DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Wat voor een radje heb je dan?

Als Dusty en Binky elkaar krabbelen geeft Binky dan ook een gil van dat het pijn doet?
Yeni en Yunah doen dit ook maar Yeni geeft een gil van pijn denk ik ??? ???

Fijn dat het goed gaat allebei samen he.
Ik kan er dan zo van genieten.



marilyn

hoikes wilma

nikki is idd een mooitje  ;D  ::) hoezo bevooroordeelt  :P

blij dat binky en dusty het zo leuk hebben samen nu  :D en dat kroelen samen ................ dat leren ze wel  ;)

groetjes marilyn

Ineke


Caroline

Nikki??

Weer een nieuwe??

Volgens mij heb jij het reserve sleuteltje  van het slot gevonden.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

sssssssssttttttttttttttttt niet te luid  ;) anders hoort piet het nog hihihihihihihi

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Caroline op 12 oktober 2006, 20:18:09
Nikki??

Weer een nieuwe??

Volgens mij heb jij het reserve sleuteltje  van het slot gevonden.  ;D ;D


Hoi Caroline,
Je wilt niet WEEEEETEN, waar ik DIE verstopt heb  :P

Zelfs Piet vindt, sinds enige tijd, reservesleuteltjes, om het kooitje op een "kier te zetten"  ;D.....hahahaha....VERSLAAFD heet dat toch ?!!!


Hoi Lynntje,
Piet vind hem super mooi!! Ik denk dat Joke alleen met haar ogen gaat rollen ::) ::) ::) want die wist nog van niets  ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

12 oktober 2006, 23:56:30 #1686 Last Edit: 13 oktober 2006, 00:00:11 by Riny
Citaat van: Wilma1 op 12 oktober 2006, 23:28:55
Hoi Caroline,
Je wilt niet WEEEEETEN, waar ik DIE verstopt heb  :P

Hoy Wilma
Ik weet het,in dat mooie roze bloesje.
Groetjes Riny :D

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma
oepsie als zelfs piet de reservesleuteltjes vind  :o tja dan is het gek helemaal van de dam :D geniet maar van je kleine lieverds en binnenkort nog nikki erbij  ::) ojeeeeeeeeeeeeee waar ga je die allemaal laten  ??? je voliere staat er nog niet hoor en dan nog is het nu al een beetje te koud om nog naar buiten te plaatsen denk ik want toen ik deze morgen naar buiten ging bbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrr koud zeg  :-\
tja als joke nikki ook mooi vind ................ volgend jaar komt ook nog langs hé  ;)

hoikes riny
jeetje  :o  :o  :o ik denk dat jij ontdekt hebt waar ze haar reservesleuteltje verstopt  ::) en dat piet dat sleuteltje dan vind .................. nou ja dat is dan geen wonder hé  ::)  :P

groetjes marilyn

Lin

Hey Wilma,

wat moest ik weer veel bijlezen bij je. en ja een valkje uit de winkel. ik ben er ook niet een voorstander van. je weet echt niks van het valkje. Bedenk ook goed dat als een valkje ziek is (misschien heeft hij wel meer) dat deze dan ook rustiger is. Maar als de verkoper te vertrouwen is en je bent verliefd dan natuurlijk doen als jet valkje weer geond is.

en Nikki wat een beauty zeg. ik weet nog wel dat ik de eerste foto van Mandy kreeg van Alanya ook zo'n kleine mooie bonte cinnamon witmasker. Pas maar op als ik weer langs kom. Nikki komt dus bij Marilyn vandaan?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes lin

ja nikki komt bij mij vandaan (aléja hij zit nog bij mij want hij is nog te jong om al naar wilma toe te gaan  ::))
ikke trots  ::)  ;D  8) ja toch wel een beetje want mijn vrienden zeggen ook dat kendi en misty mooie grote jongen opvoeden  ;D dit is nu hun 2de nestje bij mij (was voordien wel een bewezen koppel) en ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik ze gekocht heb  :D en ik ben ook trots dat dit kleintje bij dusty in het paradijs zal mogen wonen  ;)
ik denk dat ik de oudste 2 na het weekend binnen neem om verder tam te maken want ze groeien enorm snel  :o
dus vanaf volgende week meer nieuws en foto's van nikki  ;)

groetjes marilyn

Ineke

Kan mij goed voorstellen dat je blij bent dat t zo goed gaat samen. Dat lijkt mij ook heel leuk om te zien, als twee vogels elkaar kroelen. Heb dat nog nooit in t echt gezien, maar op de foto's ziet dat altijd zo vertederend uit.
Jij hebt weer iets om je op te verheugen, ik ga zeker volgen hoe t met Nikki gaat.

