DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Valerie

Hee Wilma,
Het is niet leuren hoor!
Van mij mogen ze best bij de andere valkjes zitten hoor. Ik heb er geen probleem mee. ;)



Wilma1

Heeee  ;) ik snap het best wel hoor, WIJ hebben het valkenvirus  ;D en maar goed dat er onze mannen zijn, die ons met 2 beentjes op de grond terug zetten  :P ...... anders staat het hele huis vol en mogen WIJ in de voliere wonen  ::) :P want dat hebben we er wel voor over ..... toch ???
:D ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
het is bij huisvesting pagina 14 kan je nagaan hoe ver ik daar ben afgezakt
groetjes marga

Wilma1

Citaat van: marga op 12 december 2006, 23:49:03
hoi wilma
het is bij huisvesting pagina 14 kan je nagaan hoe ver ik daar ben afgezakt
groetjes marga


Ik ga eens kijken en hijs je misschien meteen weer omhoog  :P.....wel zwaar die 77 kg dan  ::) :P ;D ;D ;D ;D ;D

En THX voor je "stand by" voor Rocky en Lucky  ;) :D je bent echt een schat.....veel te goed eigenlijk, arme Jan  :-\ wat valkjes betreft, hij "zakt" ook  ;D ;D ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Valerie

Wilma,

Als ik jou was, bracht ik ze maar niet hoor. Want de kans is groot dat je ze niet meer terug krijgt. Zulke prachtige bonte valkjes!  ;D



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

 ;D Het is een wildkleur en een lutino, waar het om ging ;D de bonte valkjes zijn Beauty en Nikki maar zitten en blijven in de voliere, Rocky en Lucky zitten er sinds vanmorgen bij.

Ach ze waren zoooo blij  :D ik reed de kooi die richting op en ze zaten te hippen op de hoogste stok, doe het dak open en ze sprongen tegelijk de voliere in, gingen meteen eten in de fruit/groentebak  :D Ze zijn best rustig en fladderen niet eens zo. Tis net of ze het snappen  ::) ;D

Kijken OF dat gaat, hangt er dus vanaf OF ze veel gaan fladderen met 5....mocht het echt een prbleem worden, mogen de bij Marga erbij, ook al heeft die momenteel een HUIS VOL  :o valkjes  :D dus eerst eens ff afwachten want 8 minder  ::) is al heel veel en best merkbaar  :D en straks Marga oo STOFlongen  :o ;)

Alles weer goed gestofd etc. kooien opgeruimd, dus 1 minder in de kamer nu en lekker de deur open het is best heerlijk weer  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma
zo dus rocky en lucky zijn nog steeds bij jou  ::) al goed dat je nu toch al voelt dat je beter kunt ademen en dat de zeerob wat meer onder water blijft  ;) ik ben blij te zien en te horen dat nikki het zo goed bij je doet (ik had eigenlijk niet anders verwacht hoor  ;D ) maar het filmpje waar het zo leeg is in je kamervoliere ................. jeetje dat doet me wel wat  :-\ toen ik bij jullie was dan was er zo'n vrolijk gekwebbel van de valkjes en nu zo stil ........... algoed dat melody zo zijn best doet om nikki te verleiden dan hoor je toch nog 1 valkje hihihihi  :P en nu nog rocky en lucky erbij en het zicht op de voliere zal ook alweer anders zijn hé  ;) ik hoop dat ze kunnen blijven en dat jij toch kan opknappen van je zeerob  ;)

groetjes marilyn

Anja

Hoi Wilma,

Dat is een stuk stiller en leger nu ik het filmpje heb gezien.
Het is toch al goed dat je beter kunt ademen.

Ik denk wel dat je valkjes het snappen. Ze zijn slimmer dan wij ooit denken hoor.

Groetjes Anja

Valerie

Ooh, je wou die bonte niet brengen? Ik dacht dat die meekwamen...  ;D  ;)
Ik hoop ook voor je dat het gaat met Rocky en Lucky erbij.
Want het wordt wel zo stillaan rustig in huis eh?
Ik heb nu ook de laatste jonkies weg. Wat is het stil in huis. Maar er komen geen andere valkjes in de woonkamer. Ik wil geen stof meer in huis. ;)



Caroline

Hoi hoi,

Je gaat het proberen met 5 valkjes, las ik, ik duim voor je dat het gaat lukken.

Fijn dat je al zoveel vooruitgang hebt geboekt.

Super natuurlijk, een teken dat het tijdelijke afscheid niet voor niks is geweest.

Hopelijk valt de uitslag ook mee en hoef je niet aan de Prednison.

We duimen gewoon verder.  ;)



Groetjes van
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

13 december 2006, 21:20:27 #2232 Last Edit: 13 december 2006, 23:27:16 by Wilma1
Hoi allemaal,
IK duim mee dat ik NIET aan de Prednison moet  ::) want DAAR zie ik dus erg tegenop  :-\

En NEE Valerie je krijgt de bontjes NIET  ;D...je MAG er niet meer en Beauty en Nikki MOETEN in de woonkamer  :P  ;D ;D

Wat een gave handtekening :o Caroline EEN ECHTE  :o :D :D :D

Melody kroop vanmiddag OP Nikki  :o en fluiten en geluidejs maken Nikki bleef zitten maar verder niet  ;D

Stil he Anja, ik moet er erg aan wennen  :-\
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Valerie

 :'( Ik MAG de bontjes NIET.  :'(  ;D ;D ;D



Wilma1

13 december 2006, 23:09:06 #2234 Last Edit: 13 december 2006, 23:10:52 by Wilma1
Citaat van: Valerie op 13 december 2006, 21:30:26
:'( Ik MAG de bontjes NIET. :'( ;D ;D ;D


Ik heb nog wel wat anders in de "aanbieding"  ;D

                                   

                                     of   

                             





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3