DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

O  ??? ehhhhh...... HOE  ??? doe ik dat  ::) ???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Wilma1 op 16 september 2006, 11:28:11
O  ??? ehhhhh...... HOE  ??? doe ik dat  ::) ???

goeie vraag  ::)  :P


Caroline

In elke dagboekje klikken op de button "reacties" en dan eerst de-activeren en dan nog eens drukken op de button "reacties" en dan klikken op activeren.

Dit doe je dan bij elk dagboekje waar je een notificatie van wilt hebben.

Wat je ook kunt doen is de link van "Ongelezen berichten" bij je favorieten zetten. Daarin vind je ook alle topics waarin jij ooit een berichtje hebt geplaatst, dus jouw favoriete topics zeg maar en dan gewoon klikken op "nieuw", dan kom we bij waar je was gebleven.  ;)

Hier de link:

Ongelezen berichten.

Succes ermee!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes caroline

hé bedankt voor de tip zeg  :D  :-*

groetjes marilyn

Wilma1

Ik was er al mee bezig geweest, maar nog steeds werkt het niet....jammer.

Deze week ben ik er niet....ga naar Ommen de "boel afbreken" en opruimen......en naar zkh in Hardenberg om het dossier op te helen....daarna ga ik wel weer kijken.

Tis wel lastig , want nu heb ik Marilyn's sluiting  :o gemist  :'( en kan ik niets meer schrijven  :-\ en aangezien ik dan iedereen wil zoeken, ben ik daar zo mee bezig dat ik daarbij dan OOK anderen vergeet..... ::)

Inmiddels zijn Quincy en Fleur weer naar huis toe :-\  :D....jammer ik zal ze erg missen....vooral Quincy houdt van veel aandacht en gaat graag mee op de schouder overal heen...knuffelkont  :-*!! Maaaaar ik ga ze na de korte vakantie wel weer opzoeken hoor  ;D..... en dan kan ik Joke's verassing misschien ook vertellen ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Verrassing?? Spannend!!  ;)

Leuke korte vakantie, werk ze.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Ik doe niet aan notificaties, ik weet toch wel dat er altijd wel iemand na mij reageert. Ik klik altijd op "Nieuw", dat staat achter ieder topic met nieuwe reacties na mij. :)

marilyn

hoikes wilma

dat mijn dagboekje gesloten is dat is niet zo erg hoor ik kom nog wel in jou dagboekje lezen en schrijven  ;) en ook dat dagboekje werd veeeeeeeeeeeeeel te lang  ::)
volgend kweekseizoen zal er wel een nieuw dagboekje zijn van mij  ;) eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuhhhhhh als ik zolang kan wachten  ::)  :o

groetjes marilyn

ps we hebben nog altijd messenger en IM en mail waar we af te toe contact kunnen houden hé  ;)

marilyn

20 september 2006, 21:47:55 #1523 Last Edit: 20 september 2006, 23:21:55 by Riny
hoikes wilma

héééééééé ik mis je hoor  :o  :o  :o dat je maar gauw terug thuis bent dan kunnen we weer eens chatten  ;) ik heb veel te vertellen en jij vast ook  :P oa over kendi en misty die hebben weer 2 albinootjes en het 3de kleintje is vermoedelijk weer een bont (geparelde?) cinamon witmasker  :D de rest vertel ik je later wel eens  ;)

btw riny heeft een nieuw dagboekje en ze vraagt of je ook eens langskomt bij het peelneutje  :P

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=20295.new;topicseen#new

groetjes marilyn

Wilma1

23 september 2006, 13:21:05 #1524 Last Edit: 23 september 2006, 14:27:55 by Wilma1
Heeee Lynntje, IK BEN ER WEER!!!!

Alles is opgeruimd tot volgend jaar :-\....opzetten vind ik leuker om te doen ;), dan weet je dat je er een heel seizoen van kunt genieten en nu moetwen we een hele wnter wachten.

Er was nog een verassing voor ons......onze WOLLEBOL Ruby, is zo vreselijk in de rui en vanmorgen zag ik tot verbazing een halsband tevoorschijn komen, waaruit blijkt dat ons meisje en mannetje is  ;D....de halsband is robijnkleurig in haa....ehhhh...zijn nek  ;D ;) ....zal nog wennen zijn om HIJ naar eerst ZIJ te zeggen  ;)....aan de voorkant is het een mooie zwarteband vanaf onder zijn snavel....zijn koppie is weer "stekelvrij" aan het worden alleen aan de achterkant nog een beetje.....en

NEE, RUBY IS NIET "STIEKUM" INGERUILD VOOR EEN MAN DOOR DANNY  ;D ;D ;D ;D  ;) tijdens onze afwezigheid  ::)

De valkjes zijn opperbest....fluiten en spelen door de hele voliere, het nieuwgemaakte schommeltje met wilgentakken  wordt intensief gebruikt. Vanmorgen e.e.a. schoongemaakt en ze verwend met rode trosgierst en Ruby een grote snoepstaaf!!! Coco lekkere walnootjes!!

