DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

mooi foto's weer hoor en ruby aan het dansen voor flossie dat was wel lachen zeker  :P en die lieve kleine sloper zorgt ervoor dat je echt planten in huis haalt in de plaats van neppers hahahahaha

groetjes marilyn

Wilma1

Weet je ....ik kreeg vandaag een ieniemieniekooitje van mijn buurvrouw cq moeder van Leontine.....en DAAR zitten nu die planten in.....hahahaha...planten in een kooi voor de vogels!!!!!
;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

28 april 2006, 14:24:02 #872 Last Edit: 28 april 2006, 14:26:22 by Wilma1
Hier de kooi voor mijn plantjes veilig te zetten  ;D ;D ;D..





ik vind het wel leuk staan en past helemaal bij ons interieur  ;)
in in geval van nood  :P kan het ook gebruikt worden als vervoer naar een dokter ::) of zo  8) !!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Er is een nieuwe kooi besteld voor Quincy en de eerdaags (hopelijk) kleine valkje wat er dan bij komt..



DIT wordt hem en komt vermoedelijk Dinsdag!!

;) Joke


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Wilma1 op 28 april 2006, 14:24:02
Hier de kooi voor mijn plantjes veilig te zetten  ;D ;D ;D..





eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuh wilma volgens mij staan die plantjes in je kooi wel er mooi hoor maar dat veilig daar twijfel ik alweer aan want als poes daar zo mooi achter gaat zitten ligt de kooi met een klein duwtje van poes zo op de grond  ::)  :P

groetjes marilyn

Riny

Citaat van: Wilma1 op 28 april 2006, 14:42:49



Ik wacht bij mij met spanning af!!!! Heb ook GEEN idee of ze zijn bevrucht, want vanaf dag 1 zitten ze erop en laat de natuur zijn gangetje gaan!
:D ;) Wilma



Hoy Wilma
Je kunt best een keer de eitjes schouwen hoor.
Ze moeten toch leren dat jij ,als de jonkie's er zijn, ook nestcontrole uit moet voeren.
Hoe oud zijn de eitjes?
Groetjes Riny :D

Wilma1

Hoi Riny,
Vandaag zijn de eitjes 16 dagen (althans vanf het 1e eitje natuurlijk)....de vorige X kwam het eerste eitje op dag 17 uit...toen dacht ik nog dat het TE vroeg zou zjn, maar dat was omdat ze vanaf het eerste ei al waren gaan broeden en NU dus ook weer. Is het raadzaam dat b.v morgen te doen dan ?? Ik ben bang dat ik het zo verstoor nu op het laatste moment!
??? Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

28 april 2006, 20:53:53 #877 Last Edit: 28 april 2006, 21:17:05 by Wilma1
Citaat van: marilyn op 28 april 2006, 14:32:33
Citaat van: Wilma1 op 28 april 2006, 14:24:02
Hier de kooi voor mijn plantjes veilig te zetten  ;D ;D ;D..





eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuh wilma volgens mij staan die plantjes in je kooi wel er mooi hoor maar dat veilig daar twijfel ik alweer aan want als poes daar zo mooi achter gaat zitten ligt de kooi met een klein duwtje van poes zo op de grond  ::)  :P

groetjes marilyn


heeeeela....wil jij niet mijn gezag ondermijnen  :o :o :o ....ik heb Snoopy's oortjes snel dichtgehouden  :P zodat ze DIT niet hoort van een Belgische madam...die haar rare ideeën in het koppie plant  ;D ;D ;D....maar ik zal zo foto's zetten dan kun je zien HOE het ging vandaag met het plantje in de kooi  :-\  ;D
;) Wilma
[/color]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

28 april 2006, 21:15:43 #878 Last Edit: 29 april 2006, 00:26:26 by Wilma1
Hier komen ze dan:


HEERLIJK....FF DE VLEUGELS STREKKEN  :P :P :P :D


WAT EEN UITZICHT....hebben jullie dit al eens gezien, Maxime en Kiki ???  :D


GEZELLIG HE, ZO SAAMPIES  ::)  :P


IK BEN FF NAAR BENEDEN GEGAAN, ZE VLIEGEN ME ZOWAT VAN MIJN KOOI AF EN HOOG ZITTEN ??? DAN KRUIPEN ZE NAAST ME....DAT IS MIJ VEEL TE KRAP  :P


ZAL IK HET DOEN ??? OP PIET'S HAND GAAN ZITTEN....DAAR BEN IK NOG NOOIT GEWEEST  ::)...MAAAAAAAAR EERST FF IETS ANDERS REGELEN  :P  :P ....MOMENT...


