DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

ooooo....gelukkig...ik was al bang dat wij je een "trauma" hadden bezorgd  ;D........maar daar hoeven we ons geen zorgen meer om te maken...ik zie je vast nog eens op msn!!
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je ziet of hoort mij zeker nog is het niet op het forum dan is het op msn  ;) ik ben btw momenteel met natasja op msn  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 23 april 2006, 13:04:27
hoikes wilma

je ziet of hoort mij zeker nog is het niet op het forum dan is het op msn ;) ik ben btw momenteel met natasja op msn :P

groetjes marilyn


Ahhhh.....wat leukkkkkk!!!!!! Dat is een


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

23 april 2006, 21:02:30 #843 Last Edit: 23 april 2006, 21:05:24 by Wilma1
Citaat van: marilyn op 23 april 2006, 13:04:27
hoikes wilma

je ziet of hoort mij zeker nog is het niet op het forum dan is het op msn ;) ik ben btw momenteel met natasja op msn :P

groetjes marilyn


Hmmm....ik had iets te enthousiaste vingers, mijn woorden vlogen al op het forum....hihi...

Ahhhh.....wat leukkkkkk!!!!!! Dat is een GEWELDIG mens!!!!!! En bordevol energie!!! Ze hebben ons zelfs meegenomen naar een VLAAMS toneelstuk en we hebben het "verstaan"....voor mij mag dat ook wel na 35 jaar België, maar Joke vond het ook erg leuk!

De volgende foto's van Maxime, Koko, Melody, Kiki in bad en Ruby ga ik ff uploaden !!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1


Vanmorgen had ik net het badje opgehangen, of Kiki spong er meteen in....ff lekker na een hele tijd op de eitjes zitten....BTW het zijn er nog steeds 4...ik kon het daarnet zien  :P


Ruby had even een sprong met korte vlucht naar beneden gedaan en heb ik even bij me genomen, Petra zat naast me en Ruby was zeeeeeeeeeeeer nieuwsgierig naar haar  :P....zij vond het best eng, want Ruby gaf haar lekkere kopjes  :o en dat was natuurlijk heeeel dichtbij, zelfs tegen haar wang aan ;D


Even lekker de vleugels uitslaan....Maxime (l) en Melody (r).....Koko kwam er later ook bij....Maxime heeft best veel gevlogen om verschillende landingsplekken te bekijken, maar net als Koko en Melody is de "wapper" het beste geschikt  ;D

Vanmiddag heb ik besloten Maxime en Melody beiden in een andere kooi te zetten, tot de eitjes zijn uitgebroed.....Het ging de hele dag prima TOT Koko UIT het nest kwam en gigantisch chagi was....hij ging beiden te lijf en voor de rust leek het me beter ze apart te houden, terwijl het met Kiki totaal geen probleem was.....aangezien ze WEL met zijn 3en kunnen vliegen, want DAT gaat dus PRIMA, komen ze toch met elkaar in contact! Voor Melody een even vreemde ervaring, maar die kan dan meteen wennen aan Maxime EN ik ga informeren voor een DNA test voor Melody, want ik wil eigenlijk toch wel  :P weten WAT "het"  ::)  nu is!!


samen met Melody op de bovenste ring, want als Melody daar kan zitten kan Maxime het natuurlijk ook!!  :D


Maxime samen met Koko op de  wapper  ;D

Het viel alleen op dat Maxime nogal "waterige"poepjes had vergeleken bij de anderen ??? want doordat ze los vliegen valt dat op.


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

mooie foto's heb je weer geplaatst  :D ik heb er van genoten
maar ik geloof dat petra niet zo gek is op grote vogels die losvliegen  ::) ik ben blij dat maxime het zo goed stelt en ze zal zeker heel goede maatjes worden met melody denk ik  ;)

groetjes marilyn

Christine

Hier had Maxime geen waterige poepjes dus daar kan het ook niet aanliggen! Ik vermoed dat het allemaal van de stress is! Maak je eens heerlijke close ups van men schat??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine en Wilma
Misschien heeft Maxime ook wel iets gegeten van een ander merk als bij Christine.
Over een paar daagjes is die helemaal gewend,en maakt die zoveel geluid dat wilma oordopjes nodig heeft.
Groetjes Riny ;D