In gedachten ben ik al een buitenvoliere aan het inrichten  :P, maar voor het ECHTE  ::) werk, moet ik nog geduld hebben  :-\. Piet had wel e.e.a uitgetekend om te laten zien hoe hij jet wil maken....met een vluchtruimte van ong. 4m.
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

welkom terug , ik heb je gemist hoor  :o héhé jij hebt weer veel gewerkt op de camping  :o toch geen gekke toeren uitgehaald hé want je moet aan je knie denken hé  ;) en ruby heeft je een mooie verassing bezorgd  :D ze is opeens geen ze meer maar een hij  8) hihihihihi foto foto foto  :P en wat je voliere betreft plannen maken mag je al maar ik denk wat de inrichting betreft dat dat nog het beste zal gaan als de voliere er eens staat  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 23 september 2006, 13:27:42
hoikes wilma

welkom terug , ik heb je gemist hoor  :o héhé jij hebt weer veel gewerkt op de camping  :o toch geen gekke toeren uitgehaald hé want je moet aan je knie denken hé  ;) en ruby heeft je een mooie verassing bezorgd  :D ze is opeens geen ze meer maar een hij  8) hihihihihi foto foto foto  :P en wat je voliere betreft plannen maken mag je al maar ik denk wat de inrichting betreft dat dat nog het beste zal gaan als de voliere er eens staat  ;)

groetjes marilyn


Ben met 2 benen op de grond gebleven, behalve met FIETSEN dan moet je wel "van de vloer" en dat ging wel redelijk goed...maandag weer aan de slag met therapie.

Maar een foto komt zeker en ik heb op mijn telefoon videotjes staan van de valkjes van Joke...zo leuk...moet ze er eens af halen , met hulp van Jamie  ::) :P, om ze dan te kunnen plaatsen. Ik weet niet hoe dat moet....maar dat hoor ik wel van jou of iemand anders...alhoewel ik ze ZELF niet kan zien, kan ik ze mischien wel plaatsen ???
??? Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

met filmpjes of foto's van je gsm halen kan ik ook niet helpen helaas  :-\ ik weet wel dat je een speciaal kabeltje ervoor nodig hebt om aan je pc aan te sluiten maar verder van de rest begrijp ik er ook niets van  ::)

groetjes marilyn

Wilma1

24 september 2006, 13:57:34 #1528 Last Edit: 24 september 2006, 14:05:02 by Wilma1
danny heeft ze van mijn mobiel op de zijne gezet (wist niet eens dat DAT kon, hij zat op gegeven moment IN MIJN mobiel MET DE ZIJNE  ::) ??? ??? ???) maar goed ze staan inmiddels op de PC dus hier komen er een paar.....


Flossie is ALTIJD het eerste "slachtoffer" voor een foto op een nieuw toestel....onze 18 jarige kater blijft er gewoon  :P voor zitten....de lieverd! :-*


Hahahaha  ;D...zie je dat Quincy IK heb de ketting stuk gemaakt  :P


IK zal die armband eens testen  ;D


Fijn zo heerlijk buiten... :D


Fleur geniet volop van de zon.... ;)


Hoi, wat jammer dat ik er niet in kan  :-\....maar zo even buurten is ook wel leuk  :D


BOE!!!!!!!!  ;D

Zo wil Piet de voliere maken....o wat wordt mijn geduld op de proef gesteld...  ::) ik wil het MORGEN AL  :P  ;D



vergeleken bij nu....heel wat meer vliegruimte, alhoewel ze zich hierin ook prima vermaken!!!


KIJK!!!! De mooie rode halsband komt eraan!!!  :o ::) ;D :D :D




en ZO was "ze" ::)....tot zelfs vorige week nog


dat was deze van onze WOLLEBOL flink in de rui....maar geen halsbandje te zien nog  ::)


de metamorfose van Ruby...wat een mooi koppie heeft IE  ;D :D
en nu de veertjes weer mooi worden zie je plots dat er een halsband ontstaat  ;D :D

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ziet er mooi uit, de voorbeeld voliere! :D
Ik heb een klein ini mini verzoekje aan je Wilma... wil je een mooie foto van Stacy maken en die in je dagboek plaatsen?? :D :D :D