DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

18 april 2006, 11:50:37 #825 Last Edit: 18 april 2006, 11:54:38 by Wilma1
Citaat van: Ineke op 18 april 2006, 10:28:19
Moet je maar opkomen, Biotex. Ik vind t lachwekkend ;D


Maaaaaaaaar je ziet het ...HET WERKT!!! Het heeft de wond geheel ontsmet en goed schoongemaakt, dat doet het bij ONS mensen ook!! En in nood van beter IETS dan NIETS, om het beestje van de vreselijke jeuk af te helpen, heb ik dit gewoon gedaan!!....wel voorzichtig voor de oogjes, maar ze knapte er vrijwel meteen al van op leek het en die NESTOSYLzalf werkt bij mij OOK meteen....en Dusty is er als ware ook mee geholpen...het ziet er nog steeds rustig uit zonder nieuwe krabwonden!
:D :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Nog 3 dagen Wilma! Ik ben al aan één kant aan het aftellen maar langs de andere kant komt er toch een droevig gevoeltje bij! Maar we moeten nog één en ander deftig kunnen bespreken onderandere om hoe laat jullie hier vrijdag aan mijn deur willen en kunnen komen te staan ::) Dit omdat ik vrijdag GEEN SCHOOL ;D heb dus alle tijd om met jullie weg te gaan en dingen saampjes te gaan doen!! We kunnen even goed ook in Leuven iets gaan eten, oftewel cinema'tje doen ofzo! Of iemand andere sugesties (laat dan iets weten)?! Met de twee gaat het goed! Ze eten heeeeel goed en zitten ook de hele tijd in de eetbak (één staat op de bodem en twee hangen op) Ook zijn ze gewoon om op de bodem drinken te krijgen! Dit omdat ik aan de tralies zelf geen goed drinkbakje had om eraan te hangen! Beter zo dan niets te krijgen hier! Speelgoedjes met belletjes zien ze heel graag! Ook zijn ze nieuwschierig naar andere dingen: neem nu valse bloempjes dat aan de deurklink hingen! Aisha kon daar net aankomen dus het het moeten weghangen! Ik hou je op de hoogte en probeer voor vrijdag foto's te maken en alles op cd te zetten zodat jullie dat ook al hebben!!  :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

4 EITJES!!!!!!

n Christine, ik ben mijn spulletjes aan het "pakken" voor morgen....we hebben er zin in en dat eten in Leuven....KLINKT goed....we kunnen e.v wat winkelen, want in een cinema zitten dan ga ik is slaap vallen en daarbij IETS zien van een anders stad is veel leuker!!!....hahaha...het wordt wel gezellig!!!! Vooral de vogels niet vergeten daarna  ;D ;D ;D..

Kom JIJ ook daarheen Marilyn???
:D Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 19 april 2006, 09:42:34
4 EITJES!!!!!!

n Christine, ik ben mijn spulletjes aan het "pakken" voor morgen....we hebben er zin in en dat eten in Leuven....KLINKT goed....we kunnen e.v wat winkelen, want in een cinema zitten dan ga ik is slaap vallen en daarbij IETS zien van een anders stad is veel leuker!!!....hahaha...het wordt wel gezellig!!!! Vooral de vogels niet vergeten daarna  ;D ;D ;D..

Kom JIJ ook daarheen Marilyn???
:D Wilma


Als ik uur weet tegen hoelaat jullie hier zijn meld ik dit ook meteen door aan Marilyn!! Laat iets weten wanneer je vertrekt in Kortrijk! Dan kan ik zorgen dat ik zelf klaar ben!!  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Zeker weten en vooral GEEN KOOI VERGETEN   ;D ;D ;D ;D...anders moeten ze achter ons aan vliegen....en ik heb een SPOEDcursus kortwieken gehad bij de vogelwinkel....er wordt WEL aangeraden het NOOIT bij je eigen vogel te doen, omdat ze best goed in de "greep" moeten worden genomen en ze dan angstig kunnen worden van je....dus in dit geval doe ik het en vind Aïsha mij niet meer lief  :-\...ahhhh... ;D....dus laat ze het zelf NOOIT doen!!!
Tot Vrijdag!!  :P  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 19 april 2006, 15:47:51
Zeker weten en vooral GEEN KOOI VERGETEN   ;D ;D ;D ;D...anders moeten ze achter ons aan vliegen....en ik heb een SPOEDcursus kortwieken gehad bij de vogelwinkel....er wordt WEL aangeraden het NOOIT bij je eigen vogel te doen, omdat ze best goed in de "greep" moeten worden genomen en ze dan angstig kunnen worden van je....dus in dit geval doe ik het en vind Aïsha mij niet meer lief  :-\...ahhhh... ;D....dus laat ze het zelf NOOIT doen!!!
Tot Vrijdag!!  :P  :D
;) Wilma


