeee, wat is dit nu voor vreemde vogel  ;)


:D Dat  is Luc, de kleine boef.....  ;D.... "Kijk eens ZELF gevuld met water  ;D ;D ;D" ..... ::) ::) ::) ::)

BIJ VERONICA

Nikki en Rocky


2 tevreden valkjes  :D


Nikki  :D


Nikki wordt steeds mooier  :D :D :D


als Veronica gaat stofzuigen komt Rocky er bovenuit met zijn fluiten  ;D


Nog meer vogels bij Veronica ...mozambieksijsjes, zebravinkjes en kanaries en BIBI de poes  :D


Bibi  :-*


Veronica met Lorre (soepkip  ;D) en de valkjes ernaast  ;)


eerst even rustig worden  ::) :P ;D


Zoë en Cindy (dochter en moeder)  :D


Zoë...een lieverd en vooral een kroel  ;D  :-*


;D ;D ;D


NU MOET ik ff op mijn plaats van het vrouwtje  :-\ ;)


WAT zou hierin zitten ???


De zelfgemaakte kaarsen van Veronica  :D..dit is een een zeskantige....


en een gegolfde driehoek .....


staan mooi op de  kast  :D



Zooo, was ff werk  ::)......maar ze staan erop  :D ;D....filmpje volgt nog  ;)

We hebben gezellig gekletst over van alles en nog wat  :D onder het genot van een kop koffie. Ik was amper binnen bij Christa en kreeg meteen een heerlijke koek van Luc  ;D ;D ;D

Ook bij Veronica was het beregezellig...ik was met die BMW2000 gegaan....lekker ritje voor deze auto  :D toen ik naar huis zou gaan zat Veronica er al in  ;D ......


NELLIE,
Bij thuiskomen van haar werk, rook Nellie het "zeep" al toen ze de benedendeur van haar flat opende  ;D ;D ;D....het is weer heerlijk fris en wat haar betreft mogen ze elke maand wel ff komen soppen  ::) :P ;D Ze is er erg blij mee dat het weer netjes en fris is.....en we hebben bedacht om een laken OP de kast te leggen, zodat ze het er alleen af hoeft te halen om te wassen en een schone erop te leggen....makkelijk en snel klaar voor Nellie en haar valkjes kunnen dan evengoed lekker rondvliegen  :D Dus ALLEMAAL BLIJ  :D :D :D

De uitslag is er NOG steeds NIET en ondertussen baalt Nellie ervan...morgen gaat de assistente bellen naar het lab en hopelijk weten we dan meer  :-\
;) Wilma








Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Mooie foto's zeg!!!

En wat fijn dat het bij Nellie weer helemaal schoon is.

Hoe is het met jou Wilma?

Groetjes

mara