Christine

Citaat van: Riny op 24 april 2006, 13:09:21
Hoy Christine en Wilma
Misschien heeft Maxime ook wel iets gegeten van een ander merk als bij Christine.
Over een paar daagjes is die helemaal gewend,en maakt die zoveel geluid dat wilma oordopjes nodig heeft.
Groetjes Riny ;D


Aïsha, Maxime en Quincy waren hier best druktemakertjes tot Maxime en Quincy weg waren, de stilte was enorm, nu dat Aïsha er ook niet meer is is het veel te stil in de living, in de vogelkamer is het lekker druk en hier op men kamer is het ook rustig! Flutty zit een dutje te doen en Fien op het nestje ;D
Het kan idd door andere voer zijn, Aïsha heb ik dezelfde voeding als mij laten kopen! Dus daar zit het normaal wel goed!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes wilma

ik weet dat je graag poesjes ziet daarom hier eff een paar fototjes die ik net getrokken heb van de kleine poesjes

dit kleine meisje (want het is een haar) is al besproken en zal een liefdevolle thuis krijgen


deze kleine rakker (en grote deugniet) is ook al besproken en gaat naar een vriendin van mijn oudste dochter


hier nog eff de andere 2 van gizmo haar nestje (deze lijken heel erg veel op elkaar  :o)


ik zet niet alle foto's hier want anders zouden het er teveel worden  :P maar nu weet je toch al een beetje hoe ze er nu ongeveer uitzien  ;)
het gaat heel goed met ze en de oudsten eten nu 2 dagen alleen  :D

groetjes marilyn



Wilma1

Ik denk, dat wat Riny zegt wel eens zo kan zijn...ik gebruik een mix met XtraVital erbij en het reizen, plus daarbij de scheiding van Quincy kunnen best een reaktie hebben.

Maxime is een rustig en tevreden  :D vogeltje, speelt met ringen waaraan een belletje zit en ik heb gekleurde kralen geregen, waar hij nogal gek mee is vanmiddag een extra schommel gekocht ( nou ja meer GEKREGEN!!!) Ze heeft hem vergeten aan te slaan bij de kassa  :P ) en ze vinden dat leuk.

De voliere is sinds vanmiddag voorzien van een scheidingswand....ze zitten dus weer in een en dezelfde kooi, maar met gaas ertussen.

Melody werd onrustig in de aparte kooi en Kiki bleef ook maar roepen...Koko vond het wel fijn, maar bleef toch ook schreeuwen.....dus ff nagedacht  ::) (op mijn werk)  ???  ;D  en voila het plan zat in mijn hoofd  :D en na het werk meteen alles gaan kopen en aan de slag. Kiki vind het nog niet helemaal wat ze zou willen, maar is wel rustiger zo....dus dat went wel.  Koko zit er   :P naar te kijken en dat de kinderen nu met een tussenwandje zitten te spelen vind ie prima  :P zo te zien!

Een ouderkamer en kinderkamer dus  ;D....als de kleintjes er zijn zien we wel weer!

Ik heb er foto's van gemaakt dus hier zijn ze...



Ik snap niets  ::) van die foto's uploaden af en toe....ze komen van HETZELFDE toestel en bij deze was het bestand TE GROOT ??? moest het verkleinen, terwijl de vorige goed was  ??? en de laatste ook  ???  ::) ::)





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ook een van Coco en Ruby  :D....Coco spelend met een bierblikje vanaf 4 uur vanmiddag....die zal straks doodmoe zijn  :P en Ruby die even aan het buurten ging en onderweg de trap van Coco een stuk afbeet  ;D en zich lekker uitleefde met ander speelgoed  ;D...ze zijn ook ff buiten geweest....Melody en Maxime ook en een lutino aan de achterkant van ons huis trok hun aandacht en er werd over en weer gefloten  :D....het gehoor is prima dus  ;)



-------------------------------------------------------------------------------
Hoi Marilyn,
Petra vind Ruby wat eng zo dichtbij  ;D ze weet, van het zien bij mij, hoe hard ze kan bijten en uitgerekend gaat ze bij haar zitten knuffelen, alsof ze dat nog NOOIT heeft gedaan....slijmbal  ;D ;D ;D....

Vanmiddag dat ze buiten stond in de kooi, kon ik haar ook aan alle kanten aaien  :P , want ze hoort zoveel geluiden en met name laagvliegende vliegtuigen (vlakbij Schiphol)...tja DAT zijn GROTE vogels die een hoop herrie maken en voor een vogel is dat wel wennen  :o , dus ff bibberen en ikke haar aaien, toen werd ze rustig  ::)

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooo...lieffffffffffffffff.......die poesjes!!!! Bij Dirk en Natasja heb ik en ook Joke lekker geknuffeld met de poesjes van 4 weken, maar ik moest ze daar laten van Piet  :'(  ;D ....ze waren "gelukkig" ook nog te jong dus dat was wat minder moeilijk dan!

