DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

18 januari 2007, 16:44:12 #2595 Last Edit: 18 januari 2007, 16:48:48 by Wilma1
Citaat van: Yvon en Rene op 18 januari 2007, 13:20:53
hoi hoi

CitaatHoi Mara,
Hopelijk blijven alle buitenvolieres heel en ondervindt men daar geen ellende mee......dat zou het ergste zijn van wat je kunt kwijtraken...de vogels 
  Wilma

Hou op !!   :-\  ;D
Daar heb ik al verschillende nachtmerries over gehad.  :(
Dak dat eraf waaide en vogels zag ik zo weg vliegen.
Grote tak door het dak,vogels weg of dood.  :'(
Hopelijk komen deze dromen nooit uit.  ???

Hier gaat het ook flink tekeer.
Tot nu toe staat alles er nog.
De konijnen blijven ook in hun hok,stel je voor dat hun bontjasjes uit zouden waaien.  ;D

Groetjes Yvon[/color]


Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, om een voliere te maken...een GOED STEVIG dak met eerst gaas eronder, stel dat het eraf waait  :o ik zie vaak "beren op de weg" en die komen in mij dromen terug, dan lijkt het zo werkelijk en wordt ik zwetend wakker, alsof ik met een netje achter ze aan ben geweest!

Net door de storm geworstelt voor de boodschappen en dan ZIE je wat hoor, maar dat staat in ...de Zaanse entree  :P....zelfpromotie  ;D

Ik heb een rode vruchtenmix voor door een brood gekocht en dat maak ik zo dat OOK WIJ het kunnen eten natuurlijk, want DAT lust ik ook  :P

                                   

dus dat wordt samen delen, met de valkjes van JokRuby...Coco en IKKE  ;D :D ;)

Ooohh.. vanmorgen heb ik Nellie gesproken, ze is het er niet mee eens dat Melody mij niet zal missen, zoals ik zelf steeds zeg....Melody fluit niet zoveel als hier, zegt ze... en als ie een fluitje hoort wat op de mijne lijkt reageert ie wel  ::)

GUT...dat had ik niet verwacht eigenlijk....hij vermaakt zich wel prima en lokt Lucky naar donkere holletjes  ::) tussen de videorecorder  ;D....soms raakt Danny in de war en denkt dat Siepie bij hem zit en blijkt het Mel te zijn  ;D ;D ;D. Melody maakt geen ongelukkige indruk hoor  ;) (krijg ie ook geen kans voor bij Nellie  :P)  maar fluit gewoon minder dan dat hij hier deed.

Nellie wilde dat toch ff zeggen, al was ze bang dat ik het vervelend zou vinden...nee hoor Nellie gewoon zeggen  ;)...

Ik had haar een kaart gestuurd...met een POES....en ze is zo allegisch als wat voor katten, maar ik had nagedacht  ::) :P dit was een KALE POES  ;D ;D ;D ;D ;D.....


Nou weet niet wat er allemaal gebeurt hier  :o :o :o :o :o maar het lijkt wel of er een kudde koeien in de keuken staan  ;D ....we kijken allebei verschrikt op bij het horen ervan en de poezen hippen ook omhoog  :o :o :o...alle blikken gaan richting keuken  :-[ :-[ waar het "spookt" ??? Ik denk dat de storm door kiertjes van het raam blaast en dit geluid veroorzaakt....ook een blik in de broodbakmachine geeft ghhet antwoord niet ??? ??? ???
:) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Rene en ik hebben net alle vogels in het binnenhok opgesloten.
Wij hebben dus geen gaas onder de golfplaten.  :-[
En ik zag die golfplaten zo wiebelen dat ik hier dus niet meer op me gemak zat.
Misschien laten we ze daar nou maar zitten tot de nieuwe buitenvoliere er staat.
Die zou in de kerstvakantie geplaatst zijn,maar dankzij het lekkere weer hier.....   >:( >:(
Alle spullen hebben we en er komt zeker gaas onder de golfplaten.  ;) ;D

Ik heb ook zo het idee dat een valkje wat erg aan een mens(jou dus) hangt,dat het na verhuizing,toch wel die persoon(jou dus weer  ;D ) mist die 'm altijd verzorgt heeft.

Een kale kat !!! oehhhhhh wat kunnen die lelijk zijn.  :o ;D

Van je brood maak je toch zeker wel een foto he??  :P

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

18 januari 2007, 19:59:30 #2597 Last Edit: 18 januari 2007, 20:16:14 by Wilma1
Jaaaaaaaaa TUURLIJK...hij is klaar en HOOG gerezen...morgen snijd ik hem door om OOK de binnenkant te fotograveren... ;)  en dannnnnnnn PROEVENNNNNNN ...IKKE OOK  ;D
:D Wilma






Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

TATARATAAAAAAAAAAAAAAAAAA....HET BROOD  :D







en het onbijtje    :P :P :P

de rest in deel 2 anders zit ik in het "verkeerde" boekje  ;D
;) wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

KIJK !!   Zo wil ik het zien!!  ;D
Brood met kleurtjes.
Thnx !!  ;D  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

20 januari 2007, 20:36:38 #2600 Last Edit: 20 januari 2007, 21:59:35 by Wilma1
Ennnnnnnnnnnn nog lekker ook  :P zeker met een plak kaas erop  ;D Ook de vogels vinden het erg lekker......morgen ga ik een brood maken met VERSE kruiden en kiemzaad erdoor  ::) :P .....

