18 juni 2025, 01:09:08

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Goed nieuws ;D ;D, er is al 1 geknipte veer uitgevallen.
Ik denk dat Goofy in de rui begint te komen.
Er lagen nog een paar veertjes van hem.
Zoals ik al zei vorige keer, moet je hem uit de kooi plukken anders komt hij er niet uit.
Hij springt wel vrijwillig op je hand, in het begin moest hij niets van handen in de kooi hebben en schoot hij alle kanten op.
Binnenkort weer een paar foto's van hem.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

O wat fijn, dat gaat hopelijk snel voor Goofy....en handen vind hij idd niet zo fijn in zijn kooi....wel kriebelen op zijn koppie, maar verder niet....bij mij ging ie dan happen naar me....hij sprong wel op mijn arm...... maar als ie beter gewend raakt aan je hand, gaat dat hopelijk over om er bang van te worden...... dat had hij al toen ie hier kwam.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

alles nog goed in het paradijs bij jou ? heeft ruby nog geen nieuwe woordjes aangeleerd ? en kiki en koko nog geen eitjes bij hen ? en hoe gaat het met melodie ?

groetjes marilyn

ps heb je nog geen nieuws van coco ?

Wilma1

Een prima paradijsje  ;D alleen soms ietwat stoffig...hoe zou DAT nu kunnen ???  ;)

En Koko zit maar in dat nest te wriemelen, maar Kik komt af en toe op beoek....ze wipwappen wel!!! Koko voind het uitvliegen erg leuk, hij zit al te wachten 's middags bij het deurtje om eruit te gaan...en hij wilde er nooit uit....wat jonge vogels de ouderen al niet kunnen leren!!

Melody is lief, ze vind het kroelen geweldig en staat soms bijna op haar kop, om op de juiste plekken te worden gekrabbeld.
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahahaha hoe herkenbaar melodietje die bijna op haar kopje staat om op de juiste plaatsen gekroeld te worden  :D hier met chanel is dat ook zo en niet alleen chanel geniet van een lekker kroelpartijtje hoor, ik geniet evenveel van haar  ;) ik hoop dat melodietje haar ouders nog heel veel mag leren en dat je op die manier kiki en koko wat tammer krijgt  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

6 april 2006, 00:04:44 #740 Last Edit: 6 april 2006, 11:00:28 by Wilma1
Ik vind Kiki wat stilletjes, ze wil ook niet meer vliegen buiten de kooi...... en nu zat ik dus aan Nellie te denken met haar Rocky die legnood had....wat zijn eigenlijk de symptomen ??? Niet dat het zo moet zijn, maar ik wil haar toch wat meer observeren, ben haar n.l niet gewend zo stilletjes.
??? Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Vanmorgen bezig geweest het nestje iets te veranderen en weet je.....het heeft geholpen.....Kiki zit veel met Koko IN het nest, dus mevrouw wilde gewoon een grotere kraamkamer....verwend nest  ;D ;D ;D....Ze wilde Melody even niet in haar buurt  >:(, dus duwde ze die gewoon aan de kant en NIET WILLEN ??? niets mee te maken, als een mamma optreden met geluid erbij  :P en daar ging Melody een stokje verder zitten....ahhhh.... :-\

We hebben haar er dan ook maar even uitgelaten  :P , maar zonder Koko vond Melody het saai,  ::)  zometeen maar weer even dan!!!  ;D

Ik ben ook een grasje "rijker"....Joke had er laatst een bijgekocht voor een popje en nu blijkt het een man te zijn maar 4 mannen en 2 popjes in 1 kamervoliere bleek niet zo goed te gaan....dus hupla... een verhuizing naar het paradijsje en eens zien hoe ie zich hier gedraagd....

