DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

17 juni 2006, 00:16:05 #1185 Last Edit: 17 juni 2006, 00:19:52 by Wilma1
 :D :D :D Dat bakje verricht wonderen, Coco vindt het geweldig en maakt de ramen steeds nat, hij baadt er geheel doorheen, meerdere malen  :P..... maar ramen lappen   ::)...HO MAAR  ;D..

In de kooi hangt op elke hoek een speeltje, zodat ze zich niet vervelen, maar ik wil wel zoveel mogelijk "strek" ruimte voor de vleugels, dat is wel zo prettig, ook al vliegen ze zo goed als elke dag in de namiddag!

Trouwens, ik wil bij jou ook wel kijken Ineke  :D , maar ik kan je niet vinden ??? Of moet ik NOG een leesbrilletje  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

17 juni 2006, 07:26:29 #1186 Last Edit: 17 juni 2006, 07:28:44 by Riny
Hoy Wilma
Dan zal ik eens voor jou uit de school klappen.
Ineke is hier naar haar jonkie komen kijken.
En het leek wel of ik Sinterklaas op de stoep had staan.
3 draagtassen vol aan trosgierst , duur speelgoed en verse kruiden.
Kun je net bedenken hoe het er daar thuis uit ziet.
Ze heeft geen dagboekje ,maar dat komt nog wel als Tony arriveerd in huize Ineke.
Genoeg geroddeld , anders annuleerd ze dadelijk haar valkje Tony nog bij mij :-\
Groetjes Riny :D

Ineke

Citaat van: Wilma1 op 17 juni 2006, 00:16:05
:D :D :D In de kooi hangt op elke hoek een speeltje, zodat ze zich niet vervelen, maar ik wil wel zoveel mogelijk "strek" ruimte voor de vleugels, dat is wel zo prettig, ook al vliegen ze zo goed als elke dag in de namiddag!
Trouwens, ik wil bij jou ook wel kijken Ineke  :D , maar ik kan je niet vinden ??? Of moet ik NOG een leesbrilletje  ;D
;) Wilma

Je leesbril werkt prima, want ik heb geen verhalenboek.
Kijk ns hoe verknocht ik ben aan jullie dagboeken! Het wordt steeds erger, ik ga ermee naar bed en sta ermee op :D Ik doe wel alsof t n grapje is, maar intussen ben ik VERSLAAFD en durf niet nog n nieuw dagboek te openen ::)
Nu ik die nieuwe camera heb dacht ik gisteravond wel dat ik zelf ook n verhaal ga maken. Jullie verhalen zijn inspirerend, dus vanavond schrijf ik ook iets :D
Zoals jij die kooi hebt ingericht, zo ziet t ook bij Teuntje uit. Veel klim en speelgoed voor als ik er niet ben en 's avonds mag ie altijd eruit, net als bij jou in de namiddag.

Citaat van: Riny op 17 juni 2006, 07:26:29
Hoy Wilma
Dan zal ik eens voor jou uit de school klappen.
Ineke is hier naar haar jonkie komen kijken.
En het leek wel of ik Sinterklaas op de stoep had staan.
3 draagtassen vol aan trosgierst , duur speelgoed en verse kruiden.
Kun je net bedenken hoe het er daar thuis uit ziet.
Ze heeft geen dagboekje ,maar dat komt nog wel als Tony arriveerd in huize Ineke.
Genoeg geroddeld , anders annuleerd ze dadelijk haar valkje Tony nog bij mij :-\
Groetjes Riny :D


Alhoewel hier maar 1 pieteke woont, lijkt onze woonkamer inderdaad op n kinderspeelplaats, maar dat is niets vergeleken met de foto's van jullie indoor dierentuin ;D
Tony, lieve jongen, luister niet naar Riny. We kijken elke dag naar je foto en komen je halen!

Wilma1

Hahahahahahahaha...ik ben in ieder geval dat de bril nog OKE is  ::) ik schrok al  :o....maar voelt meteen een stuk beter  ;D en VERSLAAFD ;D...ja wie is dat nu niet hier....ik wordt altijd als een magneet hierheen getrokken , zo ook nu want ik zou me aankleden  :P ::)....

Ik wil altijd zoveel mogelijk wisselend speelgoed door de kooi, omdat ze er overdag niet uitmogen, dan moet ik alles potdicht houden en daarbij slapen ze ook wel vaak tussendoor, dus ik vind in de namiddag tot een uurtje of negen mooi zat! Eerdaags op de camping hebben ze helemaal "huisarrest"  ;) want dan wordt het 5 weken niet los, maar daartegenover is er zoveel nieuws te zien en te horen, dat komt wel goed en aandacht NIET TE KORT  :D !!!!!

