DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

ik ben heel blij voor jou dat je zo snel een nieuwe thuis hebt gevonden voor goofy  ;) en dan nog wel iemand die hier op het forum goed gekend is  :D dan kun je goofy lekker blijven volgen

groetjes marilyn

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Vindt het erg leuk om goofy hier te krijgen, je zei al dat hij veel met mannen op trek dan kan hij de lol op met boomer en bobby mijn 2 homo mannetjes.
Zolang het koud is blijf hij lekker binnen met bobby en boomer en als het warm genoeg is buiten, gaat hij lekker de voliere in waar hij zichzelf kan zijn tussen de andere valkjes.
Zie echt uit naar morgen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Riny

Hoy Diana en Wilma
Wat fijn nieuws dat de herplaatsing van Goofy zo snel en soepeltjes verloopt.
Vaak zijn het toch een beetje verdrietige dingen.
Nu zijn 2 forumleden blij, maar het hoogste lied gaat Goofy fluiten, dat weet ik zeker.
Bij Diana krijgt hij een heerlijk leventje tussen allemaal soortgenoten.
Zonder te kunnen praten,heeft hij het duidelijk gemaakt ,hoe hij graag wil leven.
Wedden dat jullie binnen de kortste keren allebei Oma worden?
Daar zal Goofy wel voor zorgen.
Groetjes Riny ;D

Wilma1

DAT zou helemaal gaaf zijn Riny en Diana ook IK zie naar morgen uit...voor mezelf ff slikken ....maar voor Goof een opluchting, denk ik! Als ik dan....zoals vanmiddag de anderen zie rond vliegen, had ik zo graag Goofy erbij willen zien  :-\.....maar helaas, ik maak het alleen maar moeilijker voor hem en gelukkig gaan ze bij hem op visite alsof er niets mis is...grrrrrrr.....  nu gaat dat vast wel   :D goedkomen met meer "alleenstaande mannen"  ;D om Goofy heen met homo neigingen of gewoon stoere  8)  jongens!!!

IK heb er in ieder geval een GOED gevoel over!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Wilma,

Veel plezier straks bij Diana, doe je haar de groetjes van mij.  :)

Sterkte met het afscheid nemen van Goofy, maar hij kan straks lekker genieten van zijn soortgenootjes en dat heeft hij aan jou te danken.

Groetjes van  Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi Wilma en Piet

Ik vondt het heel erg leuk om jullie in het echt te ontmoeten, en we hebben zoals iedereen op het forum voornamelijk over de vogels gehad.
Zoals beloofd hier dan foto´s van Goofy bij mij in huis.

De eerste kennismaking met boomer











Terwijl ik dit zo hier neer zet, zit goofy gezellig op mijn schouder zich te poetsen.
Ook heeft hij al kennis gemaakt met mijn zoons en liet zich lekker kroelen door de jongens.
Ik ben erg blij met goofy en hoop dat hij het hier erg naar zijn zin gaat krijgen.
Ik hou je in ieder geval op de hoogte.
Groetjes diana

R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

O ik vind het ZO   8) geweldig  :D !!!!! Goofy kwam toen ook zo enthousist bij ons binnen, bij het horen en zien van de vogels....maar door toen het nestje en NU weer een nieuw nestje opkomst, wordt zijn leventje zo op zijn kop gezet...doordat er bij mij 1 man en 1 pop is en Goofy DAN juist ineens even NIET WELKOM IS en wordt weggedreven door zijn anders zo close vriend Koko!! Het arme beestje snapt er niets van ???.....

Bij jou zijn zoveel meerdere vogels en 2 mannen waar het al meteen mee klikt!!! Zelfs ik kon Goofy als "vanouds" wat kriebelen, zonder dat hij hapte naar me.....al was ik wel evengoed op mijn hoede bij jou daarnet  ;D....ik ben waarschijnlijk de "boosdoener" die hem steeds moet weghalen om zichzelf te beschermen en DAT weet hij en gaat hij in de verdediging....eigenlijk heel logisch....maar wel erg jammer voor ons!!

Hij ziet er ook op zijn gemak uit bij Bobby en Boomer, de laatst genoemde lijkt hem het meest "aan te spreken" (lijkt op Koko ?!)en de lieve geluidjes die hij maakte, o en hij kan goed zingen.... hij laat zien dat hij best heel lief kan zijn, als hij maar bij zijn vrienden mag blijven en niet weer wordt weggehaald!!!! Hij heeft bij ons vogels leren kennen en dat is wat hij wil....een vogel zijn met andere vogels tesamen om in eigen taal te "spreken"!!!!

