DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

15 juni 2006, 11:49:02 #1170 Last Edit: 15 juni 2006, 13:36:23 by Wilma1
Gisteren heb ik de certificaten naar Joke gebracht en ik was net te laat om het voeren te zien  :-\....maar toen Joke naar Quincy toe liep begon hij te piepen, zoals een  jong doet als een van de ouders in de buurt komt. Dit was zoooooo leuk :D !!!! Quincy maakt ook echte voedergeluidjes bij het eten met een pipetje  :P ...

Quincy lijkt Joke echt als zijn mamma  :-* te zien......Joke is ook helemaal "gek" van Fleur en Quincy. Fleur wordt een hele mooie  :D vogel met een volle kuif, dus Christine, je kan trots zijn op jouw mooie nestjes......Ook Maxime ziet er geweldig uit en is erg sociaal  :P .....geen van allen verschrikt als er een kat OP de voliere springt, om naar buiten te kijken, dit is heel gewoon voor ze  :D...

Hier nog een paar foto's....


Ik kom naar je toe Coco, dan gaan we samen naar buiten kijken....(een beetje overbelicht, maar ik vind hem toch leuk!)


Als poes en vogel, kun je heel wat te vertellen hebben  ;D, zeker als je vaak samen voor het raam zit  :P , wat de een niet ziet, ziet de andere wel  ::)....genoeg gesprekstof  ;)


3 kleine kleutertjes, zaten "tegen" een hek  ;D


lekker te snoepen, van alles wat vers in de kooi is gekomen....bruin broodje, druiven, beschuitje en trosgierst  ::) :P ;)


Charlie....krabbel eens even op mijn kopje ::) , dat vind ik zooooo fijn  :P  :D ...dan fluit ik ondertussen een mooi deuntje...oke  ;) ?!!


Ruby is donateur geworden  ;D ;D ;D   telkens vind ik weer een nieuwe lading veren. dus mocht Coco "in nood" zitten  :P het begin is er  ;D....heel sociaal van Ruby  ;) :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Eum
Ik snap iets niet, waarom krijgt Quincy van een pipetje en niet Fleur?? :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Volgens mij zijn de namen omgewisseld vanwege de uitkomst van een DNA test? Ik dacht zoiets gelezen te hebben, maar ben een week weggeweest vanwege werk.

Christine

dat zou kunnen oftewel vergissen ze zich nu al! twee wildkleurtjes zonder ringetje is niet al te makkelijk vrees ik ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

fleur en quincy zijn gewisseld van naam omdat het anders te gek klonk fleu voor een man  ::) (heb ik toch net gelezen hoor)

hoikes wilma

jeetje wat is het alweer lang geleden dat ik nog in je dagboekje ben geweest  :o ppppppppppppffffffffffffffff moet dringend weer wat meer tijd voor mezelf en eht forum nemen want ik geraak de laatste dagen nergens meer  :-\
weer veel gebeurt bij jou geloof ik , vooral als mens en dier allemaal de binnenkant van hun oogleden bekijken  ::)  :P hihihihihihihi moet ook kunnen  ;) ik kom snel terug naar je dagboekje hoor , deze keer wacht ik zolang niet meer  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

15 juni 2006, 13:33:52 #1175 Last Edit: 15 juni 2006, 13:37:51 by Wilma1
Hahahahahahahahahahahahahaha....wat denken jullie 2 mensen "op leeftijd" die snappen het niet meer  ;D ;D ;D ;D *rolt om van lachen" ....maar Rianne....JIJ hebt het goed....de namen zijn gewisseld  :P i.v.m het geslacht  ::) ...Fleur en Quincy zijn heel goed uit elkaar te houden  :D

En Marilyn heeft haar huiswerk goed gedaan....een 10 voor Marilyn  ;D ;D ;D ;D ;D

Nogmaals voor de duidelijkheid....

als ik praat over Quincy dan WAS dat Fleur
en
als ik praat over Fleur dan WAS dat Quincy

om het makkelijker te maken:
Fleur is een Belgische uit Christine's nestje en
Quincy is een Nederlandse uit mijn nestje

:D :D :D
Zo heerlijk verwarrend en zeker als je ook nog examens moet doe, dan zit er al zoveel "stof" in je hoofd, om te onthouden!!!

Ik hoop er eens aan te denken wat foto's te trekken Christine, dan zie je misschien ook hoe mooi  Fleur (ze) wordt!!!
;) ;) ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahahahaha ja jij ligt dubbel van het lachen maar maak het een mens es niet zo moeilijk dan snapt iedereen het  ::)  :P aléja ik heb ook mijn binnenpretjes hoor wat de namen betreft  ;) was eff grote verwarring maar goed nu heeft iedereen het begrepen enclisief de examenblokkers  :D

groetjes marilyn

Christine

Ja idd vooral voor degene die moe zijn van de examen *geeuw*3
Ik ga niet meer in de zetel liggen voor ik helemaal vertrokken ben!
Maar Wilma nu snap ik het maar het is zo raar, kleine Quincy (nu fleur) is hier vertrokken als Quincy en had gehoopt dat dat ook zo zou blijven... :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Maar die arme Fleur als man Fleur te laten heten is ook wel zielig  en een STOERE  8)  naam als Quincy voor een schatig popje   :-\   ???
Daarbij zijn Quincy en Fleur zijn de favoriete namen van Joke voor haar lieverds!!! Zij vinden het niet erg hoor  ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 15 juni 2006, 14:32:31
Maar die arme Fleur als man Fleur te laten heten is ook wel zielig  en een STOERE  8)  naam als Quincy voor een schatig popje   :-\   ???
Daarbij zijn Quincy en Fleur zijn de favoriete namen van Joke voor haar lieverds!!! Zij vinden het niet erg hoor  ;)
;) Wilma


Oke dan! Maar is wel even een aanpassing voor men slapende hersentjes ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ineke

Grappige foto met de poes en vogel samen voor t raam!