HEEEELA...WEGWEZEN JIJ ROXY....KSSSST....KSSSSST... ;D


ZO, DIE IS WEG...NOU DAAR GA IK DAN  ::)  :D OMDAT JE DAT GRAAG WILT  ;) EN JE ZIT AL ZOLANG OP JE KNIEËN VOOR ME  ;D ;D ;D ;D ;D...dat heb je voor het vrouwtje zelfs nog nooit gedaan  ;D ;D :D ;)


WIJ BEIDEN VINDEN DIT WEL ERG BIJZONDER, WANT JIJ BENT VOORZICHTIG DAT IK NIET GA HAPPEN, MAAR IK BIBBER ERVAN  :-\ :D ;)


HAHA....IK KAN ER TOCH WEL BIJ .....haphaphap.... ;D


WIJ OOK...WIJ OOK  ;D ;D ;D


IK HEB MET MAXIME EEN WEDSTRIJDJE GEDAAN WIE HET SNELST KON VLIEGEN  ;D....MAXIME HEEFT GEWONNEN  :-\ , DIE DEED 3 RONDJES MEER DAN IK ::) ....MAAR DAT KWAM VAST DOORDAT MIJN KUIF IN MIJN OGEN WAAIDE  :P...KIJK MAAR HELEMAAL DOOR DE WAR  :-\


WILD THING ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi piet en wilma
wat een leuke foto s
was weer genieten  grappige foto s
groetjes marga

marilyn

Citaat van: Wilma1 op 28 april 2006, 21:15:43
Hier komen ze dan:


HEEEELA...WEGWEZEN JIJ ROXY....KSSSST....KSSSSST... ;D


ZO, DIE IS WEG...NOU DAAR GA IK DAN  ::)  :D OMDAT JE DAT GRAAG WILT  ;) EN JE ZIT AL ZOLANG OP JE KNIEËN VOOR ME  ;D ;D ;D ;D ;D...dat heb je voor het vrouwtje zelfs nog nooit gedaan  ;D ;D :D ;)


HAHA....IK KAN ER TOCH WEL BIJ .....haphaphap.... ;D


WIJ OOK...WIJ OOK  ;D ;D ;D


IK HEB MET MAXIME EEN WEDSTRIJDJE GEDAAN WIE HET SNELT KON VLIEGEN  ;D....MAXIME HEEFT GEWONNEN  :-\ , DIE DEED 3 RONDJES MEER DAN IK ::) ....MAAR DAT KWAM VAST DOORDAT MIJN KUIF IN MIJN OGEN WAAIDE  :P...KIJK MAAR HELEMAAL DOOR DE WAR  :-\


WILD THING ;D ;D ;D ;D ;D


hoikes wilma

hahahahaha op de bovenste foto zit ruby goed achter de poes aan vind ik wel leuk om te zien  ::)

de tweede foto amai ik hoop dat piet er geen pijnlijk knieen van overhoud  :P maar de aanhouder wint en ruby is toch opgestapt hé   ;)

de derde en vierde foto vind ik wel goed hahahahaha waar is de bewaker van je plantjes ??? waar is snoopy ??? je ziet wel dat je plantjes nergens veilig zijn hé  ;)

en de laatste foto !!!!!!!!!!!!!!! hemeltje lief !!!!!!!!!!!! welke storm heeft die getrotseerd ???  ::)  :P wel een grappige foto  :D  ;D  8)

groetjes marilyn

Caroline

Wat geweldig wat Ruby doet, wat zullen jullie trost op haar zijn, zeker omdat de boeken heel iets anders schrijven over dit ras.

Super hoor!!

Groetjes van Caroline.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

trienke

Hoi wilma

Wat een geweldige foto's zeg haha ;D Ik heb hier echt even zitten laggen.

En je eitjes komen bijna uit als ze bevrucht zijn he ;)
Ze hebben bij jou daar echt een goed leven :D

Groetjes Trienke

Riny

Citaat van: Caroline op 28 april 2006, 23:51:55
Wat geweldig wat Ruby doet, wat zullen jullie trost op haar zijn, zeker omdat de boeken heel iets anders schrijven over dit ras.



Hoy Wilma
Je kunt het bij jullie met recht een dierenparadijs noemen.
En dat je met geduld heel veel kunt bereiken, zien we  wel aan Ruby.
Nog nieuws over Koko?
Groetjes Riny :D

Wilma1

29 april 2006, 10:33:39 #884 Last Edit: 29 april 2006, 10:37:27 by Wilma1
Hoi Caroline,
Ook wij zijn blij dat er bewijs is dat je een Alexanderparkiet redelijk kunt opvoeden, welliswaar met veel geduld en de vogel in zijn "waarde" laten bij iets wat hij op DAT moment NIET wil...dan maar wat later.

Hoi Trienke,
Het geboren worden zal een dezer dagen wel gaan komen en ik hoop dat de dieren er net zo over denken dat ze het fijn hebben bij ons....we doen ons best om ze een prettig leven te geven....iets wat we zelf ook op prijs stellen  ;)

dan kom ik meteen "bij Riny"....3 van de 4 eitjes zijn bevrucht!!!! Het zweet onder mijn klotsende oksels  :P , omdat ik bang was er in te knijpen of zou laten vallen  ::)....pffffffff....ik heb wel 3x gekeken en zag echt iets bewegen in het ieniemienie eitje......ik kreeg er helemaal een apart gevoel van alsof IK zwanger was......HET BEWOOG DOOR  :o  HET EITJE  :o HEEN  :D....ongelofelijk....plots zag ik een groot donker iets en ineens 'ploep' draaiend in dat kleine ding. Ik denk alleen dat het toch nog wel een paar dagen duurt eer ze uitkomen, want het lijkt nog zo klein ???

En Koko bedoel je denk ik Coco...de halsband ??? .....ik heb niets meer gehoord, maar we hebben afspraken gemaakt zodat ik niet voor verassingen kom ineens....nu is dat niet eens ZO erg hoor, maar weten waar we aan toe zijn is wel prettig. Coco zal hier vaker komen logeren en in week 35 voor 2 of 3 weken i.v.m. vakantie van Joyce. Ze wil voor Coco dat hij een vaste band met ons behoudt, want stel DAT er eens iets is met haar dan moet ze Coco ergens vetrouwd kunnen plaatsen....en dat snap ik ook wel, ze is alleenstaande moeder. Als ik Coco mee wil naar de camping, vind ze dat geen enkel probleem....we zijn een soort vogelvoogd  ;D. Coco is van Brandon en hij is er erg gek op....je ziet ook aan Coco dat hij ze zeker kent in de goede zin van het woord ( ook al moet ze Brandon veelal wat intomen met zijn ethousiastme voor Coco) want Coco gaat volop dansen en wordt erg druk met babbelen  :D. Beter zo dan dat ie inelkaar kruipt, want dan weet je dat het niet goed zit! Op deze manier krijgt hij tussendoor van ons de aandacht die hij ook nodig heeft....gewoon vogel kunnen zijn!!!!

Koko de a.s. vadervalk zit veel op de eitjes en is zo waaks al een zwaan  :o.....tjonge....hij bewaakt de eitjes met zijn leven hoor en net met schouwen viegt hij bijna naar mijn keel bij wijze van spreken ::), maar ik ben groter  ;D, als hij even los mag kan ie zich lekker onbezorgt  uitleven!
;) :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3