DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Caroline op  7 maart 2006, 00:20:10
;D Ze stinkt ja!! ;D

Bij mij deed Sneeuwwitje ook niet kroelen bij Zilvie als die was ingesmeerd met Epitholzalf, maar het stinkt dan ook heelerg vind ik. :P

Gaat vast helemaal goed komen met haar. :D


Ze ziet er ook echt veel beter uit, niet meer zo "potloodachtig" en ze fladdert door de hele voliere!!!

Goofy is bekoelt en ik hoop dat dat zo blijft, weet niet wat er plots zo mis ging.....maar ze waren ineens best agressief naar elkaar toe, terwijl er kort ervoor nog niets aan de hand was ???

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ruby heeft de eerste daadwerkelijke zangtonen laten horen en ik moet nu goed kijken WIE ik hoor, want het lijkt verdacht veel op Coco  ;D....

Goofy heb ik toch ff geprobeert of het nog gaat, maar na enige tijd is het weer mis en de hele "kudde" in rep en roer....dus toch maar in de kooi ernaast gezet en daar is ie rustig...heb hem er wel uitgelaten, maar hij is nog wat bijterig en ik heb geen zin in happen uit mijn gezicht...waar hij het op heeft gemunt.

Komt dat door het broed/nest gevoel wat de anderen hebben, dat dit plots zo "uit de hand" loopt....snap er geen snars van....voor het nieuwe nest was er niets aan de hand en nest erop en hommeles ??? Melody kan er wel bij blijven dat geeft geen onrust, zou die bij Goofy willen zetten, maar Goofy bijt op Melody's koppie en springt op de rug om te bijten ???

Een valk met een echt EIGEN karakter hoor?!!

Dusty gaat nog steeds goed, buiten haar bruine wangetjes....nergens anders op haar zie ik verandering....dus het blijft echt bij die wangetjes, het wordt ook niet meer !
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Wilma,

Wat vervelend, het gedrag van Goofy. Je schreef dat je Melody er bij wilde zetten maar is dit niet zijn dochter??

Ben je dan niet bang voor problemen zeker nu hij zo broeds is??

Wel vreemd hoor het gedrag.  :-\ Hopelijk van korte duur.

Hoeveel dagen moet je nog smeren bij Dusty?? Fijn dat het in ieder geval niet erger wordt.

Sterkte met alles!!

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

ojeeeeeeeee goofy alweer boos  :-\wat heeft die in zijn vel ??? tja dan kan je idd niet anders dan hem appart in een kooi zetten hé want ook tegen melody doet hij zo raar  :-\

héhé ruby is de zanger van de band hihihihi  :P
ik ben blij dat het met dusty nu weer wat beter gaat  :D

groetjes marilyn

Wilma1

7 maart 2006, 20:24:49 #604 Last Edit: 7 maart 2006, 23:03:46 by Wilma1
Nog een paar foto's van Coco, dit zullen zo'n beetje de laatste zijn!!


Hee daar Mitzy, blijf eens van MIJN   >:( gras af....je hebt zelf!!!


Jaaaa.... kijk maar  ::) , ze heeft het allang gezien  :P!


Ik houdt de slang hier  bovenaan :D wel vast Piet.....


Oooooo  :o ..... er is een visje door de slang gegaan  :o


zoooo ga maar weer snel terug  :D naar je vriendjes visje  ;) !!!!!


IK kan koken  :D  ;)


ff proeven.....mmmmmmmmmmm.  :P.....lekker  ::)


IK OOK  :P :P EEN NOG HAPJE  ;D !!!!!!!

Hoi Caroline,

Melody is een kindje van Koko, Goofy is een "vreemde" vogel....in dit geval OOK letterlijk  ;D ;D, maar ook evengoed wel lief, zal wel een rede hebben dat hij ZO is en altijd geweest is ??? !!

En Dusty smeren, dat lukt niet meer....krijg haar moeilijk of niet te pakken en alles is dan van de rel....maak de voliere veel schoon met harmacid...heet dat geloof ik ???.....en dagelijks alle bakjes  met Dettol...de plekken zijn niet meer geworen dan ze al die tijd al waren ??? en rechts is het al minder aan het worden.

Hoi Marilyn,

Die Ruby heeft de hele middag gefloten, zegt Piet en ook hij zei....het lijkt precies Coco  ;D  Ruby heeft goed geluisterd al die tijd, naar Coco hoe het moest  :D
;)Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

7 maart 2006, 20:35:30 #605 Last Edit: 7 maart 2006, 23:04:12 by Wilma1
kijk eens wat een mooie handtekening!!!!! Heeft Marilyn voor me gemaakt ....super he?!!

Dank je wel Marilyn !!!  :-* :-* :-* :-* :-*


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik was wel nog aan een handtekening aan het werken hé dan kon je kiezen  ::) hihihihihi maar je bent kennelijk sneller dan ik  :P

groetjes marilyn

ps ik werk nog wat verder dan kan je nog altijd kiezen  ;)

Wilma1

Weet ik, maar ik vind deze al veeeeeeeeeeel mooier  :P  dan de mijne en kan ik die andere OOK laten zien en dan kiezen welke ik laat staan.....kan ik nog eens wisselen ;D ;D ;D
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Jij bent ook creatief bezig geweest zie ik.
Mijn handtekening is afgelopen weekend ook veranderd.
Gaat verder alles goed bij jullie?
Groetjes Riny :D

Wilma1

8 maart 2006, 11:55:39 #609 Last Edit: 8 maart 2006, 11:59:42 by Wilma1
Hoi Riny,

Alles gaat goed ja en jouw handtekening is ook mooi geworden,maaaar deze heeft Marilyn gemaakt voor me, ik moet nog een kijken hoe ik dat kan doen, heb wel een programma gevonden.

