DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

ik heb je opdracht ontvangen maar heb vandaag niet echt tijd gehad om er echt naar te kijken  :-\ ik zal proberen om morgen eraan te werken  ::)

groetjes marilyn

ps ik stuur je nog een mail  ;)

Wilma1

Hallooooo,
Ik heb zojuist Coco goedemorgen gezegd en krijgt een mooie "hallo" terug met een zwaai.....heb meteen toestel gepakt en op de foto gezet....hij zit echter nog wel IN de voliere maaaaaaaaaar het staat erop!







het beweegt niet op foto, maar is in ieder geval iets  ;D!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Stoer hoor!!  :D

Ik wist wel dat je papegaaien en sommige parkietachtige kon leren fluiten en praten maar ook gebaren dat wist ik niet.

Echt super gaaf!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Wat leuk! :D

Ik vind het van mijn valkjes al leuk als ze met hun pootje iets in hun snavel stoppen. ::) Net als papegaaitjes.

gr Esther

marilyn

prachtig wilma

coco doet het heel goed nu nog ruby op de foto krijgen  :P
moet wel leuk zijn als ze ook zwaaien met hun pootje als je hallo zegt  ::) mayka heft ook zijn pootje op als ik in de buurt van de kooi kom maar dat is om een pootje te geven en ook haar kopje legt ze tegen de tralies maar dat is om op haar kopje gekroeld te worden  :P maar echt zwaaien doet ze niet hoor  :P je hebt ze heel goed opgeleerd  ;)

groetjes marilyn

Rianne

Hoi Wilma,

leuk compliment over Stacy! *is ook trots* :D
Grappig dat Coco naar je zwaait, het is maar goed dat hij maar 4 teentjes heeft, anders kon ie zeker ook nog z'n 'middelvinger' opsteken! ;D

Ineke

Wilma, ongelooflijk :o Je ziet ook nog net dat ie naar je kijkt!

Wilma1

9 juli 2006, 00:49:46 #1342 Last Edit: 9 juli 2006, 00:51:36 by Wilma1
Citaat van: Rianne op  8 juli 2006, 15:06:44
Hoi Wilma,

leuk compliment over Stacy! *is ook trots* :D
Grappig dat Coco naar je zwaait, het is maar goed dat hij maar 4 teentjes heeft, anders kon ie zeker ook nog z'n 'middelvinger' opsteken! ;D


Nou en dat zou die vast wel eens willen doen hoor  :P

Hoi Esther, leuk je hier te zien :D...het is ook prachtig om te zien en te horen....de meesten die hier komen staan versteld, als Coco dat doet, dus als Ruby het nu ook beter gaat leren....ik heb druk bezig met haar  ::)....

Hoi Marilyn,
Morgen zal ik goed opletten, wie weet lukt het....het mooie ervan is dat ze ook het pootje OPEN en DICHT doen en OP en NEER....dat geeft het juist iets speciaals....Coco doet ook vaak of ie aan de telefoon is en praat dan zachtjes....hihihihi...met zijn teentjes om zijn snavel gekrult, alsof het de hoorn is  :o daar keken wij ook zo van op!

Vanavond was ie erg boos  >:( op zijn stenen vriendinnetje.....pakte "haar" beet en gooide haar om..."ze" stond in de weg en hij babbelde op zijn manier ....maar ja, steen blijft staan he  :P dus Coco nam de rigoreuse maatregel  ;D....malloot.

Hij heeft daarna lang bij mij op mijn schouder gezeten  tussen Joke en mij in.....Jan en Joke hebben hier lekker gegeten na het klussen van Joke en mij (mannen moesten werken he, dus hadden "vrijaf"  ;D ) en we houden een relaxte Zondag, Maandag wordt de vloer gelegd en Dinsagav. ....zowiezo Woensdag...... gaan we weer verder....Donderdag gaan de valkjes verhuizen en vrijdag de rest!!

Ben benieuwd heo de valkjes reageren op het naar buiten kunnen kijken, naar alles wat beweegt!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

amai drukke tijden voor jou en vooral voor joke , ik hoop dat alle werken naar wens verlopen en dat het snel achter de rug is  ;) zodat iedereen van zijn welverdiende rust kan genieten  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

9 juli 2006, 16:09:06 #1344 Last Edit: 9 juli 2006, 16:24:53 by Wilma1
Wel hoor, alleen het lijkt besmettelijk  :-\ dat opruimen en schoonmaken, het weer is vandaag minder  :D warm en Piet is werken.....vanmorgen en a.s. nacht...nu slaapt ie...dus ik heb alles op "zijn kop" gezet.....dingen weggedaan, schoongemaakt en noem maar op  :P.

De poezenkamer veranderd en gesopt, zo ziet het er weer ff beter uit, na die warme weken  :P waarop er weinig uit handen  ::)  komt. Zondag rustdag... gaat vandaag NIET op!!! En moet zeggen dat het best goed voelt.

Je merkt dat de valkjes het ook minder warm hebben, ze slapen minder en zijn actiever...alle mannen fluiten dus het klinkt erg gezellig hier!

Stacy groeit uit tot een ware beauty....haar kopje is mooi vol van veren...wordt tijd dat jullie komen kijken hoor Rianne en Lin  ;) alleen het hele tamme is stukken minder, ze voegt zich aan de rest...maar dat maakt mij niet uit ze is en blijft lieffff!!! En ze was al niet zo'n een kroeler, om het af te dwingen gaat mij te ver, dat wil ik niet!

Kijk al uit naar Sunny erbij  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

zondag rustdag  ::) ik ga dat ook eens invoeren geloof ik  :D lijkt me zalig eens een dag niets doen  ;D  8)   :P maar dat komt er hier bij mij nooit van  ::)  :-\ ben constant in de weer

groetjes marilyn

Wilma1

Komt wel als de kids "de deur uit zijn"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Wilma1 op  9 juli 2006, 16:25:22
Komt wel als de kids "de deur uit zijn"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


zelfs als de kids de deur uitzijn denk ik nog niet dat het mij zal lukken om eens een dag niets te doen  ::)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op  9 juli 2006, 16:30:57
Citaat van: Wilma1 op  9 juli 2006, 16:25:22
Komt wel als de kids "de deur uit zijn"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


zelfs als de kids de deur uitzijn denk ik nog niet dat het mij zal lukken om eens een dag niets te doen  ::)

groetjes marilyn


Dat dacht ik ook, maar als je ouder wordt lijk je OOK wijzer  ::) te worden...geloof mij...het komt goed met je  ;) :D :P en je zult genieten van je verdiende rust!!!!  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Wilma1 op  9 juli 2006, 16:35:27
Citaat van: marilyn op  9 juli 2006, 16:30:57
Citaat van: Wilma1 op  9 juli 2006, 16:25:22
Komt wel als de kids "de deur uit zijn"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


zelfs als de kids de deur uitzijn denk ik nog niet dat het mij zal lukken om eens een dag niets te doen  ::)

groetjes marilyn


Dat dacht ik ook, maar als je ouder wordt lijk je OOK wijzer  ::) te worden...geloof mij...het komt goed met je  ;) :D :P en je zult genieten van je verdiende rust!!!!  :D

hoe ouder hoe wijzer !!!!!!!!!!!!!!! ja tarara van mij blijkt de wereld op zijn kop te staan als ik vergelijk met toen ik jong was  ::)