DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

ik wist ook al dat je klimop neppers waren maar alé ik was dat moment niet thuis om secretaresse te spelen (want heb vandaag dubbele schift gedraaid op mijn werk  ::)) maar goed iemand is zo lief geweest om dat in jou plaats te doen hé  :D en de foto hihihihihihihih sorry ik kon het niet laten en of je die nu aan joke toont ja of nee tja ik hoop dat ze er ook mee kan lachen  :-[
ik ga nu nog eff verder met andere dagboekjes of ik geraak er niet meer vandaag  :P
veel plezier met stacy  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Ineke en Marilyn,
Wat een perfecte secretaresses heb ik :P....ongevraagd vullen ze elkaar aan  ;D.......daar zullen menig forumgangers jaroers op zijn  :P :P :P

Zo tot de orde van de dag....
Een berichtje van Joke:

Quincy is net een baby van mijzelf  :P, als hij honger heeft bedelt ie voor een pap. ....met een lepeltje is niet zo'n succes, maar zogauw hij het pipetje ziet zet ie het op een krijsen.....met pappen maakt ie lieve geluidjes  :-*...ook als ie bij mij zit en ik aai hem even niet meer, of vestig mijn aandacht op iets anders....Quincy meldt zich meteen  ;D....want hij is gek op aandacht en zeker van mij  :D


Maar hoe lang kan Quincy aan de pap ???, want echt zaadjes eten doet ie niet zo....hij lijkt dit prettiger te vinden....ik probeer wel met trosgierts en hij neemt daar wat hapjes van, zeker niet voldoende, af en toe wat zaadjes uit het bakje maar ook te weinig....hoe kan ik hem stimuleren ??? of komt het vanzelf ???

Ik ben stapelgek op zowel Quincy als Fleur, Fleur is ook heel lief en ze wordt met de dag mooier! Ze mogen de veel uit de kooi als ik thuis ben...de speeltjes die ik heb gekocht bij de winkel van hier vind ik supermooi en de vogels spelen er graag mee.

Nou jullie zijn weer wat op de hoogte.
Groetjes Joke  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

WILMA!!

Nellie willie foto!!! ;)
En niet alleen Nellie, denk ik!
Kom op, waar blijven ze dan?
Skiet op.....hup hup, fototime.

Doeiii, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

21 juni 2006, 12:17:21 #1218 Last Edit: 21 juni 2006, 12:20:16 by Wilma1
Stacy heeft goed geslapen bij haar vrienden en vanmorgen was het "snuffeltijd"  ;D....allemaal hebben ze bij haar gekeken en ze vinden haar wel gaaf, geloof ik....want om en om zitten ze bij haar  ;)....Maxime ging op gegeven moment zijn kopje tegen haar aanleegen om genuffelt te worden, maar dat snapt ze nog niet zo....Charlie ging in haar bekje kijken en kroelen, dat liet ze allemaal toe.

Maxime deed zijn vleugels wijd en ging mooi fluiten en stapte op haar af, kopje helemaal scheef en maar kijken, plots stapte hij bovenop haar  :o :o :o ....DAT vond ze te ver gaan  ;D en gooide hem eraf  ::)  :P Maxime heeft weer wat geleerd  ;D...

Het pappen gaat goed, bij me zitten en eten, leidt te veel af...ze wilde naar de voliere toe....dus gewoon naar haar toe gegaan met papje en op de stok VOOR de voliere BIJ de anderen heeft ze gegeten  ;D eerst van een lepeltje geprobeerd, dat deed ze wel maar dan zat ik er nu nog mee  ;D...het pipetje gaat makkelijker en ZONDER KNOEIEN!!!!!!!!!!!  :D

Toen even een rondje gemaakt om te laten zien wat waar is  ;) ze bleef keurig bij me zitten en dat is voor mij al een openbaring geen van de anderen is zo :o. Dit is dus heel gaaaaaaafff  :D  :P ....ze stapt netjes op mijn vinger enwe hebben samen alles bekeken ...ze kijkt ook echt nieuwsgierig in het rond. Het leuke was, toen ik haar eruit haalde om te eten, riepen ze meteen naar haar en zei terug....ze wilde ook meteen weer naar de anderen toe  ;D....

Ik heb wat foto's gemaakt, ze zijn helaas niet zo goed, maar er komt een andere toestel en dan maak ik , hopelijk  :-\.....ook betere foto's.

