DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Tuurlijk, ga het meteen proberen!!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

En HIER is ze dan Stacy!!! Speciaal voor Rianne  ;)


bijna live, de foto is nog geen 5 min. oud  ;D ;D ;D


ik ga er even moor voor zitten  ;)


Mooi ben ik he?!!!  ::) :P


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne


marilyn

hoikes wilma

je foto's zijn weer prachtig en je ziet dat je birdie's genieten van het mooie weer  :D en een ketting stuk maken ............. die duft nogal  ::)  :P hihihihihi als ze geen fun meer heeft aan je ketting dan begint ze maar aan je armband  :P
en ruby  :o  :o  :o jeetje die is verandert  :o  :o  :o
echt prachtig is hij geworden  :D je zult wel trots zijn op hem zeker  :D en stacy wordt een echt fotomodel  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

24 september 2006, 15:56:00 #1534 Last Edit: 24 september 2006, 15:58:01 by Wilma1
Ik ben trots op allemaal, ze hebben allemaal iets bijzonders en wat de een niet heeft, heeft de ander wel!!

Ruby gaat mijn hart nog meer voor "open" ik was al gek met haar, ondanks dat ze wat afstandelijk kan zijn, maar ik blijf proberen haar te benaderen en steeds lukt het beetje bij beetje meer...ik kan mijn hand bij hem houden, en hij kijkt er naar, soms een "hap" beweging en soms een likje.

HAAR/HEM...ik zal het nog wel enige tijd doorelkaar halen, ben ik bang  ::) :P

Gisteren "bewezen", dat ze netjes OP de kooi blijven  :o. We waren uit eten geweest, kwamen terug en ik zie Mitzy met een boog om de kooi  lopen :P en daar zie ik zie Ruby OP haar kooi en Coco netjes op de vensterbank zitten  :o :o :o...waren we de deurtjes vergeten te sluiten   ::) stomstomstom....maar beiden zaten heerlijk te slapen en mopperden toen ik ze in de kooi bracht. Ik schrok toch wel hoor, want de katten gaan er eigenlijk nooit heen, maar zeg NOOIT,NOOIT natuurlijk!!

:o Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

jeetje de deurtjes vergeten sluiten  :o  :o  :o er kon zoveel gebeurt zijn terwijl jullie weg waren met de katten in de omtrek want het blijven dieren met een jachtinstinct en je weet nooit op voorhand hoe ze zullen reageren  :-\
maar goed alles is goed gegaan en je kan weer rustig ademhalen  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Wilma
Jullie hebben inderdaad veel geluk gehad.
Gelukkig ben je gistermidadg niet in '''het Peelneutje'' geweest.
Anders had ik me ook nog schuldig gevoeld.
Je moet maar zo denken,dit is een les voor de volgende keer.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Citaat van: Riny op 24 september 2006, 16:08:02
Hoy Wilma
Jullie hebben inderdaad veel geluk gehad.
Gelukkig ben je gistermidadg niet in '''het Peelneutje'' geweest.
Anders had ik me ook nog schuldig gevoeld.
Je moet maar zo denken,dit is een les voor de volgende keer.
Groetjes Riny :D


  ;D stel je voor IK aan de borrel bij jou en mij vogels als diner voor de katten....he bah!!!

Gelukkig zijn alle katten HEEL ERG BANG voor Ruby en Coco, ze hebben al eens kennis gemaakt met hun snavels, maar ja het blijven dieren onderling he?!!

Ik leer er zeker van ja.....wat leer je nog veel na je 50e zeg ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne


Caroline

 :o :o Ook al zo geschrokken!!

Deurtje open ........

Jij hebt net zo veel geluk gehad als ik hier, alleen heb ik twee gewonden maar ze zijn hier gelukkig niet door de openstaande achterdeur en voordeur heen gevlogen.  :-[ ::)

Leuke foto's!!  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma
hier ben ik met je beloofde filmpjes  :D jammer dat je ze zelf niet kan zien maar je kan ze wel delen met de anderen hier op het forum  ;)

hoikes iedereen
deze filmpjes plaats ik in wilma haar naam dus het gaat hier wel degelijk over de birdie's van wilma  ;)

melody
http://www.youtube.com/watch?v=M7saCtLUrmM
quincy
http://www.youtube.com/watch?v=I26thRompEw
quincy en fleur
http://www.youtube.com/watch?v=VwNlA2WyDXk
quincy wil knuffelen
http://www.youtube.com/watch?v=pXlCj5xI9Wo

groetjes marilyn

Wilma1

Ik kan heb ze gelukkig wel gezien, toen ze op de PC zijn gezet, maar via youtube zie ik niets  :-\....de filmpjes zijn geaakt met mijn GSM....

Dank je wel Lynntje om ze te plaatsen....ik vind ze zo leuk!!! Joke zal het OOK wel leuk vinden, weet niet OF zij ze kan zien, dat hoor ik vast wel van haar!!

Vanmorgen heb ik een bakje pelletjes opgehangen ipv neergezet....leek wel of er volledig iets nieuws werd geplaatst.....allemaal tegelijk IN de bak en een hoop gekrakeel zo van ...."ikeerst...ikeerst" ;D. Meestal hang ik ze wat onderin, dan valt het tegen het plastic gedeelte als ze "knoeien" NU valt het overal op de grond, want ze graven er natuurlijk best in  ::)....maar het smaakt bovenin beter dan beneden  :P geloof ik  :o....want continue zie ik er een snoepen ;D

Vanmiddag kon ik de boom in  ;D....om wilgentakken te knippen....nou OOK DAT een ware traktatie  :P en dat allemaal op 1 dag!!!

Nu zijn ze moe en slapen al vroeg dit X, zeker van zo druk te zijn  ??? en de tijdklok gaat om 20u uit....aangezien het vroeg donker is is het ook vroeg op stok met zijn allen :P ;)
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

mijn birdie's krijgen hier ook pellets (zaadvoer ook hoor) dan kunnen ze kiezen wat ze graag lusten  :P en ik merk toch ook dat die geregeld mogen vervangen worden  ::) en nieuwe wilgentakken ................... ja dat zal wel dat ze moe zijn maar dan wel van het slopen hihihihihi

groetjes marilyn

ahja ik heb vandaag 2 van de 3 jongen van kendi en misty geringd  ;D ze zijn vandaag 10 dagen oud en de oudste albino is al besproken moet ik handtam maken  ;D

Wilma1

OOOh wat leuk zeg....en wat gaat dat snel  ::) komen Kendi en Misty weer terug bij je ???

De pelletjes eten ze wel, maar als ik ze meer onderin zet, kijken ze er minder naar.....terwijl de silo met het zaad op de bodem staat  ::)....aparte beesten af en toe  :P
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

wat kendi en misty betreft ............... ik zie hoe gelukkig ze daar zijn en ik heb mijn twijfels om ze terug naar huis te halen  ::) dit zijn valkjes die van kleins af gewend zijn in een grote voliere te zitten en ik vrees dat ze enkel gelukkig zijn als ze idd in een grote voliere zitten dus misschien maar beter dat ik hen bij mijn vrienden laat tot mijn eigen voliere er volledig staat (als die er ooit zal komen  ::)  :-\ ) hun 3 jongen komen wel bij mij om tam te maken , er is al ééntje besproken dus heb ik nog 1 albino over en nog 1 bont geparelde cinamon over maar ik maak me niet druk erover die geraak ik wel kwijt  ;)

mijn valkjes hebben er ook een tijdje over gedaan eer ze van de pellets aten dus heb nog wat geduld dat komt wel  ;)

groetjes marilyn