DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

9 oktober 2006, 23:34:58 #1665 Last Edit: 31 december 2006, 21:06:40 by Wilma1
Citaat van: Caroline op  9 oktober 2006, 23:01:23
Fijn dat er nu bekend is wanneer ze je gaan helpen weer te laten lopen als een kieviet.  ;
Wanneer zou de uitslag bekend zijn??


Lopen als een kievit en dan blij fluit als een valkje  ;D

De uitslag,als het goed is Woensdag!
Ik ben heel benieuwd en Dusty toont , net als Yariki, NIET ziek, ontlasting is nu ook prima!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

dat is idd snel dat je geholpen wordt in het ziekenhuis. Zal voor je duimen oke.

Wat betreft je valkje uit de winkel kan ik je geen advies geven. Ben een beetje bevooroordeelt.
Yeni komt nl uit een winkel en daar heb ik een hoop ellende mee gehad. Ik wil dus na die ervaring nooit geen valkje meer van een winkel. Lauter en alleen omdat ik zoveel ellende met Yeni heb gehad.

Groetjes Anja

Rianne

Hoi Wilma,

wil je het valkje kopen, omdat je het zielig vind omdat het in een dierenwinkel zit, of wil je het valkje kopen, omdat je het mooi vind?

In het eerste geval, maak dan van je poezenkamer maar een vogelkamer want dan komt er nooit en eind aan ;D Bedenk wel, dat dit valkje meer onder de leden kan hebben dan alleen wormen. Je weet de achtergrond immers niet.

In het tweede geval, kijk eens rond bij de kwekers hier op het forum. Er zijn er een heleboel die bont geparelden kunnen kweken! En het is nog vertrouwd ook. :)

marilyn

hoikes wilma

je bent stil vandaag  ::) ik mis jou vrolijke gebabbel hoor  :P  ;D  8)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Rianne op 10 oktober 2006, 15:35:19
Hoi Wilma,

wil je het valkje kopen, omdat je het zielig vind omdat het in een dierenwinkel zit, of wil je het valkje kopen, omdat je het mooi vind?

In het eerste geval, maak dan van je poezenkamer maar een vogelkamer want dan komt er nooit en eind aan ;D Bedenk wel, dat dit valkje meer onder de leden kan hebben dan alleen wormen. Je weet de achtergrond immers niet.

In het tweede geval, kijk eens rond bij de kwekers hier op het forum. Er zijn er een heleboel die bont geparelden kunnen kweken! En het is nog vertrouwd ook. :)


Omdat ik het een hele mooie vind!!! En nog lief ook, omdat het zo heerlijk te kroelen was....maar als ik het zo lees, zoals jij zegt....tja kan er meer aan de hand zijn idd.

Alhoewel ik Feld heb gevraagd HOE te handelen...de symptomen die ik zei, werden herkend als wormpjes en is heel goed te behandelen, maar niet kopen DAAR laten behandelen en over 14 dagen eens kijken OF er vorderingen zijn omdat het dan aangekomen zou moeten zijn...is dit NIET het geval, dan helemaal niet aan beginnen.

Ik heb het de winkel voorgesteld en ze zouden gaan beginnen met behandelen OOK de andere vogels die erbij zitten, omdat die waarschijnlijk OOK besemt kunnen zijn nu. De jongen ontdekte het pas gisteren, toen hij hem eruithaalde voor me.

Ik ga in ieder geval veel kijken, al is het alleen maar voor de vogels DAT ze worden behandeld!!! De anderen zien er goed uit!! En ik doe zeker niets overhaast!!!

Het was trouwens Piet, die hem zag en zo mooi vind en MIJ erbij riep...."GEVAARLIJK" om dat te doen  ;D



MAAR NU HET GEWELDIGE NIEUWS....DUSTY HEEFT HET E-COLI BACTERIE WEL, MAAR IN MINIMALE MATE EN HOEFT NIET TE WORDEN BEHANDELD EN MAG LEKKER BIJ BINKY WONEN!!!!

Ze vroeg hoe zijn gedrag is...nou een gewone jonge valk....
zijn ontlasting.....prima in orde nu
zijn gewicht.....elke dag wat erbij

dus geen enklele rede ongerust te zijn en hem apart te houden, zei ze!!!!