Caroline

Grappig hè, bedelende valkjes. Ik heb het hier ook gehad met Fleur en Chica en nu weer met Diégah. Ik heb haar nog nooit pap gegeven en bij Roos wilde ze ook geen pap maar als ik voor de kooi ga staan begint ze gelijk te bedelen en ze heeft echt geen honger, madame woog vanavond 139 gram. (9 weken oud)  :o

Vind het wel heel erg lief. Ze hangt ook heel erg aan mij.  :D

Super joh, Coco en de kat op de vensterbank.  :D

Vind het wel leuk om Coco weer "thuis" te zien hoor. Je ziet hem weer gewoon genieten bij jullie.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

15 juni 2006, 23:23:04 #1182 Last Edit: 16 juni 2006, 13:04:03 by Wilma1
Citaat van: Caroline op 15 juni 2006, 22:26:52
Grappig hè, bedelende valkjes. Ik heb het hier ook gehad met Fleur en Chica en nu weer met Diégah. Ik heb haar nog nooit pap gegeven en bij Roos wilde ze ook geen pap maar als ik voor de kooi ga staan begint ze gelijk te bedelen en ze heeft echt geen honger, madame woog vanavond 139 gram. (9 weken oud)  :o

Vind het wel heel erg lief. Ze hangt ook heel erg aan mij.  :D

Super joh, Coco en de kat op de vensterbank.  :D

Vind het wel leuk om Coco weer "thuis" te zien hoor. Je ziet hem weer gewoon genieten bij jullie.  ;)

Groetjes van Caroline



:o 139 gram  waauuwwww, wat een dikzakje en dan nog bedelen  ;D.Ik vond het erg schattig en had het nooit eerder gezien!!!

Coco is zo'n scheetje...speelt de hele dag op de vensterbank...dan weer op de kooi, waar zijn voorrad"schuurtje" op vast is gemaakt (voor speeltjes, die hij erin doet  ;D), is graag in bad,  wat hij thuis nooit ging......en dat met Mitzy is zo lief, als Coco het niet wil geeft ie dat aan en is Mitzy weg  :D ;)...vanmiddag heb ik nog een schommel voor hem opgehangen buiten de kooi, maar die is nog "eng" ::)...

De valkjes hebben lekker lang gevlogen en waren helemaal moe....het was gelukkig niet te warm meer en dat kon je merken aan hun vlieggedrag  :D....ik had ze dan ook supersnel  rond half 10 vanavond in de kooi terug...MET OOK een nieuwe schommel GEEN driehoek, maar een kleinere 4kante die erin past zonder al te veel ruimte in te nemen.


Ruby is continue aan het slopen, wat ze kan slopen....is een goed teken dat ze zich happy  :D voelt en deze dingen MOGEN ook worden "gesloopt", alleen haar metalen bakje waar ik het fruit/groente etc. in doe, maakt ze OOK steeds los....bijt zelfs stalen draden door, waar ik het mee vast had gezet....het houdt MIJ bezig ;D ;D ;D en HAAR OOK  ::) :P ;D

Zo Piet komt thuis dus ff lekker gezellig naar beneden toe...
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

16 juni 2006, 15:23:39 #1183 Last Edit: 16 juni 2006, 15:31:06 by Wilma1

Er hangt wat nieuws bij ??? leuuuuukkkkkkk  :P


En een nieuwe schommel in de kamervoliere  :D.....toen moest de rest ook anders worden opgehangen  ::)....


Ik heb nieuwe kluifjes, dat vind ik lekker  :D en ik probeer de klepel uit de bel te halen, maar het lukt (nog) niet  :P


Maxime in aktie, hij sprong van tak naar tak....maaaaaar hij staat er net op  ;D ;D ;D


en die lieve Coco, die speelt de hele dag op de vensterbank met van alles en nog wat, af en toen tikt hij tegen het raam met een emmertje  :D is zo grappig..

Ze kunnen zo mooi fluiten, al die valkenmannen....Maxime heeft ook een flink stemgeluid....allemaal "papagaaitje" leef je nog......Maxime vindt geaait worden ook steeds fijner en als ik hem pak, kruipt ie lekker tegen me aan.....Melody wil dan ook  ::)

Ik had gister en vandaag visite en die vinden al die vogels geweldig leuk. Een vriendin van Leontine past op hun huis en Jamie en Leontine hebben geen dieren, ze voelde zich helemaal eenzaam  ;D...zou ook niets voor mij zijn zonder dieren.

Gisteren heb ik een rosékakatoe gezien en die liet zich heerlijk kriebelen op zijn kopje...ik heb ze wel eens op een foto gezien, maar ze zijn in werkelijkheid heel erg mooi...de prijs ??? 1500,= euro's  :o :o :o......sjee wat een geld ::)...
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

En daar staat t bakje weer ;D Die vogels hebben n vorstenleven daar bij jou. Kooi is gezellig ingericht!