DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

je bent de enige niet die de kriebels krijgt van het forum die zo traag is maar goed dat moeten we er eff bijnemen hé  ;) peter zal ondertussen wel al aan het zoeken zijn om dit ongemak op te lossen en dat gaat niet in 1-2-3 hé  :-\ dus we moeten allemaal nog eff geduld hebben  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Ik leer nu wel om geduld te hebben, wil altijd snel, maar als je ziet hoe lang het duurt eer ik boven ben ??? grrrrrrrrrr........net zo erg als wachten op de PC dus!

Ik weet dat Peter zijn best doet en meer dan dat kan ie ook niet doen...het is en blijft allemaal apperatuur en internet zit ( voor mij)  erg ingewikkeld in elkaar hoor!

De vogels hebben veel zitten fluiten en zijn er vandaag niet uitgeweest..Ik was boven druk bezig een kamer "uit te mesten" en die is weer picobello nu....ik zit hier bijna steriel  ;D.

DE fysio denkt ook dat het wel een OK wordt en hij vermoed dat Fol en ik er wel gelijk liggen...nou leuk dan nemen we kaarten mee om te jokeren!!! Tjonge....voor bezoek wel handig 2 in 1. Zoiets heeft een opname van ongeveer 1 week....duzzzz.

Morgen naar Nellie toe...Joke gaat mee met me....wil ook de vogels van Nellie graag zien, ze heeft er veel over gehoord van mij ( positief hoor Nellie  ;) ;D) en wil dat paradijsje voor vogels wel eens meemaken.

Dus vanaf morgen zijn Sunny en Rocky hier in Zaandam!

Verder nog nieuws ???hmmmmmmmmmmm...... NEE ........momenteel niet!

:D  ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 30 augustus 2006, 20:17:38
Ik leer nu wel om geduld te hebben, wil altijd snel, maar als je ziet hoe lang het duurt eer ik boven ben ??? grrrrrrrrrr


Dan passen wij goed bij elkaar!
Groetjes Riny ;D

Wilma1

O echt ??? Vertel ??? Kijk bij mij is het een letsel...maar bij jou dan ??? de leeftijd ???  ;D ;D ;D :P

Oeps...het floepte er zo uit  :-X
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Riny op 30 augustus 2006, 20:19:42
Citaat van: Wilma1 op 30 augustus 2006, 20:17:38
Ik leer nu wel om geduld te hebben, wil altijd snel, maar als je ziet hoe lang het duurt eer ik boven ben ??? grrrrrrrrrr


Dan passen wij goed bij elkaar!
Groetjes Riny ;D


geduld hebben is een mooie zaak  ::) maar het probleem is dat geduld hebben zoveel tijd vraagt hé en tijd .................. dat heb ik ook niet dus ja hihihihihi als het forum niet naar behoren werkt wordt dat eff afkicken  :P

ps wilma nog net op tijd je berichtje gezien  ;) als het bij jouw een letsel is en bij riny de leeftijd wat is het dan van mij  :o  ???

Wilma1

Uhhhhhhhhhhhhh....ja ??? daar vraag je me wat...ongeduldig misschien ???
;D Wilma
Ik moet gaan douchen, want dat zou ik een uur gelee al doen, maar door het forum lukt dat weer niet...NU al!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny


Hallo Sarah
Wat denk je ,ik ben hardstikke krakkemikkig.
Maar dat heeft ook voordelen, dan heb je meer tijd om achter de computer te zitten.
Groetjes Riny :D[/color][/b]

marilyn

Citaat van: Riny op 30 augustus 2006, 20:33:06

Hallo Sarah
Wat denk je ,ik ben hardstikke krakkemikkig.
Maar dat heeft ook voordelen, dan heb je meer tijd om achter de computer te zitten.
Groetjes Riny :D[/color][/b]


hoikes riny

ik heb vandaag ook veel tijd om aan de pc te zitten, raar maar waar hé  ::)  :P

Riny

Hoy marilyn
Trek jij dan ook al met een been?
Groetjes Riny ;D ;D

marilyn

Citaat van: Riny op 30 augustus 2006, 20:42:48
Hoy marilyn
Trek jij dan ook al met een been?
Groetjes Riny ;D ;D



hoikes riny

neeeeeeeee ik trek niet met mijn been maar heb wel spierpijn doordat ik deze morgen ook een nogal rare val gemaakt heb  ::) gelukkig niet zo erg als wilma maar mijn spieren zijn nu wat stijf  :-\ binnen enkele dagen zal het wel voorbij zijn  ;) maar nu profiteer ik er een beetje van om eens goed bij te lezen op het forum  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Ik heb een paar leuk KNALoranje  :o krukken  ;D ;D ;D Lenen ??? Het zijn echte Hollandse :P !!!!!

En Riny...wel een goed en aanvaardbaar excuus...daar was ik nog niet opgekomen  ::) maar k ben een beginneling SARAH natuurlijk!!  ;D

Ik heb eindelijk gedoucht en ga nu lekker beneden zitten bij mijn Pietje!!!
Tot ehhh...k weet niet!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

nee ik hoef je krukken niet te lenen omdat mijn benen niets mankeren maar mijn rug, schouder en nekspieren zijn wat stijf maar die komen wel weer in orde hoor  ;)

en ook oranje krukken  :o  :o  :o nee dank je ik zou teveel opvallen  :P

groetjes marilyn

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ROCKS

Hey Wilma....

Nouh, ik ben je lekker voor! Ik zet alvast wat neer, lekker puh!! :P
Dit zijn ze dan, met paps en mams.....voor de laatste keer met zijn allen in de speeltuin, en vanmorgen voor Wilma en Joke kwamen nog ff lekker een bakkie doen met een plakkie cake, ik geloof nooooit dat ze dat bij Wilma ook gaan krijgen?


In de speeltuin.....


Hmmm... lekker cake, mjammie!!

Wilma, ik heb al een maandje of drie van ze genoten, nu mag jij verder gaan....ik kan ze gelukkig hier blijven volgen.

Hoe was het onderweg? Hihihi, nu had je de file al naar me toe, :P haha, dat kan dus ook nog.
Foto van jullie drieen die van 1 broodje eten komt nog, oke?
Heb je nog wat tegoed van me.

Doeiii, Nellie :-*


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

marilyn

hoikes wilma

ik hoop dat je goed thuis gekomen bent met je 2 nieuwe lieverdjes  ;) dat jullie het gezellig hebben gemaakt dat heb ik al gelezen in nellie haar berichtje  :D
geniet maar van de nieuwe valkjes  ;)

groetjes marilyn