Lin is heel erg blij met dit nieuws!!!!! En wij ook uiteraard, dus een week later zit Dusty weer bij Binky maar nu voorgoed!!! Ik heb ze vanavond heel lang samen laten vliegen en beiden vonden dat heerlijk....samen terug in de kooi van Bink en dat was WEL ff  wat kibbelen om de slaapplaats, want Binky zit graag op het trapje en Dusty vind dat ook leuk, dus een trapje ernaast geplaats en nu maar afwachten OF dat bevalt  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Zo dat is goed nieuws !!
Op 1 dag zijn er weer mensen en valkjes blij gemaakt.  ;) ;D
Nu kan alles weer lekker z'n gangetje gaan.
En even over het valkje in de dierenwinkel:
Wat een eerlijke verkoper is dat.  :D
Volgens mij gebeurd het niet vaak dat een verkoper dat eerlijk verteld.En dat hij ze dan ook gelijk gaat behandelen....
Heb je dat valkje nu dan ook gereserveerd ?

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

He wat een geruststelling! :) Kunnen ze weer gezellig samen vliegen. Veel beter toch? :D

Caroline

Gefeliciteerd met de fijne uitslag!!  :D

Nu ik nog donderdag.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 10 oktober 2006, 23:56:02
Gefeliciteerd met de fijne uitslag!!  :D

Nu ik nog donderdag.  ;)

Groetjes!!


Ik ga voor je

Hoi Yvon,

Reserveren doen ze niet aan....maaaaar het valkje mag nu TOCH nietw orden verkocht....duzzzz toch een klein beetje "gereserveerd" , want ik ga het in de gaten houden en zal een foto gaan maken met mijn mobieltje bedacht ik me!!!


Hoi Rianne,

Idd eel neter en relaxter voor beiden...nu kennen ze spelen, knuffen en kibbelen in 1 kooi zonder de tralies ertussen  ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

gefeliciteerd met de uitslag van dusty  :D nu kunnen dusty en binky lekker terug samen in één kooi en samen rondvliegen , wat zullen ze dat heerlijk vinden  :D

en wat het valkje in de winkel betreft .................. idd maar afwachten of het binnen 14 dagen er beter uitziet en indien het er nog niet goed uitziet opletten als je het koopt hé  :o misschien doen die mensen echt wel hun best om ze te behandelen, maar toch kan het kleintje door het verzwakken met die wormpjes ook iets anders opgelopen hebben en als hij er niet goed uitziet ............... niet kopen dan  ;)

groetjes marilyn

Ineke

Tja, mijn verstand zegt ook ''niet kopen''. Maar als ik hier in de dierenzaak sommige prachtvalkjes zie, dan moet ik gelijk rechtsomkeert maken. Vooral bij diegenen die tam zijn en naar je toe komen. Als ik daar n valkje zou kopen, zou ik t wel in n aparte ruimte zetten en misschien zelfs bloedonderzoek bij de da laten doen. En van te voren met de verkoper afspreken wat gebeurt als t dier na onderzoek bij de da ziek blijkt te zijn.
Ben benieuwd wat je naderhand besluit en ook op de telefoonfoto's :)
O, en natuurlijk fijn dat Dusty zo goed als topfit is :D

Wilma1

Binky en Dusty, voelen zich erg happy samen....ze hippen elkaar achterna en Binky wil graag dat Dusty zijn koppie kriebelt....maar Dusty snapt niet  ???  wat ie wil  ;D en kijkt hem steeds maar aan ::) , als Binky's kop naar hem toe komt en hij gaat piepen :P....uiteindelijk krabt ie dan op Dusty's kop en legt WEER zijn koppie naast hem neermet zoiets van "zo bedoel ik!!!"....het begrip moet nog ff wachten hoor ;)

Ik heb ze vanmiddag lekker even buiten gezet en ze genoten van het heerlijke weer en klommen de hele kooi op en neer, ;D af en toe lijken het wel kippen, zoals ze de bodem afspitten naar voer ::)...alsof er niets in de bakjes zit  :P

De nieuwe valkjes van Joke, Macy en Corky, gaan erg goed Macy weegt 80 gram en Corky 76 gram....ze hebben het erg naar hun zin en samen met Qunicy en Fleur gaat het prima, Quincy vind Macy OOK wel leuk, maar Macy heeft Corky en zit (nog)  niet op Quincy te "wachten"  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn


Wilma1

 ;) :D


Nikki is een mooitje en daarbij komt alles goed!!! Toch ???

Dusty en Binky kunnen het goed vinden saampies, Dusty begrijpt al een beetje WAT Binky wil, als die de "kop laat zakken"  ;D...vanmorgen zat ie te krabbelen en Binky ye genieten.

Ze zijn gek met de speeltjes die her en der hangen en het radje gaan ze ook steeds mee bij kjken, vanmorgen een erop proberen en HOLPA naar beneden gerolt  ;D ik heb er een stok voor gezet, zodat ze er makkelijker bij kunnen.

Echt te gek, dat ze lekker bij elkaar zitten nu!!!  :D
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3