Ik kon vandaag niet op internet beneden.....baaaaalen.....maar eindelijk doet ie het weer  ::)....Folkert heeft ff gekeken....LETTERLIJK  ::)....ik ben de hele dag bezig met de stekker erin/eruit....normaal gaat dat altijd goed, NU niet...grrrrrrrr...en Fol komt, kijkt, klikt aan wat IK ook had gedaan en bij hem...VOILA klaar  :o :o :o :o :o...nou schiet mij maar weg.... ::)....maar hij doet het dus  :-X :-X :-X voor ie er weer mee stopt  :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Een nieuw vogelbroodrecept  :D     

de gebruikelijke hoevelheid broodmix etc.
*  wat kiemzaad
*  een handje teurlings
*  2 flinke eelt. nutribird
*  2 eieren
*  beetje piripiri kruiden
*  bleekselderij
*  radijs
*  verse dille
*  verse bieslook
*  verse rode peper
*  eetl. maïs
*  tijm
*  oregano
en een klein beetje van de gedroogde vruchtjes....





Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Ziet er lekker uit ;D
Je handtekening  :o :o Ik heb er al meerdere gezien!! Ik wil dat ook kunnen :-[ :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Citaat van: Christine op 21 januari 2007, 12:52:34
Ziet er lekker uit ;D
Je handtekening  :o :o Ik heb er al meerdere gezien!! Ik wil dat ook kunnen :-[ :-[



Het programma REFLET downloaden....en dan is het simpel....zeker voor jou want jij kunt makkelijk de Franse taal  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 21 januari 2007, 15:09:52
Citaat van: Christine op 21 januari 2007, 12:52:34
Ziet er lekker uit ;D
Je handtekening  :o :o Ik heb er al meerdere gezien!! Ik wil dat ook kunnen :-[ :-[



Het programma REFLET downloaden....en dan is het simpel....zeker voor jou want jij kunt makkelijk de Franse taal  ;D

jaja Frans is niet mijn beste taal! Wonen wel juist bij de grens maar... ;D
Dan nog ik heb hier PhotoFiltre in het nederlands staan maar zou niet weten waar dat allemaal te vinden :o Of heeft het niets daarmee te maken :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Citaat van: Christine op 21 januari 2007, 15:15:22
Citaat van: Wilma1 op 21 januari 2007, 15:09:52
Citaat van: Christine op 21 januari 2007, 12:52:34
Ziet er lekker uit ;D
Je handtekening  :o :o Ik heb er al meerdere gezien!! Ik wil dat ook kunnen :-[ :-[



Het programma REFLET downloaden....en dan is het simpel....zeker voor jou want jij kunt makkelijk de Franse taal  ;D

jaja Frans is niet mijn beste taal! Wonen wel juist bij de grens maar... ;D
Dan nog ik heb hier PhotoFiltre in het nederlands staan maar zou niet weten waar dat allemaal te vinden :o Of heeft het niets daarmee te maken :-\


Nee, maar REFLET wijst zich vanzelf....gewoon een bestand openen, animatie en dan exporteren....je kunt de golven  op snelheid laten bewegen, wat jii mooi vindt...en wil je het plaatsen ....is PHOTOBUCKET het juiste programma dit te doen....ook erg simpel...dat kun jij ook hoor!!!!!  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 21 januari 2007, 15:32:37
Citaat van: Christine op 21 januari 2007, 15:15:22
Citaat van: Wilma1 op 21 januari 2007, 15:09:52
Citaat van: Christine op 21 januari 2007, 12:52:34
Ziet er lekker uit ;D
Je handtekening  :o :o Ik heb er al meerdere gezien!! Ik wil dat ook kunnen :-[ :-[



Het programma REFLET downloaden....en dan is het simpel....zeker voor jou want jij kunt makkelijk de Franse taal  ;D

jaja Frans is niet mijn beste taal! Wonen wel juist bij de grens maar... ;D
Dan nog ik heb hier PhotoFiltre in het nederlands staan maar zou niet weten waar dat allemaal te vinden :o Of heeft het niets daarmee te maken :-\


Nee, maar REFLET wijst zich vanzelf....gewoon een bestand openen, animatie en dan exporteren....je kunt de golven  op snelheid laten bewegen, wat jii mooi vindt...en wil je het plaatsen ....is PHOTOBUCKET het juiste programma dit te doen....ook erg simpel...dat kun jij ook hoor!!!!!  ;D

Ik heb het maar valt een beetje klein uit! Toch is het prachtig!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

GOED HE?!!!  :D

IK kan ze ook niet al te groot hebben...want nu zit ik ff boven en zie een BALK  :o ernaast terwijl die er op de laptop niet staat  ::)....maar het is leuk!!!  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

21 januari 2007, 18:05:04 #2608 Last Edit: 21 januari 2007, 18:09:40 by Wilma1
                              HET RESUTAAT





Het brood is letterlijk UIT DE PAN gerezen  :o het zat tegen de deksel aan geplakt  ::) ;D lijkt op een enorme paddestoel  ;D en zat op het verwarmingselement wat begon te stinken  :-\..maaaar het brood heeft daar (gelukkig) geen hinder van gehad.. ze hebben een stukje geproeft en het valt we degelijk in de smaak!!!!
;D :D ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Het resultaat is MAGNIFIEK(?)  !!!  :-* :-*
Deze ga ik zeker ook maken.
De tijm en oregano zijn dat de gedroogde kruiden?
Maar ja,m'n vriezertje is nog een beetje vol.  :'(
Weet jij ook hoe vaak de vogels brood mogen hebben ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >