DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

ROCKS

Mevrouw......anders nog iets???

U wordt echt wel op uw wenken bediend, hé?
Heb je overal personeel voor?

Ik heb ook ff lekker zitten lachen om de foto's, heeeerlijk!
Moet je vooral niet mee stoppen hoor!!

Kus, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Ineke

 ;D Moet lachen om de winkeljuffrouw die denkt dat Wilma muizen voor haar slangen kweekt ;D ;D Je ziet dat je foto's tot in detail worden bekeken. Leuke verhalen alweer. Hoe kan t dat de kat de vogels niets doet?

Riny

De winkeljufrouw houdt alles in de gaten!![/size][/color][/b]

Ineke


Gerda


marga


Ineke

Die foto verschijnt als je t 06 nummer belt. Ik moet bekennen dat ze vriendelijk oogt :)

marilyn

hoikes wilma

prachtige slangen hé  :D en ik ga die morgen in het echt zien bij dirk  ;D  ;D  ;D  8) morgennamiddag ga ik zeker aan jou denken hoor als ik bij dirk ben  ;)

groetjes marilyn

marga

Citaat van: Ineke op 29 april 2006, 19:25:40
Die foto verschijnt als je t 06 nummer belt. Ik moet bekennen dat ze vriendelijk oogt :)

ze is ook vriendelijk hoor
groetjes marga

Wilma1

Soms vind je eitjes op de vreemdste plek.....ik vond er vanmorgen ook een aantal en wel



HIER  ;D ;D ;D ;D ;D ;D...welke vreemde "vogel" zou die HIER nu hebben gelegd ???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
zou die vogel wel eens willen zien
groetjes marga

Wilma1

29 april 2006, 20:33:00 #911 Last Edit: 29 april 2006, 20:38:58 by Wilma1
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D....volgens mij heet hij ( een man met eitjes  ??? ??? ???) Piet en ziet er soms ...

ZO uit...lief en onschuldig....maaaaaaaaaaaaaaaaar.......... ;D ;D ;D ;D ;D


En ik ben een middagje weg en  plots wordt alles geregeld   :P en wordt ik op mijn wenken bediend  :D....KLANT IS KONING, in mijn geval KONINGIN OP KONINGINNENDAG   ;D ;D.....alleen dat 06 nr.   is toch NIET  :o :o :o wat ik denk he  ::)  ??? ???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja zo zijn ze heel lief en onschuldig
ik heb hier ook zo n vogel die af en toe zo onschuldig ligt te knorren in zijn stoel
groetjes marga

marilyn

hoikes wilma

hahahahaha idd heel lief en onschuldig en poes houd de wacht terwijl je vogel naar de binnenkant van zijn oogleden kijkt  ::)  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 29 april 2006, 20:06:21
hoikes wilma

prachtige slangen hé  :D en ik ga die morgen in het echt zien bij dirk  ;D  ;D  ;D  8) morgennamiddag ga ik zeker aan jou denken hoor als ik bij dirk ben  ;)

groetjes marilyn


Geef hem maar een hele dikke knuffel  en Natasja ook


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3