DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: marilyn op 13 december 2006, 16:31:33
groetjes marilyn



Ohhhhhhh  :o ik zie NU pas mijn foto  :P van Nikki erbij  ;D :D :D :D
Mooi is ze he?!!!!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Hoi Wilma,

Nikki is zeker een mooi valkje.

Groetjes Joyce


Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hoi Wilma,

Fijn dat het beter met je gaat!! En dat je je ook beter voelt! :D
Wou ik effe zeggen, ik hou het kort.....doeiii.....

Slaap lekker! Nellie :-*


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

jacksmama

Hoi Wilma,

je vroeg je af of K&K al in de boom haden gezeten...

Nou dat niet maar wel hier:



En ze hadden het daar errug naar het zin... ze lagen er te slapen gisteravond, dus ik was ze helemaal vergeten :-\..
Eric is vannacht een kwartier bezig geweest om ze zo gek te krijgen dat ze terug in hun kooi gingen..... :P
Enne , die Koko is niet echt fris hoor.. die imiteert een cavia.....  :-\ :-\ :P :P ;D ;D ;D

Christa & de Rest
Christa & De Rest

marilyn

Citaat van: Wilma1 op 13 december 2006, 23:13:32
Citaat van: marilyn op 13 december 2006, 16:31:33
groetjes marilyn



Ohhhhhhh  :o ik zie NU pas mijn foto  :P van Nikki erbij  ;D :D :D :D
Mooi is ze he?!!!!!!

Citaat van: Joy4ever op 13 december 2006, 23:16:06
Hoi Wilma,

Nikki is zeker een mooi valkje.

Groetjes Joyce


hoikes wilma en joyce

héhé wat ben ik blij dat te horen zeg  ;D btw wilma binnen enkele daagjes moeten kendi en misty hun eitjes kippen dus wie weet zit er weer een nikki bij  ;) maar als het een popje is hou ik het zelf hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahaha
alleen jammer dat nikki niet zo tam meer is als mijn chanel  :-\ ik heb helaas de laatste tijd veel te weinig met de birdie's bezig geweest maar ik ben hier nu mijn schade aan het inhalen  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes wilma

dat ik meer tijd aan de vogels besteed dat heb ik je al verteld maar ik vrees dat de pezen van de gelegenheid gebruik maken (in elk geval toch 1 poes)  :o

eff kijken of die vogel geen beter eten krijgt als wij hoor


(poes) hmmmmmmmmm die brokjes lijken wel op de onze eff proeven  ;D (mayka) héééééééééé afblijven jij dat is mijn eten  >:(


maar goed dat ik mijn fototoestel bij de  hand had want dit heb ik nog nooit meegemaakt  ::)  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: jacksmama op 14 december 2006, 12:06:02
Hoi Wilma,

je vroeg je af of K&K al in de boom haden gezeten...

Nou dat niet maar wel hier:



En ze hadden het daar errug naar het zin... ze lagen er te slapen gisteravond, dus ik was ze helemaal vergeten :-\..
Eric is vannacht een kwartier bezig geweest om ze zo gek te krijgen dat ze terug in hun kooi gingen..... :P
Enne , die Koko is niet echt fris hoor.. die imiteert een cavia.....  :-\ :-\ :P :P ;D ;D ;D

Christa & de Rest

:o ;D "Lag"vast lekker in de neptakken net als buiten in een boom  ;D ;) arme Eric, zijn nachtrust verstoord  ::) :P

En ehhhhhh....IK heb GEEN cavia  ??? jullie wel dan ???'k zou niet weten hoe die daaraan komt  ::) ;D ;D ;D

Hoi Lynntje,
Dat Nikki een popje zou zijn, ben ik haast wel zeker van. Ik wil eingelijk nog veertjes plukken, maar er moeten eerst ook andere dingen worden gedaan. Zo wil ik een plexiglasdeel voor de volieredeur, vast gemaakt met magneetstrips, ivm schoonmaken en ook een deel aan de voorkant op dezelfde wijze.

Dus eerst eens zie wat dat gaan kosten, het scheelt n.l weer stofdelen door de kamer heen.

Nikki is idd niet supertam, maar wel nieuwsgierig, als ik haar wil aaien springt  ze snel op een andere tak en kijkt dan naar die hand  ::) Beauty of Melody springt er dan meteen op af om die knuffel aan te nemen  ;D die kunnen er geen genoeg van krijgen  ::)

Melody is een beetje vrouwengek op het moment  ??? ::)  wat Nikki nog NIET snapt, begrijpt Lucky maar al te goed en gaat gewoon VOOR hem kippetje zitten  :o nou ja zeg  :o ::) :P. Het was vanmorgen een waar geren door de voliere en Lucky holde echt over de randjes naar Melody toe  :o ;D

Ohhhhhhhh hij gaat weer versieren  :o ::)....wacht ik ga het filmen, als het lukt.....want meestal houdt dan zijn snater dicht  ::) ;D ;) als ik het toestel pak  ::)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: marilyn op 14 december 2006, 13:23:24
hoikes wilma

dat ik meer tijd aan de vogels besteed dat heb ik je al verteld maar ik vrees dat de pezen van de gelegenheid gebruik maken (in elk geval toch 1 poes)  :o

eff kijken of die vogel geen beter eten krijgt als wij hoor


(poes) hmmmmmmmmm die brokjes lijken wel op de onze eff proeven  ;D (mayka) héééééééééé afblijven jij dat is mijn eten  >:(


maar goed dat ik mijn fototoestel bij de  hand had want dit heb ik nog nooit meegemaakt  ::)  :P

groetjes marilyn

                             

;D ;D ;D

WAT LEUUUUUUK!!!!!!

Nou mijn filmpje is helemaal gelukt  :D en nu blijkt het bestand te groot voor YOU TUBE  ??? Ik heb het met hetzelfde toestel gedaan als altijd  ??? JAMMER hoor, want het is erg leuk!
:-\ Wilma
                                 


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja dat is zeker jammer
en dan ga je ons nog een beetje lekker zitten maken
door te vertellen dat het een heel mooi filmpje is :(
groetjes marga

Wilma1

14 december 2006, 14:20:09 #2245 Last Edit: 14 december 2006, 14:21:47 by Wilma1
Het voorspel helaas gemist, maar het vervolg is er wel  :o :o :o

Rocky en Nikki zitten naar ze te kijken  ::) dus ze zullen zich vast moeten verantwoorden  :P

Rocky is ook nog vrij jong, dus maakte geen aanstalten en Melody en Lucky zijn beiden bijna 1 en 1 1/2 jaar, dus hebben wel zin  ::) :P in hun eerste expiriment  ;D ;D ;D

OVERLOPERS!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fUHtTG3159I


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Valerie

Citaat van: Wilma1 op 13 december 2006, 23:09:06
Citaat van: Valerie op 13 december 2006, 21:30:26
:'( Ik MAG de bontjes NIET. :'( ;D ;D ;D


Ik heb nog wel wat anders in de "aanbieding"  ;D

                                   

                                     of   

                             






OOOOH wat zijn die lief!!! Die wil ik wel hebben! :)



Wilma1

 ;D

Print ze uit, knip ze uit en plak ze op  ;D

dan mag je ze houden  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Valerie

Maar dan bewegen ze niet.  :-[
;D ;D ;D



Anja

Hoi Wilma,

Ze zijn al goed aan het oefenen op het filmpje te zien. Zo gaat dat hier ook.
Nu is het even wat minder gelukkig.

Ik zal ook voor je duimen dat jen iet aan de pretnison hoeft.

Groetjes Anja