Misschien volgende keer bij een dierenwinkel laten doen! Maar nu ga ik dat zeker niet doen anders wordt het te stressie voor Aisha!! Eer wij bij Lynn haar thuis zijn is het al tegen 17u30 ofzo! Alles inelkaar steken! Kooi inorde maken, Aisha er in stoppen  ;D Maar eerst jullie drie nog!! ;D ;D We vinden wel iets wat we kunnen doen! Nieuwe stad bezoeken is altijd wel eens leuk! Winkelen ook!! ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Bedankt voor jullie komst!! Het was leuk vandaag! Vooral het cadeau'tje vind ik super lief!! één ding is zeker! Dit moeten we overdoen! Blijft gelijk waar zelfs!! Hier nog de laatste foto's die ik gemaakt heb vandaag!! Vond wel dat je die verdiende!! :-*

Aisha had toen last van haar pasgeknipte vleugeltjes! Maar dat is nu veel beter! Ze is een kroelkontje!! Heerlijk gewoon!!!! ;D












Dan even de foto's van Maxime en Quincy! Ik weet dat ze een goede thuis hebben! Nu ik jullie beter heb leren kennen heb ik er een super goed gevoel bij! Ze hebben een gelukkig leventje en zullen enorm vertroetelt worden door twee lieve mensen!! Ze hebben een nieuwe thuis waar ze ontzettend gelukkig zijn!! ;)














Dikke  :-* en knuffel!!
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

ROCKS

Hey....

Wat leuk dat je je nieuwe valkje al hebt!
Was erg gezellig geloof ik?
Krijgen we snel fotoos als je er tijd voor hebt?

Liefs, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Christine

Citaat van: ROCKS op 22 april 2006, 01:23:59
Hey....

Wat leuk dat je je nieuwe valkje al hebt!
Was erg gezellig geloof ik?
Krijgen we snel fotoos als je er tijd voor hebt?

Liefs, Nellie

Het was heel gezellig! En ik wil natuurlijk ook foto's van men twee lievertjes! Ooh wat mis ik ze!! :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes wilma

ook bij jou wil ik mij verontschuldigen omdat de afspraak om elkaar te ontmoeten door mijn schuld is fout gelopen  :-\
je had er waarschijnlijk evenveel op gehoopt als christine dus ook jou heb ik zwaar telleurgesteld  :-\ het spijt me

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 22 april 2006, 17:03:13
hoikes wilma

ook bij jou wil ik mij verontschuldigen omdat de afspraak om elkaar te ontmoeten door mijn schuld is fout gelopen :-\
je had er waarschijnlijk evenveel op gehoopt als christine dus ook jou heb ik zwaar telleurgesteld :-\ het spijt me

groetjes marilyn


Jammer, maar niets aan te doen....ook wij hebben (ondanks uitleg van Dirk)  nog moeten zoeken en vragen...Christine woont VRESELIJK MOOI,  maar wel afgelegen en als je de straat ziet lijkt het meer een pad waar geen auto's zouden mogen.....geheel in de mooie natuur....met rust en vogels....meer hoor je niet....hahahahaha

Jouw verassing staat bij Dirk en Natasja  :D pas op dat je het haalt, want Dirk weet er wel "raad mee" ;D ;D ;D alhoewel het presentje voor Joran hij waarschijnlijk ontgroeit is  ;D...we zullen elkaar vast eens zien en voel je niet schuldig dat is onzin! Ook ik kom zoals je weet met regelmaat in België!!
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

22 april 2006, 20:46:03 #836 Last Edit: 23 april 2006, 00:08:39 by Wilma1
de eerste foto's van maxime (Christine's trots!!!) in zaandam!! Christine zal ze zeker missen, dat geloof ik best.....we hebben haar leren kennen als een heel lief meisje en vonden de tE korte middag heel erg leuk met haar....een korte rondleiding Leuven en lekker gegeten op een terrasje VOL IN DE ZON....die we daar drie dagen hebben gehad.....al met al hebben we totaal 845 km. gereden!!! En dat voor een vogel  ;D en WAT VOOR EEN !!!!! Nee hoor....ook de gezelligheid op ons logeeradres was heel erg fijn, op deze manier kon ik meteen weer eens naar mijn vrienden toe en heb ik er vrienden bij!!!