Mogen er nog VEEL meer op hoor, van mij  :D :D :D ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hé!!  :D

Coco nog steeds aan het logeren??

Of heb ik wat gemist??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

25 april 2006, 08:10:47 #852 Last Edit: 25 april 2006, 08:22:40 by Riny
Citaat van: Wilma1 op 24 april 2006, 20:11:18
Ik denk, dat wat Riny zegt wel eens zo kan zijn...ik gebruik een mix met XtraVital erbij en het reizen, plus daarbij de scheiding van Quincy kunnen best een reaktie hebben.


Hoy Wilma
Maak je maar geen zorgen ,over een paar dagen is het over.
Het is een wijze les voor de volgende keer,
en wie weet komt het gewoon van de stress.
Hoelang blijft Coco nog op vakantie?
Groetjes Riny :D

Wilma1

25 april 2006, 11:24:13 #853 Last Edit: 25 april 2006, 11:31:14 by Wilma1
Citaat van: Caroline op 24 april 2006, 22:11:36
Hé!!  :D

Coco nog steeds aan het logeren??

Of heb ik wat gemist??

Groetjes!!
Citaat van: Riny op 25 april 2006, 08:10:47
Citaat van: Wilma1 op 24 april 2006, 20:11:18
Ik denk, dat wat Riny zegt wel eens zo kan zijn...ik gebruik een mix met XtraVital erbij en het reizen, plus daarbij de scheiding van Quincy kunnen best een reaktie hebben.


Hoy Wilma
Maak je maar geen zorgen ,over een paar dagen is het over.
Het is een wijze les voor de volgende keer,
en wie weet komt het gewoon van de stress.
Hoelang blijft Coco nog op vakantie?
Groetjes Riny :D




Hoi Caroline en Riny,

Ja, zoals jullie zien is Coco er nog...hij zou dus afgelopen Zondag worden gehaald, maar ze kon niet en was daarbij vergeten te bellen naar mij dat ze hem niet kwam halen...ik belde haar voor de tijd en ze schaamde zich dat ze het was vetrgeten....als het doorgaat wordt hij morgen (woensdag)middag gehaald....wat mij betreft mag ie blijven, maar dat weet ze wel....ik vind het jammer dat ie weggaat en weet niet hoe Coco erover denkt, maar die vermaakt zich prima met het blikje  ;D en ons....het is meer kind die overal aan mee wil helpen  :D en het leuk vind mee "te liften" op de schouder...het is een bijzondere vogel.

De reis, het eten en Quincy weg, zal idd te veel in 1x te zijn geweest in korte tijd, maar dat lijkt weer over, want hij is speels en eet en drinkt goed...vindt ook het dagelijkse bruine broodje, fruit en groente erg lekker :P ....het contact met Melody is ook goed, soms probeert die wat "de baas"  :o te spelen, maar daar trekt Maxime zich niets  ::) van aan en doet gewoon waar ie zin in heeft  ;D. Vanmorgen heb ik ze lekker nat gespoten Melody hoeft dat niet zo nodig, maar Maxime stond vooraan de druppels op te vangen ...ook Kiki vindt het heerlijk....Koko zit overdag veel op nest en Kiki zal in de namiddag wel weer gaan zitten....ze zaten net allemaal (behalve Koko) heerlijk te poetsen  :P na de douche  :D !

Ik heb de zakjes binnen van GENDIKA dus ga eerdaags ff "plukken"...wel zielig hoor :-\ !!

Dusty ga ik ook weer even "vangen"...de wangen worden weer gekrabbelt  :-\, de nieuwe veertje "prikken" erdoorheen, dus jeuk en krabbelen...tis geen Dusty maar Dombo  ::)...als ze het laat groeien verdwijnt de jeuk ,maar maak HAAR DAT  :-\ maar eens wijs!!! Ga het weer met Biotex  :P schoonmaken, om erger te voorkomen!!
::) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

•=Bonnie=•

Ik heb voor de zekerheid ook zakjes bij Gendika besteld, ben benieuwd wanneer ze binnenkomen. Leek me handig ze al op voorraad te hebben.