Ook wil ik bij ze zijn, als ze los vliegen, want net als met kleine kinderen kan er altijd iets gebeuren, ergens tussen vallen of zo  :P...laatst tussen de spiegel, die hangt wat schuin....dan is het maar goed dat ze niet alleen zijn.....want ze komen niet meer omhoog, ze leren er wel van want het wordt steeds minder! De wapper is een ideale uitkomst....en de poepjes blijven er mooi op liggen  ;D  soms een "misser"maar in het algemeen valt dan mee....hygiënische vogels  ;D ;D ;D...ik vind amper poejes tijdens vliegen!

Ook vind ik het leuk af en toe iets nieuws op te hangen, die ringen vindt Ruby erg leuk en vermaakt zich ook prima de hele dag....Coco heeft zijn eigen domein op de vensterbank samen met Mitzy, de witte poes, ze lijken wel maatjes te worden....Mitzy slaapt bovenop Coco's kooi en vanmorgen zaten ze weer naast elkaar (echt superdichtbij) op de vensterbank...zo leuk!!! Ik heb een badderbakje (daar durft ie niet in te badderen) voor hem als voorraadschuurtje OP de kooi en daar doet hij speelgoed in....hahahaha....netjes he?!! En daarom de tupprwaren broodtrommel als badderbak....

Als je een boekje hebt kom ik zeker kijken en anders "roddelt" Riny het wel door  ;D ;D ;D ;D ben nu toch wel benieuwd wie Tony is ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Je had m al gevonden zag ik bij Riny!
Dit forum is dermate verslavend, dat ik al 1,5 uur eerder naar mijn werk ga om daar (als er nog niemand is) in sneltreintempo te werken en naderhand te doen alsof ik werk (en op t forum hang). Da's toch debiel?
Snap goed wat je bedoelt met vogels/kleine kinderen en erbij blijven. Ik ben altijd n beetje benauwd dat Teun op de open trap naar boven vliegt. Hij is gelukkig n beetje teveel schijterd, hij doet t tree voor tree  :D Ja, die trap daar kunnen we niets aan veranderen, ook n kinderhekje haalt niets uit ;D
Volgens mij hebben wij n beetje dezelfde vlieguren, hier gaat t ook van n uur of 5 tot half tien. Dinsdag en donderdag overdag ook nog overdag en als ik thuis ben in t weekend bijna de hele dag.
Ik zou wel ns willen zien hoe jij met al die vogels op de camping bivakkeert. Is t onbeschoft als ik om foto's vraag????

Wilma1

Hoi Ineke,
Nee hoor Ineke die gaan zeker komen.....fototoestel maakt daar overuren  ;D we zijn hard toe aan een nieuw deze gaat soms te langzaam en batt. zijn TE snel leeg...of gebruik ik hem TEVEEL  ??? ;D...Als je wat terug bladert (rond eind Mei, begin Juni), staan er een aantal op van de camping, maar zonder de valken die waren toen niet mee.

Lag dubbel bij het lezen HOE jij naar je werk gaat  ;D ;D ;D meeste mensen gaan wat vroeger voor de koffie  :P om dan relaxt te beginnen aan een "lange werkdag"  ::) en jij voor stiekum op de PC, maar goed dat je een baan hebt gekozen zodat je met een PC mag werken, anders krijg je trillingen door je lijf van ontwenning 

Een paar foto's van vandaag....


Goeie morgen Mitzy....goed geslapen op mijn kooi  :P...je bent nog niet helemaal wakker geloof ik ???


Je kan hier ook overal wel een plek vinden om te gaan slapen  :o


Zowel binnen als buiten ...heerlijk genieten van het mooie weer  :D


precies wat ik zei dus...GENIETEN!!!!


af en toe ff poetsen  :P


en hier Maxime...speciaal voor Christine  :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

18 juni 2006, 12:29:54 #1191 Last Edit: 25 juni 2006, 12:52:07 by Wilma1
Ik ben gisteravond naar jan en Joke geweest en heb wat foto's gemaakt van Fleur en Quincy. Quincy kan echt heel goed bedelen om eten, als hij de stem van Joke alleen al hoort, dan gaat zijn kuifje plat en zit ie meteen wat inelkaar, hipt op en neer dan schreeuwt hij met een schor stemmetje naar haar....zo leuk om te zien.

