30 april 2024, 05:24:55

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

jeeeeeeeeeeeeeeeeej dat is vreselijk nieuws zeg  !!!!!!!!!!!!! ik huil hier met je mee  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'( als ik kon kwam ik naar je toe voor een dikke knuffel en om je andere lieverdjes mee naar huis te nemen zodat je volgend voorjaar ze in je nieuwe voliere kunt plaatsen maar helaas alweer dat ganse eind rijden  :-\ ik heb je in een mail uitgelegd waarom dat niet kan hé  ;) maar mocht je je valkjes op de één of andere manier hier krijgen dan zal ik ze met veel liefde ontvangen .
zorg goed voor jezelf en hoe hard dit ook voor je is ................ laat de moed niet zakken  ;) je hebt hier vele vrienden en iedereen leeft met je mee  ;)
als je je hart wil luchten dan weet je me wel te vinden hé

groetjes marilyn

Mara

Hey Wilma

Wat vervelend zeg. Ik hoop dat je het allemaal een beetje kunt verwerken...:hug:

Als je nog wat valkjes kwijt moet, dan hoor ik het graag Wilma. Ik kan denk ik wel plaats maken tijdelijk binnen en dan straks naar buiten in mijn buitenvoliere want ik blijf volgens mij toch een mannetje te veel hebben....

Liefs

Mara


Wilma1

Ooooooohhhh  :oal die reakties.....ik ben er zo stil van  :-X...jemig.....op een valkparkietenforum  :o voelt fijn aan, geen woorden voor....

Coco en Ruby.....weet ik nog niet ik KAN het nu gewoon ff niet....ik kan de situatie OOK ff niet aan, had vandaag "de vlam in de pan" om kort te zijn....200% gehuild, bijna bij elk woord wat ik wilde zeggen.....ook angst speelt een grote rol hierin....Piet wil eerst dat IK er rust in breng, eerst alles op em "plekje" zet in mijn hoofd.

Eten kon ik al haast niet, zo raar....ook het afvallen heeft met deze "ziekte" te maken en meer moet er niet af op een verkeerde manier.

Rianne, ik heb je link gelezen, ik heb wel een luchtfilter en ionisator staan...de eerste al enige jaren de tweede sinds kort, maar TOCH krijg je fijne deeltjes naar binnen eer ze het aparaat bereiken zei de longarts.

IM's en mails heb ik gelezen en als het goed is beantwoord (ga al twijfelen, of ik ze allemaal heb gedaan)....telnr, genoteerd Christa en ga haar morgen bellen om iets af te spreken.THX!!!

Marga, Christa en Rianne heb ik gesproken om ff een "nood" plan door te spreken OF de buitenvolier OOK wel kan, arts zegt nl....NEE, NIET DOEN!!!! Maar zegt ook....."bij roken en vogels gaan bij ons longartsen de haren en voelsprieten rechtomhoog".....

Ik moet nog iemand voor mijn Melody "hebben" en uiteraard Lucky hoort bij hem...... Marga staat "stand by", maar zij heeft er natuurlijk al 3 extra en Melody moet veel aandacht, krijgt veel knuffels hier....is aanwezig net als Binky is eigenlijk is.....

....oh wat een gedoe allemaal, wat een vreselijk gevoel raast er door me heen....verdriet en angst, maar ook blij met zoveel hulp!!!

:'( :'( Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ik hoop voor je dat je het snel allemaal een beetje kan plaatsen en dat de rust weer wat terug keert bij je
want dit is allemaal  heel naar en moeilijk voor jullie
als de rust weer wat is terug gekeerd
kijk je weer anders tegen de problemen aan als nu
liefs marga

Mara

Hoi Wilma

Ik hoop dat het vandaag een beetje beter met je gaat. Ik hoop echt dat alles goed komt met jou en je lieverdjes. En natuurlijk je man, Piet.

Liefs

mara

Anja

Hoi Wilma,

Wat een nare situatie toch.

Heb je een IM gestuurd.

Groetjes Anja

Wilma1

20 december 2006, 20:38:53 #2316 Last Edit: 20 december 2006, 20:46:03 by Wilma1
IM's gelezen en beantwoord......nogmaals bedankt voor alles!!!

Mijn dag vandaag:
Rocky en Nikki zijn geplaatst....in Hoorn bijna naast Christa...door haar ben ik in contact gekomen met deze mevrouw...Veronica (zeg ik dat wel goed ???)

Een echte dierenliefhebster, net als wij hier. Het geeft een goed gevoel. Ook wij waren en zijn er welkom...ik leer plots zoveel mensen echt  kennen. Rocky en Nikki zaten heel nieuwsgierig rond te kijken in de auto en hun nieuwe kooi. Niet onrustig, dat viel erg mee.

