16 juni 2024, 08:37:46

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Wilma,

Wat een leuke foto's van Coco & Ruby samen.

Super dat het al zo goed gaat met Ruby.

Weet je trouwens wat ook zo fijn is van een laptop??

Je kunt er heerlijk mee onder uit in bed op het forum neuzen.  ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

 :-\ :-\ :-\jaja zit mij maar lekker te maken!! ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

je bent niet de enige die geen laptop hebt hoor  ;) ik heb alleen een vaste pc (of beter gezegd 2 maar die andere pc is oud en traag) ik ben al content dat ik op internet kan en dat ik hier op het forum kan rondneuzen  :P

groetjes marilyn

Riny

Hoy Dames
Let op jullie woorden,want als Piet van Wilma leest ''met een laptop in bed.''
Dan is alles van de baan.
Eerst gaan we een plan opstellen dat Wilma er een krijgt,daarna vertellen we haar wat ze er nog meer mee kan.
Groetjes Riny ;D ;D

marilyn

hoikes riny

hahahaha en vooral piet niet op de hoogte brengen van wat kan en niet kan hé anders is alles van de baan  ::)

groetjes marilyn

Wilma1

                                   
Deze manier zou de BESTE zijn  ;D

En IK met mijn laptopje onder de dekens...nou Riny....je hebt helemaal gelijk,  ik zou meteen tot ORDE worden geroepen...

                                 
door PIETPOLIES.....hahahaha...... :D


                                   


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Zo vanmorgen het "werk" wer gedaan, de kooien zijn up to date....tenminste... daarnet ;)......Was ik met de grotere voliere van de grasjes bezig, schiet de boomstam deels uit het gaas...nou PANIEK natuurlijk en eentje werd gelanceerd ZO DE VOLIERE UIT  :o......poezen op "scherp" maar ik was sneller....Zo raar, als de valken vliegen kijken ze alleen maar net als bij Coco, maar die grasjes vliegen natuurlijk wat vlotter heen en weer en dan vliegen ze er wel achteraan...het blijven rare beesten  :P...

Trouwens onze Mitzy(de witte poes) eet regelmatig hierboven uit een bakje zaadjes.....dat staat hier als we even boven zijn met de vogels....maar Mitzy lust het ook.....Wie weet plaats ik ooit nog eens een  foto van een poes met vleugels ;D ;D en die ook nog fluit!!

Gisteren was Melody los vliegen en vloog na een speelpartij op Coco's speelplaats terug...ik deed de kooi open en hopla    :D een zuivere landing precies op een stok in de kooi....was zo leuk om te zien. Meteen begon ze te piepen...ze heeft het inens  :P overgenomen van Chiko.... jawel!!!....Ik pakte wat zaadje en ze ging  netjes bij mij zitten eten, Kiki wilde ook wel wat maar Melody joeg haar zo weg (jaloerse "kip") ik lokte Kiki er weer bij en samen hebben ze toen de zaadjes gegeten bij me en Melody was weer rustig!! AANDACHT VRAGERTJE!!

Vandaag ga ik niet veel meer doen, op een lekkere regenachtige Zondag wordt je ook LEKKR LUI....... :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Dan zeg je maar tegen je ''Pietpolies'' dat ik een veel mooiere politiepet in mijn bezit heb ,als die hij draagt.
Nog een uit de ''goede oude tijd''
Groetjes Riny ;D ;D

Wilma1

Nee hoor hij draagt zelden die pet, alleen bij officiele gelegenheden , zoals Poetin laatst, en zit 27 jaar bij de poilitie...dateert dat uit de "oude doos" bij jou?? Meestal is zijn pet totaal "verweerd" en gekrompen door de zon, van achterin te liggen en past ie niet meer.... ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Deze pet is door mijn vader gedragen.
Die was bij de Rijkspolitie.
Groetjes Riny :D

Wilma1

O wat leuk, dat jij die nog hebt....goed bewaren....leuk voor de kleinkinderen later!!!!!

Ik ben ff met een handtekening wezen "rommelen" beter als ditte krijg ik het niet  :(... niet echt origeineel. maar goed tis weer ff iets anders!!

Tis een echte luie Zondag aan het worden, zit nog niet eens in de kleren   :P en Piet is net naar zijn werk toe!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
De kleinkinderen zoals jij het noemt zijn al weer te groot om er mee te spelen.
Daarom heb ik ze maar ingepikt.
Ze ligt bij mij op de slaapkamerkast en kan er zo vanaf mijn bed tegenaan kijken.
Je handtekening vindt ik mooi .
Groetjes Riny :D

Wilma1

Nou dat is ook mooi om ff een "blik van je vader op te vangen"zo blijft hij in herinnering met zijn pet!

Heb jij al zulke grote kleinkinderen dan???

En dank je voor het compliment voor mijn handtekening, ik moet eens ff de tijd hebben te knutselen en daar is zo'n druilerige dag voor :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Ik denk dat je niet goed gelezen hebt.
De pet was van mijn vader,mijn zoon is 28.
Dus te groot om er nog mee te spelen.
En kleinkinderen, wat zal ik daar eens over zeggen.
Heel graag,maar daar moeten anderen voor zorgen dat die op de wereld komen. ;D ;D
Groetjes Riny