DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Wilma,

Zo, ik liep echt achter.

Feeeeeeeeeeeesssstt. Goofy bij de rest van de valken gaan wonen, te gek joh.

Zo zie je maar, alles heeft zijn tijd nodig.

Groetjes, Nel :)

Wilma1

Hoi Nel....goed he....hij is tevreden, maar eruit   ::) wil ie nog steeds niet  ;D...ach dat komt misschien   ??? wel weer, als ik hem eruit "haal" gaat ie toch op de zijkant zitten  :P , duzzzzzzzzzz....zinloos  :D

Hoi Riny,
Ik snuffel morgen  :P verder....heb WEL de kiemzaadjes en die hebben even geweekt en nu staan ze in het zeefje....ben benieuwd of ik OOK voor de vogels net zo'n lekker maal kan bereiden als voor onszelf  ;D  :P....althans de zelfverzonnen  bonenschotel van vanavond was OVERheerlijk en DAT moet ik voor vogels nog leren!!  ;D  ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

26 januari 2006, 13:21:04 #362 Last Edit: 26 januari 2006, 13:31:33 by Wilma1
Vanorgen zat ik met een kop koffie en een ontbijtje eens te genieten van alle vogelbezigheden....eerst ff water ververst etc. en de bruine borterham is een traktatie voor allemaal, ze zitten er gewoon op te wachten! Daarna gingen ze lekker hun gangetje opzoek naar hun eten....Coco huppelt over zijn gehele kooi en blijft netjes op zijn eigen kantje, kijkt alleen via het "bruggetje" even bij de buurtjes binnen  ;D....

Die Goofy vindt het nog steeds prachtig en ontwijkt elk deurtje wat opengaat  ::) is niet van plan eruit te komen....eet ook vaker, dan dat ie in zijn eigen kooi deed...zien eten doet eten  :P  ;D....

Piet heeft wilgentakken geknipt ( ik kan er niet meer bij  ;D ) en ik heb ze overal in gedaan....ze knabbelen er goed van  :D ....ik weet niet hoelang ik moet wachten op die kiemzaadjes, om te geven....moet dat eerst wat uitkomen of zo?? KOK RINYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De kruiden liggen klaar!

Daarnet heb ik Chico even laten vliegen.....geheel ongecontroleerd, maar wel helemaal naar de keuken gevlogen en daar op de vensterbank landde ze hijgend neer... ;D....de ouders op de achtergrond schreeuwend, leken Chiko terug te roepen en op mijn hand ging ze richting kooi!! Meteen SCHREEUWEN om eten terwijl ze allebei best regelmatig uit het bakje eten....Melody hoor je amper maar Chiko.....GUT wat kan die hongerlap "te keer" gaan!!!!! Koko heeft haar gevoed (met Goofy achter hem aan) en ze was weer rustig...Goofy kijkt ook af en toe in die bek als ze zo schreeuwt de reaktie van Chiko is dan wel grappig...ff stil van "er komt niets???" en klautert dan naar een van de ouders, soms lopen ze weg en piepende Chiko achterlatend...ahhh  :-\ ....
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Wat kun jij een keel op zetten,ik kon het in America horen.
Ik laat de kiemzaden 12 uur weken.
Je mag ze ook gewelde zaden geven.
Kiemen laat ik ze tot ik kan zien dat er wat uit komt,dit is ook afhankelijk van de standplaats.
Smakelijk eten.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes wilma

wat leuk dat het zo goed gaat met de birdie's  :D

groetjes marilyn

Wilma1

 ;D DAT WAS OOK DE BEDOELING!!!!

Ik moet ze langer laten weken  ::) lees ik.....dus moeten ze nog een dagje geduld hebben  :-\ .....
                                   

eh....hoe leg ik ze DAT nu uit ??!!! :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

geef hen beschuit met muisjes dan hebben ze ook niet te klagen  :P hahahaha

groetjes marilyn

Riny

Hoy Wilma
Je zegt ze gewoon de waarheid.
Dus dat je niet goed naar mij geluisterd hebt.
Groetjes Riny ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wilma1

26 januari 2006, 14:54:40 #368 Last Edit: 26 januari 2006, 18:26:25 by Wilma1

Citaat van: marilyn op 26 januari 2006, 14:29:29
hoikes wilma

geef hen beschuit met muisjes dan hebben ze ook niet te klagen :P hahahaha

groetjes marilyn

hihi....de enige die DAT ook nog zou eten is Coco de hlasbandparkiet...dat malle beesie lust wel erg veel vreemde dingen voor een vogel...die zat gisteren aan mij ZALM mee te happen!!!

En Riny...IKKE ben ALTIJD HEEEEEL eerlijk  :P  hoor!!! Geef gerust wel toe dat ik af en toe niet luister OF niet goed lees

maar dan nog, moeten ze wachten :(
                                                                                       
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Zeg wat vinden jullie van mijn nieuwe handtekening?? Ben eens ff wezen knutselen met de PC..
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Ik vind hem wel leuk. Alleen is het geheel een beetje donker en beetje wazig door het kleiner maken. Voor de rest heel leuk!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes wilma

ik had ook al gezien dat je een nieuwe handtekening had en die is heel mooi maar zoals lin zegt idd een beetje donker en een beetje wazig door te verkleinen  :-\ maar wel een heel goed idee om het zo te doen hoor  ;)
ik hoop dat je niet boos bent dat ik niet echt positieve kritiek heb  :-\ maar beschouw het als opbouwende of lerende kritiek  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Nou geloof dat ik echt HELEMAAL DROOM  :o :o :o...ik heb Chiko en Coco mee naar boven en roep naar Piet of hij Melody wil halen....en zo gezegt zo gedaan....hij zet haar op mijn schouder en ik kijk...kijk nog eens....en toch NOG eens en zeg...dit is KIKI!!!!  :o

Neee zegt Piet...dit is Melody, ze stapte zo op mijn vinger...ik kijk nog eens op afstand (leesbril nodig he voor dichtbij, duzzzzzzz...) NEE HOOR ,HET IS ECHT KIKI....zie het aan haar snavel....maar ze zit netjes op mijn vinger ??? ??? ???

Piet toch nog ongelovig naar beneden en wel hoor....komt met Meoldy aan....het is dus werkelijk KIKI en die is niet tam ??!!! Althans nooit geweest vanaf ze hier is, eet wel iets uit mijn hand maar "thats it" ???......ze zitten nu met zijn 3en bij me en ik VIND DIT zooooooooooooo GAAF!!!!!!!!!!!!!!!  :D :D :D :D :D

Kan het nog niet geloven.....wat heeft haar zo plots tam gemaakt dat ze gewoon opstapt en rustig bij me zit ??? ??? .....en ik kan haar knuffelen en kusjes geven dat heb ik tot de dag van gisteren nog nooit kunnen doen?!!!

Ik voel me nu een echte valkenmamma ;D

Een verbaasde maar ZEER gelukkige Wilma  :D  :D  :D  :D  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

amai zeg hoe heb je dat voor elkaar gekregen !!!! kiki tam !!!! zomaar spontaan op je vinger komen en dan nog rustig bij jou blijven zitten !!!!!!!! proficiat meid  :D ik kan me wel voorstellen dat jij je nu geweldig voelt  :D
geniet maar van al je schatje en geef kiki een  :-* van mij omdat ze zo lief is  ;)

groetjes marilyn

Lin

wat een leuk nieuws! Misschien komt het doordat de andere valkjes ook tam zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)