In ieder geval geheel van de rel, van in het doosje te zitten....kon ie ff niet vliegen en op de bodem, zag de kwartelman hem als een indringer, want hij sprong per ongeluk op ZIJN popje Mini en bleef op haar rug zitten.....Jaaaaaaa, ECHT NIET, zal Maxi hebben gedacht en zette de achtervolging in  :-\....Nu zit Spunky (zo noem ik hem.....OOK weer gepikt ....maar mag vast wel ;D)...op een tak en de rest kijkt even "de vogel uit de boom"....

Hoi Bonnie,

Geeft niet hoor, je kan ook niet iedereen bijhouden  :P  :P, want dan kom je hier NOOOOOOOOOOIIIIIIIIIT  ::) meer weg  ;D ;D ;D...zo nu en dan "pik" ik er wat tussenuit om te lezen en e.v. te reageren, want ik vind ze allemaal even leuk  :D  om bij te houden, maar helaas TIJD TEKORT  :-\!!!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst spunky  :D djeezes het wordt wel een echt dierenparadijs bij jou en van een slot heb jij ook nog niet gehoord hé  :P

en hoe gaat het vandaag met kiki ? zit ze nog zo raar of is ze nu verknocht aan haar groete kraamkamer ??? ik denk dat jij nog eerder met eitjes zult liggen dan ik al moet ik wel zeggen dat ze hier ook erg hun best doen hoor  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Kiki is NOG STEEDS bezig Melody te verjagen....dat is voor het eerst vandaag....weet niet WAT haar mankeert....eerst lijkt ze down en plots is ze "oververhit"  :-\....zou ze ineens concurentie zien of zo ???
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik denk dat dat gedrag van kiki te maken heeft met een nieuw nestje willen van kiki  ;) als je bekijkt hoe andere koppeltjes hun jongen uit het nest jagen (dikwijls pikken of plukken ze de jongen tot bloedens toe) om toch maar opnieuw rust te krijgen voor een nieuw nestje dan denk ik dat kiki het op haar manier aan melodie duidelijk wil maken van kkkkkkkkkssssssssstttttt weg wezen ik heb die ruimte nodig voor nieuwe kleintjes  ::) wat denk jij ???

groetjes marilyn

Wilma1

Ja eigenlijk net zoiets.....hoop dat dit over gaat en dacht ook ....WAAROM NU INEENS ???......Melody zit er vanaf begin bij....of is het "vrouwelijke"  :o  concurentie ??? ??? ???  ....

::) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Even een laat berichtje  :P.....er komt een valkje bij in ons paradijsje en wel uit België bij Christine  :D het geparelde....als het een popje is wordt het Stacy en een man Maxime.....daarbij krijgt het derde jong van Christine een plekje bij Joke  :D en gaat Quincy heten....dus gaan we naar België  :P om de beiden valkjes op te halen voor een ritje  ::) Zaandam....niet in een doosje, maar ik heb een kleine kooi waar ze in kunnen voor de lange reis naar hun nieuwe huis.....maar eerst moeten ze zelfstandig zijn eerder niet!!!

Aangezien ik vrienden heb wonen In België...in de buurt van Christine en Marilyn....knopen we er meteen een weekend of paar dagen aanvast....voor 95% was ik er al heel snel over eens om de parel te nemen, want het is liefde op het eerste gezicht, maar ik zat ff met Melody....nu is de twijfel weg en ga ik ervoor!!!
;) Wilma en Joke

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Leuk voor je!!  :D

Heel veel plezier met  de aanlooptijd tot je haar/hem kan gaan halen.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

7 april 2006, 08:21:20 #748 Last Edit: 7 april 2006, 08:27:24 by Christine
Je krijgt hier een paar foto's van Stacy/Maxime!!

Dit zijn ze dan! Wat is ze/hij snel gegroeid!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes wilma, christine en joke

proficiat moet ik zeggen tegen alledrie
christine omdat je snoezige donsjes met jou hulp zo'n prachtige jonge valkjes zijn geworden  :-*
en wilma en joke met jullie gezinsuitbreiding ik ben er zeker van dat stacy/maxime en quincy (allemaal hele mooie namen trouwens) in een heel goed huisje terecht zullen komen

groetjes marilyn