Eenmaal daar, was de etensbak erg belangrijk, dus DAT zit goed. De aandacht ...zit ook goed!!! De aandacht van Rocky en Nikki naar elkaar, zit ook nog eens goed....ze zaten elkaar te knuffelen zag ik ineens. Tjee....dat was een opluchting, zo dichtbij elkaar en dan zich zo vertrouwd voelen saampies....lief!!!!

Melody en Lucky......Nellie stuurde me een sms, die ik nog niet had gelezen.....terwijl ik haar aan de tel. had attendeerde ze me erop.....* traan*....ze wil Melody en Lucky nemen, ondanks haar eerdere twijfel....haar baby's gaan weg en ze heeft nu de "ruimte" zowel zelf als in haar huis. Ik heb haar gezegd dit niet uit schulgevoel te doen, want ik neem haar niets kwalijk. Ze is fantastisch, alleen of ze dat zelf OOK weet  ??? ;)


Even over mezelf (als dat toch nog even mag, zonder problemen  te geven ivm veel off topic ???)

De 3 RRR, die we vroeger op school leerde, zijn er 2 erg van slag.....Vooral de Rust is ONRust..de Regelmaat is even weg. Er raast een storm door mijn lijf, warm en koud met golven, die ik moet luwen en kan dat niet zonder hulpmiddel. Er is TE veel ineens over me heen geslagen, die bekende "druppel".

Nooit verwacht dat DIT OOK nog zou gebeuren, maar ik probeer er grip op te krijgen.....eerst een buffertje op te bouwen, alvoren het voor mij "enge" medicijn te gaan gebruiken, die mij ook met gaan helpen....2 kanten dus, vanuit MIJN ooghoek bekeken.

Er is GEEN alternatief voor mijn longziekte......

Ik hoop niet dat het raar is dat ik zoveel schrijf of heb geschreven over mezelf, zeg het me dan!! Ik zal het niet TE maken..het blijft een valkparkieten forum en geen klaagforum  ;) Het moet wel leuk blijven, voor de genieters....waar IK er OOK 1 van ben!!!!!


Monique,
Ik was JOUW aanbod NIET vergeten hoor, maar alles gaat sneller dan de bedoeling was...evengoed heel erg bedankt, voor al je moeite.

Marga,
Voor je stand by....Jouw Jan kan weer "lucht happen"  *grapje*....het blijft bij 3 vogels  ;), maar ook jullie zijn schatten van mensen!!!

Christa,
Zo lekker chaotisch....iemand waar alles lijkt te kunnen en leuk om Nico te hebben ontmoet. Kiki en Koko zien er goed uit, ik had niet anders verwacht. THX voor de bemiddeling, het komt goed!!

Mara en Anja,
Heb ik in IM gezegd wat ik van ze vind ;)

Nelie,
Tja....kan ik veel over vertellen.....maar ga ik lekker niet doen, dan loopt ze straks naast haar schoenen.


Rianne en Margreet,
Geen woorden voor....ook de link van het apparaat, zo meedenkend, een luisterend oor!!

En dan OOK Joke,
Mijn schoonzus, die zoveel voor me klaar staat als mogelijk is samen met Jan.....waar Beauty heen gaat....Ook die krijgt en top plaatsje. Geen twijfel mogeljk!!!

Verder allen die ik ben vergeten ....Caroline, Riny en noem maar op....wat niet de bedoeling is....maar het zijn er zoveel  ::) mooi gedicht, virtule bloemen die altijd goed blijven. ik kan er hoop en kracht uit putten.

Nooit gedacht dat een forum zo hecht kan zijn  :D :'(
Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ik lees zoveel dankbaarheid in je berichtjes, ik ben er helemaal stil van. Ik krijg nu echt het gevoel dat ik je al jaren ken, en dat allemaal door de vogels :)

Wilma1

Citaat van: Rianne op 20 december 2006, 20:55:09
Ik lees zoveel dankbaarheid in je berichtjes, ik ben er helemaal stil van. Ik krijg nu echt het gevoel dat ik je al jaren ken, en dat allemaal door de vogels :)


:-*
Ik kan ondanks mijn innerlijke gevoel....geen dankbaarheid genoeg tonen....al die "aandacht" voor MIJ  ??? dat verwacht je toch niet op een forum ???

Ook jij gaf mij meteen een goed gevoel, samen met Lin...leek ik jullie zolang te kennen, dat ik spontaan een zoen gaf toen ik voor de eerste x  :o binnen kwam bij jullie ?! Heel apart!!

