27 april 2024, 13:15:09

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoihoi,

Wat gaaaffffff  :D en wat een gepiep zal het zijn bij je Anke  :D superrrrr!!!!

Wat Joke betreft, die heeft mij laatst laten weten, dat ze geen foto's etc. meer wil van B&M  :-\ Het is een gesloten boek voor haar......

Ik weet nl niet óf er nog foto's werden gestuurd ??? Ik heb wel een foto van het donsje toegezonden en laat het ook hierbij. Mocht ze iets willen weten/zien, dan hoor ik het mss wel van haar en stuur haar een foto.

IK wil wél álles weten van A tot Z en kom, als het me lukt en jou uitkomt in 2wk. , eens even op kraambezoek  :D

:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Daar was ik weer ;D
Raad eens....

Donsje 3 is ook geboren ;D ;D
Het is weer een geeltje :-*

Uiteraard ben je van harte welkom hoor Wilma om op kraambezoek te komen :)
Over twee weken ben ik al wel weer aan het werk, maar we vinden vast wel een gaatje :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Wilma

Ook jij gefeliciteerd met de geboorte van de donsjes.

Mara

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Je had vanmorgen al gelezen dat Lucky onder het bloed zat.
Helaas heeft hij het niet mogen redden :'(
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

 :'( :'( :'( :'( :'( Och arm klein ding  :'( Toen ik zag hoeveel bloed het was, was ik hier al bang voor  :-\ Zouden B&/of M dit hebben gedaan ??? Kan toch niet zómaar ergnes van zijn, de hummel loopt amper  ???

:'( Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Ik heb geen idee hoe het komt.
In iedergeval heb ik ook toen ik later keek nergens een wondje gevonden.
Wel bloed bij zijn bekje en in zijn mondje.
Het is in iedergeval heel verdrietig.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

 :'( :'( :'( zielig  :'( :'( :'(


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Vandaag kom ik gelukkig vrolijk nieuws brengen :)
Vannacht is er weer een lief geel donsje geboren bij B&M ;D
Dit donsje gaat voorlopig als Aaltje door het leven :)
Gefeliciteerd!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Waaaaaahahahahahahahaha....mijn laatste manager heet AALTJE  ;D ;D ;D ;D ;D

Leuk weer een donsje, hopelijk gaat vanaf nu alles goed  ;)

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Morgen ga ik naar Nellie, jonge valkjes ophalen voor plaatsing in Emmercompascum (geloof ik ??? ) de man werkt in Coevorden dus gemakkelijk om bij mij op te komen halen in Ommen. Scheelt beiden een eind rijden  :D ;)

En ik heb mijn Dierenwagen weer volgeladen, míjn spullen kunnen er nog nét bij  ;D

:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

6 juli 2008, 21:08:23 #3822 Last Edit: 6 juli 2008, 21:36:01 by Wilma1
Ik heb Beauty geaait en hij liet het toe  :D net als voorheen eerst wat "happen"  ::) en dan toch zijn koppie naar voren toe en aangeven dat het wel fijn is  :)

Ook Macy blies ff wat, maar liet me toch mijn hand naar har toe gaan  :) zouden ze me echt nog kennen ??? ??? ???

Wat een liefies die jonge valkjes, niet alleen die van B&M, ook de anderen zijn zo schattig. 2 van B&M hebben lekker warm tussen mijn shirtje gelegen op een warm plekje  :P ;D net als ik voorheen deed met de jongen.

Faith van... ehhhh, o jee naam kwijt  ::) ..... is 14 dg. en erg verzwakt, doordat de ouders te weinig voeren. Ze heeft kromme teentjes, maar ze oogt niet ziek ??? Wss kan ze niet gemakkelijk tussen de anderen door dringen, om haar hapje te halen,  zodat ze "gewoon" wordt overgeslagen door de ouders ???

Ik heb Anke geadviseerd toch te beginnen met voeren 3x per dag, omdat het zo zielig is te zien dat ze wel honger heeft  :'( haar bekkie gaat open.

Anke heeft de pap gemaakt  :D en ik heb Faith gevoerd met een spuitje en dat ging zo gemakkelijk  :o ze "hapte" het in no time naar binnen en na de voeding zat ze redelijk rechtop te kijken, met een vol kropje  ;D  Anke gaat nu het verder proberen :D

Ook met kromme pootjes is er kans op een goed leven. Nellie (ROCKS) heeft n.l. een parkietje met kromme pootjes en die kan zich heel goed redden, is inmiddels 10jr. geloof ik ??? Ook dat parkietje leek het niet te redden, maar Nellie heeft het toen meegenomen en groot gebracht, als een zelfstandige geukkige parkiet. Dus waarom zou je dit niet proberen, met Faith  :D :D :D

Voor Anke weer iets nieuws te leren, lekker met een valkje zitten pappen  :) Ik had het ook wel willen doen, maar dan moet ik Faith meenemen en of dat goed is ???

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

De drie valkjes worden vanmiddag om 17.oou opgehaald bij mij in Ommen. Ed belde net  ;D rijmt  :P

Ze zijn zo lief, zitten heel rustig te kijken en te genieten van de vogels, die ze horen, de buitenlucht (ze staan onder de luifel) Ze spelen met de wilgentak, kralen en een tyripje (huh hoe schrijf je dit ???  ;D )

Eten doen ze continue  ::) en Nellie maar bezorgd zijn óf ze wel zouden eten  ;D :P Ze kent ze zo niet terug, denk ik, zeker omdat ze nooit opgesloten zitten in een  kooitje  :P

Nou het deert ze blijkbaar niet  ::) want ze zijn alleen maar bezig ;D Ik heb ze ff een naam gegeven hoor, zo saai zinder naam.

De lutino... BABE (babymeisje)
De wildkleur met een Macykuif.... Banjer, die banjert overal heen en tussendoor  ;D
En Boef..... die kijkt ondeugend, onschuldig en "hapt" dan ff stiekum om ergens bij te willen  :P

Nog ff en dan mogen ze in een ruime kamervoliere  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

9 juli 2008, 18:30:33 #3824 Last Edit: 9 juli 2008, 21:11:22 by Wilma1
De valkjes zijn zojuist opgehaald en komen eerst in een grote FERPLAST kamervoliere voor 2 wk. Dan mogen ze een voliere in van 9m bij 1 1/2m vlucht. Dat is toe nu toe.

De voliere wordt aangebouwd, met nóg eens 9 meter eraan  :o Ik mag komen kijken en Nellie uiteraard ook...

Nieuwsgierig ???

http://www.monsterlijkgoed.nl/snipensnap/

Hier is het begin een de website waar Ed mee bezig is, voor valkjes die een huisje zoeken, worden opgevangen en een superdeluxe leven krijgen!!  :D


Ook hebben ze 15 Labradors en een webshop voor honden.... ziet er allemaal leuk uit en vast héél veel ruimte  ;D

;) :) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3