Ik zit ondertussen met Nellie op msn en die is zOOOOOOOOOO ongeduldig, ze vraagt steeds WAAR ZIJN DIE FOTO'S NOU ???.....maar ja als je blijft typen en ik steeds moet lezen schiet het niet op he ;D ;D ;D ;D ;D en ze wil OOK nog antwoord  ;) ;D ;D ;D

Nou hier komen ze hoor!!!!


mijn eerste rondje door de kamer en toen zag ik DIT hier...wat gaaaaaaaaaaaaaaf  :D


DIT is mijn nieuwe verblijf, met heel veel vriendjes erin  ;) :D en hier heb ik ook gegeten op dit stokje, zit ik lekker dicht bij mijn nieuwe vriendjes  :D


een beetje donker, maar dit was net NA de snuffeltijd  ;D


Ik kom me even voorstellen, je mag ook snuffelen hoor  :P...


tjee hier zitten weer andere soorten  :o wat veeeel  :D


wat is hier veel te zien  ::)


dit voelt wel fijn, zo kroelen tegen mijn buikje  :D :D :D

dit waren de foto's voor nu...er komen er zeker meer!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ach, wat leuk! :D Kan me nu al niet meer voorstellen dat dat ukkie bij mij vandaan komt. ;) Maar aan de foto's te zien ben je er erg blij mee en dat is het belangrijkst! Fijn dat ze bij je blijft zitten. Maar als je alleen met haar bent doet ze dat ook wel, het moet niet te druk worden. :)

ROCKS

Ohhh, wat een mooie foto's!! :P
Duurde wel lang hoor!
Maar ja, je kan natuurlijk niet twee dingen tegelijk doen, hé? ;D
Ik vind STACY een poepie! :-*

Doeiiii, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Ineke

Vind t ook n poepie, zo met zijn fiere borstje vooruit. En de ringen op de eerste foto zijn mooi!

marilyn

hoikes wilma

de foto's zijn prachtig en stacy stelt het kennelijk heel goed  :D ik ben blij om dat te horen  ;) ik kom deze avond nog wel eff terug naar je dagboekje maar nu moet ik me zelf klaar maken om op stap te gaan hihihihihihi wil dit afspraakje zeker niet mislopen hoor  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Lynntje,
Hihi SUCCES ....en niet het mooie eraf kijken!!!!  ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi hoi,

Wat een leuke foto's en wat fijn dat het zo goed met haar gaat, fijn hè, zo'n knuffelkontje.  :D

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

jij kijkt het leuke er toch ook niet af van stacy ;) wel ik ook niet van ............ je weet wel (als je de naam wilt weten kijk dan in mijn dagboekje  :P ) grapje jij weet dat natuurlijk al hé  ;) ik heb nog geen tijd gehad om foto's te trekken want ik ben pas terug thuis en ik moet straks mijn zus nog uit de nood helpen dus .................  :'( begint al goed maar morgen haal ik zeker mijn schade in  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 21 juni 2006, 17:39:40
hoikes wilma

van ............ je weet wel (als je de naam wilt weten kijk dan in mijn dagboekje  :P ) grapje jij weet dat natuurlijk al hé 
groetjes marilyn

ZAL IK DAAR MAAR GEEN ANTWOORD OP GEVEN!!!  ;D ;D ;D ;D ;D Pas op want ik vraag patent ....

en nu komt het volgende!!!!

Als er iemand nieuwsgierig is...IK ben de "HET" op Nellie's topic!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D jaja dan MOET je toch ff gaan kijken he, als je het wilt begrijpen EN wilt weten waar DAT over gaat?!!!!

Alleen Marilyn, zal het meteen snappen....wij hebben wel eens onderonsjes!!!
;D ;D ;D ;D ;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hihihihihihi ik snap al waar je het over hebt maar ik zeg toch niets hoor  ::)  :P
en voor jou eventjes mijn lieveling voorstellen is ze niet knap  ;D  ;D  ;D


groetjes marilyn en sunny

Wilma1

21 juni 2006, 22:58:48 #1228 Last Edit: 21 juni 2006, 23:03:28 by Wilma1




Hoi Lynntje,
Noem het maar niet knap een BEAUTY!!!!! En JIJ bent er erg blij mee, dat weet ik....het is je gegunt meisje je bent een toppie!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ook ik weet het hoor, ik had namelijk vandaag het dagboekje van Nellie al gelezen!!  ;)

Gefeliciteerd met je zonnetje!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.