DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

HET 2E EITJE IS ER!!!!!!!


Kiki  heeft haar best gedaan vandaag en net dat ze even had gegeten, kon ik mooi even een plaatje trekken van de twee eitjes  :D


Even de foto plaatsen die Joke heeft gemaakt van Ruby  ;)...wat is ze mooi!!!


Kijk....daar beneden staan walnootjes....


...nog een klein stukje en ff rekken, dan heb ik ze  :P !!


Voor deze X samen poseren  ::)

Als je goed kijkt, lijkt het net of Ruby haar wenkbrauwen fronst.... ;D

Dit was het weer voor even.
:D Wilma






Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

wat zijn je foto's weer mooi  :D
en gefeliciteerd met je 2de eitje  ;)
coco en ruby samen op de foto heel mooi hoor
geniet maar van je tijd met coco  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

15 april 2006, 23:54:00 #812 Last Edit: 17 april 2006, 18:23:33 by Wilma1
 ???Coco zou vandaag worden opgehaald, maar hij IS ER NOG  :D nu vinden wij dat prima  :P natuurlijk, maar we hebben geen  idee waarom hij niet  ??? is gehaald....dus mag ie lekker :D  blijven slapen...Ik vond het al steeds later worden en was niet blij voor Coco  :-\, als ie dan nog zo'n lange reis moest gaan maken.....maar hij mag heerlijk  :P op zijn stokje blijven slapen ;)!!
En dat ga ik nu ook maar doen....alleen NIET op een stokje, want dat wordt niks  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

16 april 2006, 09:28:20 #813 Last Edit: 16 april 2006, 09:30:15 by Wilma1
                                   


                                VROLIJK

                                 


                                    PASEN


                                 

Het is een verrassende  pasen, want we hebben ECHTE PAASEITJES  :P gekregen dit jaar ;D!!!!

ALLEMAAL 2 HELE FIJNE DAGEN en niet te veel eitjes snoepen  ::) :P ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

voor jullie ook vrolijk pasen  :D

en idd niet te veel eitjes snoepen want dat is slecht voor de tanden  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

17 april 2006, 00:00:12 #815 Last Edit: 17 april 2006, 00:03:31 by Wilma1
Kiki en Koko zitten relaxt om beurten op de eitjes....ik vind het zo leuk om te volgen.....Koko lijkt goed aan te voelen wanneer hij Kiki moet aflossen en Kiki strekt dan heerlijk ff haar vleugels om daarna, samen met Melody te gaan eten.

Daarnet werd Melody toch even nieuwsgierig WAT er nu allemaal te doen is in dat "hokje"....maar Mamma Kiki was heel snel bij Melody om die daar zonder pardon weg te sturen en Melody ging weer netjes naar de andere ruimte toe....ook met los vliegen, blijft Kiki IN de voliere en Koko laat zich lekker gaan, OOK weer samen met Melody  ;D.....ze vliegen ZO hard van kamer naar keuken en weer terug, dat ik me steeds weer verbaas dat ze nergens tegenaan vliegen :o...

De poezen zijn het inmiddels gewend dat ze rond 16.00u. los mogen en ze volgen de vlucht, maar zonder aanstalten er "iets" aan te doen....ze kijken alleen maar en als ze wat laag overvliegen, maken ze snel dat ze op veilig gebied komen  ;D het lijkt soms OF Koko en Melody het erom doen  ::)

Wat Coco betreft, die blijft voorlopig nog even....ze komt hem VOLGENDE WEEK Zaterdag ophalen  ;D ;D ;D....maar dat was dus niet duidelijk overgekomen en voor ons nog lekker de tijd van hem te genieten...hij is inmiddels weer "de ouwe" Coco speelt, babbelt, fluit en vanmiddag samen met Ruby lekker buiten gestaan......eerst wat eng en beiden IN de kooi, ze kwamen er NIET uit...Coco was de eerste die zijn kop om de hoek stak en later genoot van alles wat op de tuintafel staat.....foto's volgen...