Zelfs je moeder, Magreet, we raakten zo aan de babbel bij jou thuis, dat je er bijna voor "spek en bonen" bij zat...en wij maar ratelen over onze  "kleinkinderen" de valkjes!!!

Maar gelukkig, JIJ kan ook babbelen....vraag maar aan Lin  ;)
:-* Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Nou Piet komt met een mail naar beneden lopen....de verkochte voliere is weer beschikbaar....de koper heeft zich niet aan de afspraak gehouden. We mogen hem voor minder, dan we geboden hadden.

Tja....denkdenk.....Piet zegt....kopen! Kan altijd verkocht worden en ik kan hem zonodig opzetten voor Ruby van de zomer ??? Dan kan ie even buiten!

Ben overompelt....het is geen geld...... maar doordat we nog niet weten voor de valkjes, wat we moeten doen en Ruby en Coco nog even blijven als het haalbaar is, is dit een beslissing van Piet om toch te doen....verder zien we wel.

Hij staat in....geloof het of niet..... in Anna Pauwlona !!!!

Gut...ben er ff stil  :-X ........


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Citaat van: Wilma1 op 20 december 2006, 21:07:31
Citaat van: Rianne op 20 december 2006, 20:55:09
Ik lees zoveel dankbaarheid in je berichtjes, ik ben er helemaal stil van. Ik krijg nu echt het gevoel dat ik je al jaren ken, en dat allemaal door de vogels :)


:-*
Ik kan ondanks mijn innerlijke gevoel....geen dankbaarheid genoeg tonen....al die "aandacht" voor MIJ ??? dat verwacht je toch niet op een forum ???

Ook jij gaf mij meteen een goed gevoel, samen met Lin...leek ik jullie zolang te kennen, dat ik spontaan een zoen gaf toen ik voor de eerste x  :o binnen kwam bij jullie ?! Heel apart!!

Zelfs je moeder, Magreet, we raakten zo aan de babbel bij jou thuis, dat je er bijna voor "spek en bonen" bij zat...en wij maar ratelen over onze  "kleinkinderen" de valkjes!!!

Maar gelukkig, JIJ kan ook babbelen....vraag maar aan Lin  ;)
:-* Wilma




Haha je wilt er niet bij zijn als Lin en ik aan het woord zijn, we ratelen aan 1 stuk door ;D

Ik zou ook de voliere kopen, en wat ik aan de telefoon ook tegen je zei, misschien herstellen je longen zich zo, dat een buitenvoliere gewoon kan. En idd, Piet heeft gelijk, verkopen kan altijd. :)

Valerie

 :o :'(
Ik weet even niet wat te zeggen.  :-X Ik lees het nu pas.
Wat verschrikkelijk!
Ik hoop dat die voliere buiten voor je echt gaat lukken.
Heb je voor alle valkjes definitief een oplossing? Als ik je kan helpen, hoor ik het graag.
Wilma,
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat je niet te veel last hebt van de prednison, want dat is idd behoorlijk zwaar.

Hoi Wilma, ik ben Woodstok, het vriendje van Snoopy. Ik wil je komen opvrolijken en troosten.




ROCKS

Hoi Wilma,

Nouh jah!!
Wat een nieuws zeg! :D
Ik zou hem ook kopen, zeker te weten.
Je kan hem altijd weer weg doen.
Maar ik denk dat als je alles op een rijtje hebt, dat je dan toch gebruik gaat maken ervan. ;)
Ik weet helaas maar al te goed wat het is, die kl*te prednison.
Kopen en hopen!! :D
Vechten... af en toe klim je een treetje omhoog en dan val je er weer eentje naar benee, maar je komt echt wel bovenaan hoor!!

Liefs, Nellie :-*
(zonder schoenen, oh, daar loopt ze naast)


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

marga

hoi wilma
ben het helemaal met piet eens
en  je weet nooit hoe je er oveer een maand voor  staat
en verkopen kan altijd nog
fijn dat je de valkjes hebt weten te plaatsen

groetjes marga

Monky

Hi Wilma,

De bod blijft staan hoor. Er kunnen altijd onverwachte dingen gebeuren zoals we gezien hebben. Je kan altijd een beroep op me doen. Mijn vakantie komt nu alleen een beetje slecht uit  :-\

Ik zal de vraag nog een keer stellen als ik weer thuis ben over 3 weken  ;) Je weet welke  ;)

Gaan met die banaan met die kooi!! Je kan dan ook een beetje je zinnen verzetten.

Ik hoop echt dat 2007 weer wat hoop en valkjesgeluk in je leven brengt.

Liefs,
Monique