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

14 oktober 2006, 12:43:09 #1693 Last Edit: 14 oktober 2006, 13:12:15 by Wilma1
Citaat van: Lin op 13 oktober 2006, 16:14:19
Hey Wilma,

wat moest ik weer veel bijlezen bij je. en ja een valkje uit de winkel. ik ben er ook niet een voorstander van. je weet echt niks van het valkje. Bedenk ook goed dat als een valkje ziek is (misschien heeft hij wel meer) dat deze dan ook rustiger is. Maar als de verkoper te vertrouwen is en je bent verliefd dan natuurlijk doen als jet valkje weer geond is.

en Nikki wat een beauty zeg. ik weet nog wel dat ik de eerste foto van Mandy kreeg van Alanya ook zo'n kleine mooie bonte cinnamon witmasker. Pas maar op als ik weer langs kom. Nikki komt dus bij Marilyn vandaan?


Het valkje van de winkel zit diep in mijn hart, maar neem geen overhaaste beslissing....het is zeer goed te behandelen en DAT ga ik volgen. Als ik zie dat hij goed opknapt, doet het me al goed en de andere vogels die erbij zitten worden OOK mee behandeld. Het maakte geen echte zieke indruk en zat lekker te eten, maar ja de wormpjes eten mee he, dus komt ie niet aan. Ik ga zometeen even kijken en wil een foto maken.

En als JIJ komt en Nikki is er...gaat het GROTE HANGSLOT op de volieredeur en de sleutel zit dat NIET ::)  in mijn roze bloesje, zoals Riny zegt  :P...bij weggaan wordt je evngoed preventief gefouilleerd  ;D

Met Dusty gaat het perfect....hij fluit al veel vind ik en kan lekker spelen met een spiegeltje, waar hij hele verhalen tegen babbeld en dan gaat fluiten....vind zichzelf mooi, de ijdeltuit :P

Van de week heb ik een klein bootje gekocht, met een "wieltje" erin vast...het is om er water IN te doen, maat Dusty kiept het gewoon om, dus DAT wordt een puinhoop en gaat schimmelen als het TE nat wordt...een boot op het droge is het nu  ;D, maar hij vindt het prachtig!!!! Gaat erin zitten en met het wieltje draaien OF kiept het om ;) Hij is de hele dag, druk in de weer, samen met Binky, om met alles te spelen, wat erin zit!!

Zo ff foto's selecteren en eerst dit maar plaatsen...je weet maar nooit of FLOEP weg ???


Ik heb een booooooot, ik heb een hele mooie splinternieuwe boooooot....(hij ligt alleen NIET in de sloot ;D)


ik weet even niet meer WIE het vroeg ???...maar DIT is het radje!!


een heuse speeltuin  :D


voor het eerst buiten  :D


nou, dan de achterkant maar  ::)


ahhhhhh.....lieeeeeefffffff  :-*


ff chillen  :D


OOK ff chillen  ;D


gewoon mooi  :P


de mannenkant  :P ;D
-------------------------------------------------------------------------------


En hier  foto's van macy en Corky...het gaat prima met ze en zijn al helemaal thuis bij Joke, Jan en de ander vogels  :D ze groeien netjes, dus eten gaat prima!!!


de bovenste ladder "ingepikt" met z'n tweeën  ;D het vrouwtje heeft er een bijgezet  :P


net gegeten, dus een PAPPLAKSMOELTJE  ;D


Na het pappen even wandelen op de bank, maar Macy moest eerst worden schoongepoetst  :P ;D

;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Jij hebt toch een alexander parkiet? zie er net een staan op internet van 3 maanden oud. Hij wil hem nu al weg doen.. echt zielig.. daar is dus echt niet over nagedacht want hij wil ruilen met een valk.. ???


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)