Zo nu lekker naar bed en voor ik het weet komt Piet morgenochtend weer thuis...die heeft vandaag ochtend/nachtdienst ( 2diensten op 1 dag) morgen gaan we met zijn 6en uit eten.....gezellig!!

EN MISSCHIEN HET VOLGENDE PAASEITJE  :D :D :D

;) :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoieks wilma

volgens wat ik hier lees zijn kiki en koko serieus bezig met broeden dus voor jou begint de tijd van wachten op donsjes in te korten hé  :D
moet wel leuk zijn dat melody met kiki of koko dingen samen doet nu het broeden weer is begonnen want anders zat melodytje er maar alleentjes bij hé .
joepieeeeeeeeeeeee coco blijft nog een beetje bij jullie  :D  :D  jullie zullen wel blij zijn zeker  ;)
coco en ruby samen buiten gestaan !!!!!!!!!!!!!!! hoe bedoel je ? mogen die dan buiten uit hun kooi ??????? ben je niet bang dat die wegvliegen ? ik zou best bang zijn denk ik  :-\
ik kijk al uit naar je foto's  ;)

groetjes marilyn

Ineke

  :D

Wilma, je hebt niets voor de ramen hangen. Hoe heb jij je vogels geleerd om niet tegen de ramen te vliegen?

Wilma1

Citaat van: Ineke op 17 april 2006, 09:37:37

Wilma, je hebt niets voor de ramen hangen. Hoe heb jij je vogels geleerd om niet tegen de ramen te vliegen?


Heee, wat oplettend... ;D....ik heb een stuk vitrage die kan ik er zo voor hangen, als ik ze los doe....en ik krijg rolgordijntjes, van een lichte kleur (die hangen WEL aan de ramen die je rechtvooruit ziet) ....dus moet nog ff geduld hebben tot die hangen....daarbij hangen er WEL overgordijnen, die in de wintertijd dan dicht doe, maar zijn bordeaurood en erg donker om in dit jaargetij al zo vroeg dicht te doen!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1


Lekker in de frisse lucht, was wel ff wennen...al die vreemde geluiden  :o


Coco staat ervoor, maar OOK die bleef even "veilig" binnen  ;D !!


Bij PietPolies durfde ik de grote stap "naar buiten" wel aan  :D ;)


Uiteindelijk alleen op stap....maar WAAR zit ik nu ???  ;D


een rondje rond de tafel is leuk....en af en toe weer ergens achter  verstoppen, fluiten...en stiekum om een hoekje gluren ;D


daar krijg je natuurlijk dorst van...en aangezien er een beker water staat  ;) :D


hier zit ook water in, maar daar kan ik niet bij  ::)

Marilyn....ze zijn beiden gekortwiekt en kunnen alleen naar beneden fladderen.... ;D





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: _Bonnie_ op 17 april 2006, 01:48:29
hahaha :) Wat een geweldige serie Wilma, die foto waar ie je oor vast heeft LOL  ;D


DIE foto vind ik zelf ook heel gaaf...ik voelde het wel, maar zag pas werkelijk hoe het eruit zag op de foto  ;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

:D :D :D :D :D HET DERDE EITJE LIGT IN HET NESTJE !!!!!!!!  :D :D :D :D :D :


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Gefeli met je drie eitjes!!
Wat leuk dat Ruby en Coco naar buiten kunnen!
Ik heb weer genoten van je prachtige foto's!!
Met Maxime en Quincy gaat alles goed!  ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

17 april 2006, 18:28:20 #823 Last Edit: 18 april 2006, 00:17:15 by Wilma1
Vergeet over Dusty wat te zeggen...Ze ziet er goed uit...niet meer opengekrabt, sinds ik met BIOTEX de wond heb schoongemaakt en die Nestosyl erop heb gedaan....daarna die druppels in haar nek en het lijkt allemaal te werken....er zijn alleen kale plekjes te zien, maar dat is niet zo erg!!






Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Moet je maar opkomen, Biotex. Ik vind t lachwekkend ;D