DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

jaaaaaaaa....ik zie het!!!!!!!!!!!!!!!!![/size][/color][/b]


  ;D ;D ;D 100 pagina's vol gekwebbelt  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

10 september 2006, 23:14:14 #1486 Last Edit: 10 september 2006, 23:18:28 by Wilma1
Meteen maar wat leuke foto's van vandaag erop zetten....van Quncy, Fleu en Coco....die openen mijn 100e pagina!


Hela...mogen jullie wel buiten spelen ???


WAT een MOOIE staart heb jij  :P


waar ben ik ???


biertjuh  ::) :P ;)


wat ligt daar nou  ::)


een denneappel..... :P


KIJK EENS WAT ZE DOET  :o ze knabbelt eraan....dat mag niet  ::)


pffrrrrt pfffrrtttt....bleh...niet lekker  :-\


kom hier en neem wat sinaasappelsap voor de vieze smaak  :D


lekker graven  :P :P


3 kleine vogeltjes  ;D ;D ;D

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Hoi Wilma,

Zit je gewoon buiten met ze  :o :o :o :o :o :o :o :o

Ik hoop het niet, want op dit plaatje zie ik aangegroeide handpennen bij je halsbandje!!



Ik merk het aan Grisha nu, die heeft maar een paar pennen, maar kan vliegen als de beste!!!

Een gekortwiekt valkje kan ook wegvliegen!!

Groetjes, een bezorgde Gerda

Wilma1


Hoi Gerda,
Bij Fleur zit 1 langer pennetje, aan de rechterkant zag ik, maar vliegen kunnen ze geen van beiden  ::), ze landen op de grond, ook buiten....als ze binnen op de kooi zitten laten ze zich ook naar beneden "vallen" om vervolgens via het trapje omhoog te klimmen.......maar toch bedankt voor je advies......ik zal er zeker op letten als ze binnen los zijn of ze verdere pogingen doen OM te vliegen.....ze wapperen met de vleugels, maar komen niet vooruit......alleen naar beneden.
Groetjes Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Bij Coco bedoel je dus..... ;D Ik zag er net geen foto's bij en met "bij je halsbandje", dacht ik dat je mijn armbandje of zo bedoelde....hahahaha....Coco wordt nu bijna wekelijk "bijgeknipt" vanwege zijn slecht vleugelverenconditie......hij kan met geen mogelijk omhoog komen, omdat hij van kleins af aan nog nooit heeft gevlogen....best zielig....we proberen de vleugelveren in wat betere staat te brengen zodat ie met landen zachter terechtkomt op de vloer.....maar hij wordt vandaag op de uiterste pennen weer geknipt.......voor de zekerheid dus.

Eeb Goofy ....die nu bij Diana is....kon idd VER vliegen geheel gekortwiekt.....maar die deed nooit anders dan vliegen.

Ik neem je advies graag aan hoor....nogmaals bedankt voor de waarschuwing.
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Hey leuke fotos!

vooral ruby wat een lief koppie!

Maar wat eng die vogels buiten! Dat hoef iki nu echt niet meer te doen met yariki en dusty want die zijn meteen weg. Ze kunnen al zo goed vliegen.

ik vind het maar eng... :-X


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes wilma

tja ook gewiekt durf ik mijn valkjes niet buiten laten hoor  :-\
en al kunnen ze dan niet of amper vliegen met één windvlaag zitten ze toch de lucht in  :o heb ik al eens meegemaakt (met chanel die het deurtje van haar kooitje opendeed) en ik kon chanel uit de boom halen want die durfde niet meer naar beneden  8) gelukkig maar want anders was ik chanel kwijt  :o
en nu .................... no way dat er nog ééntje zonder kooi meegaat naar buiten  :o  :o  :o ik heb mijn lesje geleerd  ;)

groetjes marilyn

•=Bonnie=•

hey daar, alles okay hier? Ik loop geloof ik erg achter :)

Wilma1

11 september 2006, 18:11:00 #1493 Last Edit: 11 september 2006, 18:12:35 by Wilma1
Citaat van: Bonnie op 11 september 2006, 14:08:49
hey daar, alles okay hier? Ik loop geloof ik erg achter :)


Vast wel....maar IKKE OOK hoor!! Weet niet meer bij wie ik wel of niet heb gekeken na 6 weken weg  :-\  ;D

En wat de gekortwiekte betreft.....ik begrijp dat niet zo.....er staat hier VEEL wind in de tuin, maar er is er nog NOOIT een gaan vliegen die was gekortwiekt, dus kan niet uit die ervaring spreken ??? Zal best dat dat kan....zoals een Goofy, hoefde ik dat niet te doen, die vliegt binnen al gekortwiekt, maar de deurtjes van de gekortwieke staan de gehele dag open als ik er ben en ze zitten er allemaal op of erin...... ::)....zijn ze dan zo braaf hier  :P ....Coco zit amper IN de kooi  ::) !!!!! K was hem zelfs vergeten dicht te doen vannacht... zag ik... en Coco zat netjes op stok IN de kooi.....

Zo ook de valkjes die ik van de week was vergeten ??? Stom ik weet het, maar deurtje aan de zijkant stond nog open vanwege badje wat ik had weggehaald en op de camping zijn ze OOK altijd los....das OOK buiten ???
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ook ik vind het eng, maar .... vind je foto's geweldig!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

 ;)



Hier een kleine fotoserie, van vanmorgen...waar ik weinig bij hoef te schrijven....


Via mijn kooi, DOOR die van Coco heen kom ik geheel ergens anders.... :P


het ziet er leuk uit hier...... :D


er hangt hier ook een broodje in....mmmmm..... ;)


Hoi Coco..... :D


brutale snotneus....zomaar mijn broodje eten.... >:(


ff de speeltuin bekijken....en wat je daarboven ziet..... :D


WAUUUUUWWWWW  :o :o :o....de wijde wereld  8)


ga nu maar weer naar huis,  ::)  want IK wil daar zitten.... :(


heeee.....Quincy  ;D , kom eens kijken...... :D


Goh.....hier kun je gaaf spelen he Fleur  :D....wat zie je daar  ???


opzij...ik kom eraan.... ;D


heb je gezien hoe hoog we zitten.... :o :o :o


Ohhhhhhhh......wat mooi..... :o ::) :P :D


*zonder woorden*

;D :D :P ::) ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je 100 ste pagina heb je wel mooi ingekleed met al die prachtige foto's  :D en je verhaaltjes erbij vind ik iedere keer weer erg leuk  :D

groetjes marilyn

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Leuke foto's heb je weer  :D :D en geef jij die schatten broodje pindakaas of alleen pistoletjes met kipfilet  ;D ;D ;D.

Tot gauw weer  ;).

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Christine

Super leuke foto's van Fleur! Wat ben ik blij dat daar alles goed mee gaat! Net zoals met haar zusje Aïsha die doet het ook zo goed!!

Ik ben trots ;D
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1


Hoi Olga,
Zijn ze nog niet verwend genoeg zeg!!!! Elke ochtens sta ik  4 bakjes gemixt VERS fruit, brood en groentes voor ze klaar te maken ...ZELFS ALS IK TE LAAT OP BEN....EERST DE VOGELS EN DAN IKKE PAS  :-\ ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3