DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Alvast gefeliciteerd met je 3 nieuwe valkjes. Het zijn beautys hoor.
En ook hele mooie namen.
Vind het ook heel lief van Marga dat ze dat voor je doet hoor.

Enne nogmaals succes voor de operatie.

Groetjes Anja

Wilma1

THX :D ;) en ze zijn vast en zeker mooi, als ik op de been ben, wil ik eens gaan kijken!!

Hoi Caroline,
Romy blijft binnen en de rest van de lutino's gaan naar buiten en Sunny en Lucky lijken in geheel niet op elkaar, OOK uiterlijk niet.....Sunny is veel donkerder....een aan het karakter zal ik het merken. Tot nu toe  ::) tenminste haha!!!

Ik vind het ook super van Marga, dat ze dit wil doen. Ik kan nu eenmaal het hok niet volproppen en door toeval zijn er alleen mannen hier aan het binnenrollen  ::)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Waar vind ik info, om te berekenen welke mutaties eruit koppels kunnen komen ??? Ik wil me daar eens in gaan verdiepen, nu ik wat meer tijd MOET  ;D  nemen voor mezelf  ::)

Dan leer ik tenminste nog iets!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Ahhh...mijn eerste huiswerk is al binnen van "juf" Lin zie ik  ;D en die poster heb ik gezien bij je  ;) !!!! Dank je wel, ik zal eens zien of ik eruit kom!!
;) Wilma
[/glow]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
zal de komende dagen wat foto s maken van de drie valkjes
groetjes marga

Wilma1

26 november 2006, 20:53:58 #2046 Last Edit: 26 november 2006, 21:15:19 by Wilma1
Citaat van: marga op 26 november 2006, 20:43:36
hoi wilma
zal de komende dagen wat foto s maken van de drie valkjes
groetjes marga


OWH... leuk  :D!!!! ben heel benieuwd  :D?!!!!


Ik ben er vanmiddag OOK weer aan herinnert, WAAROM ik die OK onderga ::)

Ik moest en zou de grote hangspiegel lappen..... had ff snel de ramen gedaan, stel dat ik daar van de week tegenaan MOET kijken he  ::)  ;D.....maar de spullen al opgeruimd, dus ff op een stoel en viola zo ging het toch ook ??

Tot ik een zeemlapje ging pakken en WEER opnieuw de stoel opging....AUWWW :o....dombo ::) ::) ::) !!! Ik zette me af op de grond en DAT kan niet....nou ik wist meteen weer hoe pijn dat kan doen  :-\ :-\ :-\ en dacht...

IKWILIKWIL  ;D
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
indy is een cinamon geparelde maar dat maakt voor de rest niet veel uit alleen dat de jongen mannetjes er 2 x split cinamon bij krijgen
groetjes marga

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Ik wil, ik wil, ik weet er ook alles van  :(, alleen je wordt er zelf weer zo hard mee gestraft  :-\ en daar wordt je niet vrolijk van. Gelukkig gaat het wel beter, maar het blijft soms o zo moeilijk.

Maar voor jou morgen HEEL VEEL STERKTE en dat je woensdag weer naar huis mag  :D.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Hoi Olga,
Bij mij is dit gelukkkig tijdelijk en is er nog iets aan te doen, maar bij jou is het definitief en jij gaat er goed mee om. Ik ken je als een vrolijk optimistich mens en dat is heel dapper in jouw geval!!!

Ik moet morgen om 11.45u. op de afd. zijn en de OK zal waarschijnlijk rond 15.00u. plaatsvinden.....dus of ik Woensdag dan naar huis kan  ??? "hangt" erom....ik zal het wel zien!

Het aparte is, dat ik vanmiddag tijdens de lunch NAAST de arts zat die mij gaat opereren. Zag ik hem met een mes zijn boterham bewerken  :P en morgen doet ie dat in mijn knie  ::) ;D ;D ;D hopelijk met een scherper mesje  ;D

Ik had daarnet een "hok" met fladderende vogels. Ik was bezig de instelling van de telefoon goed te zetten, na een uitval van stroom en drukte per ongeluk op de tonen toets. Komt er een HELE hoge toon uit zeg  :o en keihard  :o :o :o alles in rep en roer en vliegen voor hun leven, leek het  ::)....ach en die Piet had net alles gezogen en ikke gestoft....ik zal de witte wolken ronddwarrelen  ::) ::) ::) ::) Alles voor niets gedaan  :P :-\
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
sterkte morgen
en ik hoop voor je dat je woensdag weer lekker naar huis mag en anders donderdag

ja dat was zeker zonde van jullie werk alles voor niets gedaan

groetjes marga

Anja

Hoi Wilma,

Heel veel sterkte morgen en ik zal een kaars laten branden voor je.
Hoop dat je woensdag weer naar huis mag.

Groetjes Anja

marga

27 november 2006, 20:25:33 #2052 Last Edit: 27 november 2006, 20:39:17 by marga


hoi wilma
hier de beloofde  foto stuur er zo nog een paar
groetjes marga

marga



zo nu heb je van alle drie een foto
groetjes marga

Wilma1

Oooooooohhhhhhhh.....wat een mooitjes  :o ik ben al verliefd  :-* op ze en zal ze moeten delen met de "mannen"  ;D

Zo gauw het kan, komen we even live kijken hoor ?!!!! Wat leuk trouwens die takken  :D

Nogmaals ik ben er erg blij mee en trots dat ik zulke mooie vogels mag bezitten....Dusty, Stacy en Maxime zijn ook zo mooi en de 2 Lutino's en te bedenken dat ik ben begonnen met onverwacht 2 wildkleuren waar ik helemaal gek op ben. En zo wordt het uitgebreid tot iets heel speciaals ( want DAT vind ik ze allemaal!!!!)  waar ik dus heel erg trots op ben!!!!

Tot gauw
:D ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3