Kiki en Koko zijn druk aan het wipwappen, het nest inrichten....grandioos , zo leuk om die drukke vogels te zien.
Ze kunnen Goofy daar niet bij gebruiken, is constant vechten ineens....vandaar dat ie (weer alleen)  in een kooi zit en die heb ik nu opgehangen, zodat ie naar buiten kan kijken....ik kan het deurtje open doen (als ik erbij ben) en dan kan ie zo naar de andere kooi als hij dat wil....Tijdelijk stond ie op een bankje, maar dat is veel te laag voor Goofy en ziet ie niks! Samen met Melody wil ie niet, gaat erg bijten.

Heb nog een paar foto's en de laatste paar(vind ik) wel errug toepasselijk....hahahaha....



ut wordt hier steeds voller ipv minder kooien.... ;D....maar Goofy hangt nu voor het raam!!!


Nou DIT klopt wel aardig  :D !!!!!!   ;)


LEVEN ALS EEN VORST ;D ;D ;D


maar niet alleen Coco hoor, kijk dit dan?!!


hier ook nog een paar.....


WAT EEN HEERLIJKLEVEN





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma en Marilyn
Ik heb DE oplossing voor jullie.
Gewoon een weekend bij elkaar op visite voor een snelcursus.
Jullie moesten eens weten, wat ik in die weekenden, allemaal bijleer!
Maar dat verklap ik lekker niet.
Groetjes Riny ;D ;D

marilyn

Citaat van: Riny op  8 maart 2006, 12:22:33
Hoy Wilma en Marilyn
Ik heb DE oplossing voor jullie.
Gewoon een weekend bij elkaar op visite voor een snelcursus.
Jullie moesten eens weten, wat ik in die weekenden, allemaal bijleer!
Maar dat verklap ik lekker niet.
Groetjes Riny ;D ;D



hoikes riny

het komt nog wel een keer dat wilma en ik samen zijn maar nu heb ik het eff heel erg druk en daar het duivenseizoen algauw begint moeten wij (bestuur van het duivenlokaal daar ben ik ook bij) reeds beginnen met de voorbereidingen hé en geloof me daar kruipt heel wat tijd in  :-\ we moeten deze avond ook  al naar een vergadering  :-\ dus een minimeeting moet nog even wachten denk ik  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Wat in het vat zit verzuurd niet, zeggen ze hier vaak.....dus daar gaan we maar vanuit?!

Ik heb ff zitten stoeien met het programma, moet er eigenlijk meer tijd in steken, maar heb me vandaag weer "gestort" op de vogelverblijven, dat is een beetje mijn Woensdagklusje geworden....dan zit ik nog in het werkritme  ;D, daarbij de ramen aan de binnenkant eens gelapt MET hulp van......COCO, wie anders kan zo goed assisteren, of het ook echt opschiet ???  ::)  ;D

Zeg Kiki en Koko zijn volgens mij OVERSEXT, die kunnen niet meer   ::) stoppen met wippen  :-\ ;D....ik ben er haast de hele dag omheen en telkens als ik kijk zie ik ze te keer gaan  :P Goofy zit vanuit zijn kooi te coachen en Melody geeft ik oogklepjes, die zit er met de neus bovenop te kijken van ....ALWEER ??? Als er eitjes komen worden het SUPERgevulde  dit X  ;D

Goofy lijkt het niet eens zo erg te vinden alleen, ik heb hem vanmiddag ff in de kooi gedaan, om te eten etc. want anders gunt hij zich geen tijd...en daarbij kan Rubt dan los....hij lijkt ook veel rustiger dan in de kamervoliere en slaapt zelf af en toe :o dat doet ie anders haast niet, want hupt maar achter Koko aan....straks mag hij er weer even uit samen met Melody en gaan Coco en Ruby "op stal"

Een dag met lol dus vandaag  ;D :D ;) :P ::) :-*


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Mag ik vragen welk programma jij gebruikt.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

nog snel eff jou dagboekje induiken (en ook andere hoor) want ik heb niet veel tijd gehad vandaag was een erg drukke dag  :-\ ik zal blij zijn als ik in mijn bedje lig want ik ben doodop .

maar als ik het zo zie heb jij ook een drukke gehad hihihihihi zelfs hulp gehad bij het poetsen ooooooo die lieve coco  :D
kiki en koko zijn mogelijk nog erger dan misty en kendi want die doen het tenminste niet meer in het openbaar  :P maar ik geloof wel dat we allebei eitjes mogen verwachten hihihihihi
en goofy........... da's een speciale vogel geloof ik  :-\ nog wat geduld misschien verandert hij nog wel na een tijdje eenzame opsluiting  ;)

groetjes marilyn

ps ik hoor alweer kendi zijn verleidingsmelodietje  ::)