Hij eet de pap nog graag, pelt ook wel zaadjes, maar niet voldoende en woog gisteravond 100 gram, dit varieert soms tussen de  80 a 100, nu had hij net gegeten. Het enige....misschien dat iemand er iets op weet ???.....de pap raakt tussen de veertjes gekleeft, hij eet netjes maar KWIJLT  ;D....Joke veegt het wel meteen weg, maar het wordt toch plakkerig en ze heeft een stukje moeten knippen wat helemaal hard was geworden...om nu steeds te knippen :-\ aaaachhhh.... :o

Ik ben gisteren met warm water aan de gang geweest....een hoop geblerrrr :'( van Quicy, die dit absoluut niet leuk vond en tegen Joke aankroop....om wat papresten en harde deeltjes weg te krijgen, dit gaat niet eens makkelijk  :-\

Maar hier de foto's....

Dus, Christine..... FLEUR komt bij jou vandaan he  ;D ;D ;D ;D


Quicy met een plaksmoeltje, maar zo vreselijk lief en begint ook wat te fluiten....als Jokeweg is geweest en weer thuiskomt, fluit hij heel opgewekt naar hij....alsof hij blij is dat ze er weer is  :D


hier zitten ze samen, maar dat is heel moeilijk te zien, Quincy zit net achter Fleur  ;D



Fleur op de kooi  ;)...nou is ze mooi of niet?!! Ze heeft een prachtige volle kuif  :D


een beetje wazig, maar toch wel mooi  :)


Quincy...aan deze kant van het lijfje is hij van kaak tot borst kaal, dat zag ik met het wassen met een doekje...eerst schrok ik al en keek waar de veertjes waren, ik dacht n.l dat IK zo hard had gepoetst  :o maar het was al zo  ::) ik denk dat hij zelf de pap eruit heeft geplukt ??? en de veren mee  ::)


Fleur links en Quicy...dicht tegen mamma Joke aan, want DAAR voelt het veilig.... :-* :-* :-*..... :D  ;)

Joke vroeg of ik de groeten wil doen an allemaal ...ze mist het kijken naar de verhalen en foto's....er is wel een PC bij haar schoonouders, maar die stamt meer uit het "stenentijdperk" ;D hij is zoooooo vreselijk traag  ::) en DAAR heeft Joke nu net geen geduld voor :-\....4 Juli krijgen ze de sleutel van hun appartement....internet wordt aangevraagd, maar eerst e.e.a. klussen, dan ff relaxen en DAN zal ik haar leren om zelf een verhaal te maken....alhoewel Joke niet elke dag zal schrijven, maar in een verhaal kan dat!!!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

djeezes ik schaam mij  :-[ het is weeral zo lang geleden dat ik in je dagboekje ben geweest  :-\ ik zou willen zeggen dat zal niet meer gebeuren maar ik vrees dat het hier erg druk is en ik kan helaas niets beloven  :-\
er is bij jou weer veel te lezen en te bekijken , je foto's zijn allemaal even mooi  :D vooral die foto met ruby of coco met poes mitzy vind ik machtig mooi  ;)ik ben wel eff zoet geweest om bij te lezen maar het is me nu toch gelukt (al moet ik wel zeggen dat ik niet in één keer bijgelezen was hoor  :-[

groetjes marilyn

Wilma1

Hihi ik kom net uit jouw boekje en weet toch dat je druk bent, je kunt gelukkig niet alles tegelijk en hebt ook een priveleven (mag ik hopen  ;D)...dit is dan zo belangrijk niet....ik schrijf ook minder in alle boekjes.....veel te warm hierboven.... ;)  Het is helemaal stil, met de warmte en vakantietijd....
Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahahahaha ik heb net gelezen wat je in mijn dagboekje hebt geschreven  :P
heb het idd druk en hier is het ook veel te warm om te blijven zitten dus ik zal ook niet lang meer op het forum zijn en nog wat van de avond koelte genieten buiten  ;)

groetjes marilyn

ps ik zal je direct een mailtje sturen  ;)

Wilma1

Oke ik w8 het af  ;D :P ::) :D :) :-*


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

He Wilma, hier de pap-knoei-oplossing:

marilyn

 ;D  ;D  ;D  ;D  8)  :P

Wilma1

 ;D ;D ;D ;D ;D dat is een goeie...ik zal het laten zien aan Joke  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahahahahaha dit is inderdaad een goeie hé   ;D ik zie het al voor me een valkje met een slabbetje rond zijn hals  ::)  :P

groetjes marilyn