Voor herhaling vatbaar!!!!

O Christine...we willen nog steeds wel ruilen  :P hoor van woonplekje!!! WAUWWWWWWWWW  :o we waren erg onder de indruk :D!!!!!!


ff omhoog klimmen...tjee wat groot  ;)


Koko en Melody beiden ff van dichtbij kijken wie DAT nu is ???


Melody geeft een rondleiding naar de bakjes..... :D

Zo nu ff naar mijn Pietje toe EN MIJN CITROENTJE!!!!!!!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hoi wilma

gefeli met je nieuwe aanwinst en met je 4 eitjes ;D

Zijn de eitjes ook bevrucht of weet je dat nog niet?

Groetjes Trienke

Wilma1

Hoi Trienke,
Ik weet niet OF ze bevrucht zijn en waarschijnlijk zijn het er al 5  :o....maar dat weet ik nog niet zeker ??? ik ga niet schouwen, omdat ze steeds op het nest zitten en wil dit niet verstoren.....we houden de datum in de gaten en zien wel.

Hoi allemaal,
Maxime lijkt zich pp zijn gemak te voelen...Kiki is momenteel uit het nest en lijkt het prima te vinden met Maxime erbij....ze keek naar hem en liep er wat omheen...toen vond ze het wel goed. Melody probeert uit of Maxime op het kopje wil krabbelen  ;D Melody houdt het kopje scheef tegen maxime aan en kijkt dan op van "TOE DAN?!!!" Maar Maxime snapt dat ( nog)  niet...als IK Maxime op het kopje krabbel komt Melody aan de andere kant erbij zodat die NIKS "MIST"van een kriebeltje (jaloerse kip  ;D )......Melody fluit geweldig en ik ben dan benieuwd wanneer Maxime het gaat nadoen...hij fluit wel en eet en drinkt ook!!

Weer een aparte verassing ::)...Coco gaat NIET weg vandaag ??? Ik belde gister voor de tijd en Joyce was vergeten mij te bellen, ze heeft vistie en kan niet weg, dus verplaats het naar Woensdag ???  :P  :D ....Ach ..hij zit ons NIET in de weg en lijkt het weer heel leuk te vinden, hij is Piet "helpen"  ::) met het kleine aquarium schoon te maken...dus zit weer in zijn "oude" ritme.


En Marilyntje,
je boekje is dicht  :'( :'( :'(....nu kan ik niets meer lezen en schrijven ??? Ik ben niet boos, mocht je dat denken....vind het sneu voor jou het eind te hebben gereist, zo na je werk,  en zonder tussenstop weer terug te zijn gekeerd.....En je schamen moet je zeker niet doen hoor...tis in België heel groot en druk op de wegen, zodat je gerust kunt verdwalen het was ons ook gebeurt. Rondom Brussel is het gelijk Parijs, 1 verkeerde afslag en je zit geheel fout, om dat maar weer op het 'goede pad" tegeraken... wij haden het geluk dat we heel dicht in de buurt waren van Christine , doordat Dirk er de weg goed weet en het ons heeft uitgelegd...dan is het al snel simpeler he?!! Maar je kan het ook zo bekijken !!!!!! WEER EEN REDE EENS TERUG TE GAAN NAAR BELGIË.....we zijn altijd welkom bij Dirk en Natasja......geweldig gastvrij die Belgen  :D  :D  :D!!

Kom op je boekje weer openen  ;)  :D, we willen lezen bij je!!!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

waaaaaaaaw al 5 eitjes !!!!!!!! ja dat wordt een groot nestje dit keer al ze allemaal bevrucht zijn en dat wens ik je wel toe hoor  :D ook maxime die zich goed voelt bij jou thuis dat is geweldig nieuws maar eigenlijk had ik dat wel verwacht hoor  ;) hahaha en melodytje een beetje jaloers ??? hé en coco blijft nog wat langer bij jullie !!!!!!!!!!!! amai die zal wel genieten bij jullie  :P en nee mijn dagboekje blijft gesloten maar ik kom wel af en toe bij jullie iets posten (de reden waarom mijn dagboekje gesloten is is niet alleen vanwege mijn mislukte afspraak hoor  ;) )

groetjes marilyn