Diana, nogmaals BEDANKT en we vonden het schitterend mooi bij je met alle vogels!!!! De koffie was ook lekker, we vergaten je helemaal te bedanken!!!! ;D

De foto's zijn er mooi!!!
Liefs Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je bent wel blij zeker dat goofy het zo snel kon vinden met boomer en bobby :D hij zal het daar best wel naar zijn zin hebben daar bi diana en haar birdie's  ;) dat was eventjes een meoilijke beslissing voor jou om goofy te laten gaan maar ik denk toch dat je er goed aan gedaan hebt  ::)

groetjes marilyn

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: marilyn op 16 maart 2006, 16:16:30
hoikes wilma

je bent wel blij zeker dat goofy het zo snel kon vinden met boomer en bobby :D hij zal het daar best wel naar zijn zin hebben daar bi diana en haar birdie's  ;) dat was eventjes een meoilijke beslissing voor jou om goofy te laten gaan maar ik denk toch dat je er goed aan gedaan hebt  ::)

groetjes marilyn


Ik hoop dat hij zo blijft, maar bij de andere valken inwonend denk ik van wel!! Ik vind het jammer, maar ben blij voor Goof dat hij EINDELIJK zijn "zin" heeft!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hoi Wilma,

Jeetje, wat fijn dat ie zo  goed klikte bij Diana. Zal je vast en zeker erg blij om zijn?
Jammer hé, dat je soms moet kiezen wat voor een diertje beter is? Maar je doet het voor het beestje zelf, dat is het belangrijkste, toch?
Wie weet wat ie daar allemaal nog mee gaat maken, haha. Krijgt ie een relatie met een man of een vrouw? Maakt niets uit, ik heb het hier ook, met Eddie en Coco. Ze zijn helemaal gelukkig saampies, dus laat ik ze maar lekker.

Groetjes, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Ik ben ook erg benieuwd en zeker als ie in de voliere gaat er gaat een hele nieuwe wereld voor hem open!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

~Natas~

Hai Wilma,

Ben zo blij voor je dat Goofy een goed huisje heeft gevonden.
Nu weet je het zeker dat hij gelukkig is.
En je weet ook waar Goof nu is, en das toch heel belangrijk.
Ik hoop dat jij er ook vrede mee hebt, want tis een mooi valkje  :-*


Groetjes,

Natas

Wilma1

Hoi Natas,

Ik heb er vrede mee ja, al had ik het liever anders gezien....maar Diana komt als een "geschenk" uit de hemel vallen en ze gaf meteen een goed gevoel...juist om een dier gratis weg te geven, moet je soms zo oppassen?!! Maar dit zit goed!! Ze heeft een mooie ruimte voor ze en binnen kunnen ze ook lekker los en dat vindt Goofy fijn!

Even tot de "orde van de dag".....hihi...
Ik heb net Joyce ( van Coco gebeld) en kreeg Brandon aan de lijn....hij is met de tekst van zijn werkstuk bezig en daarbij het door mij gemaakte fotoboek  ;D ...wie weet krijg ik ook een cijfer  ;D.....

Joyce vertelde dat het met Coco beter gaat, het vermaakt zich dagelijks met het stenen vriendinnetje en zit veel op zijn kooi te spelen, met de meegebrachte speeltjes....het deed me deugd dat te horen voor Coco.....en ook voor Joyce en Brandon uiteraard.

Hij was vanmiddag alleen vreselijk geschrokken....de ramen werden gelapt, dus er verscheen plots "een mannetje" voor het raam...dus dichtbij Coco die ervoor staat met zijn kooi....en hij stuiterde zo de kooi af op de grond.....hij zat geheel buiten adem van schrik en Joyce heeft hem even flink getroost....ach arme Coco!!!

Hij kijkt wel als ze onze naam zegt, zei Joyce en eerdaags ga ik erheen met een vriendin van haar en dan ook nog eens met Petra. Leuke vooruitzichten dus om hem weer te zien!
:D Wilma





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Dat is inderdaad een geschenk uit de hemel.
Zo snel als alles op zijn pootje terecht gekomen is met Goofy.
En och arm, wat zal die Coco geschrokken zijn.
Je zou ook voor minder, als er ineens een vreemde voor je neus staat.
Hij heeft al zoveel te verwerken de laatste week.
Hopelijk gaat nu alles de goed ekant op.
Groetjes Riny :D