DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

WAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.... :o :D

* smelt smelt*  :)

Wat gaaaaafffff  8)

Nu maar wachten en dát duurt dan lang  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Gefeliciteerd met het eitje van Macy hè. Leuk dat ze een ei heeft gelegd.

Mooie handtekening trouwens.

Groetejs Anja

Hermien

Ha Wilma,

Het heeft weer even geduurd eer ik weer in je boekje belandde. Wat een belevenissen allemaal zeg. En wat een scheetige foto's van Speedy en de Zeeuwse meisjes. Speedy zal het daar vast heel goed naar zijn zin krijgen. Kinderen die heel veel met je spelen, dat moet zelfs mijn eigen vliegtuig ontberen! Het verhaal over je ziekzijn en hoe dat je in het vrienden bezoeken beperkt heeft me ook heel erg geraakt. Logisch dat je dan toch hier op het forum nog enigszins aan je trekken kunt komen. Sterkte met alles en een vette knuffel, poot en kusj-kusje-kusje van GG&S  = Gabber, Goofy en Silvo.

Anke

Hoi Wilma,
Je kinderen hebben vandaag eitje 2 geproduceerd :)
Om hen te ontlasten hebben ze een nepeitje gekregen en hebben Jaco en Mijntje nu een pleegeitje :)
Beauty heeft wel het licht gezien wat hij zat vanmiddag ook op de eitjes!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Is het niet fantastisch Wilma. Ben zo blij zeg heb er gewoon geen woorden voor om het uit te leggen.

Groetejs van Oma Anja ;) ;) ;)

Wilma1

Hoi Hermien,

ja ondanks alles blijf ik enthousiast naar valkjes, zij kunnen er niets aan doen dat ze voor mij 'te stoffig' zijn  ::) Het blijven lieve beestjes  :D

Wat Speedy betreft, dat zit wel goed... ze waren allen erg blij met haar en vooral de kids, want die hebben hun "eigen binnenvalkje" nu  ;)

Hoi Anja,
Nou trots ben ik zeker, Beauty is nog steesd klein in mijn ogen, maar het is echet een man nu  :D en eerdaags mss pappa. Voor Macy ook fijn samen met hem een gezinnetje te vormen. Nu nog goed broeden, maar dat komt vast wel goed!

Hoi Anke,
Ik las het net bij jou, sueprgaaf hoor en zo'n apart gevoel van mijn zorgenvogeltje  :D  Hij wordt vast een superpappa en Macy een goede mamma  :D

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hey Wilma,

je vroeg hoe het met het nestje van Max en Pino ging, in mijn gewone dagboek. Maar voor het nestje moet je even in mijn handtekening klikken op 'lees hier alles over de kweek'. :)
Het eerste jong is 28 april geboren dus je moet even bladeren ;)

Anke

Hoi Wilma,
Terwijl jij lekker uitrust op de camping, werken Beauty en Macy hier heel hard
Ze hebben inmiddels 3 eitjes.
Ennnnn.... het eerste eitjes is bevrucht!!!
Ze zijn nu dus officieel zwanger van je kleinkind ;D

Rust maar lekker uit op de camping!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi Wilma,
Hier ben ik weer :)
Ook het tweede eitje is bevrucht!!!! ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Hoooi Anke,ik had je al "gesproken" maar hier ook effe  ;)

WAAAAAHHHHHHH WAT GAAFFFFFF!!!!!!

Rianne ik ga er kijken!!!!

leuk hoor al die donsjes en dan ook nog van valkjes die ik ken  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Drie maal is scheepsrecht ;D
Het derde eitje is ook bevrucht!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

11 juni 2008, 10:34:20 #3793 Last Edit: 11 juni 2008, 10:40:53 by Wilma1
Báááárbaráá... hoe gaat het met Speedy ??? ??? ??? Ik ben zo benieuwd en hoor niets meer!!!!! Ik kan je hier ook niet meer bereiken zie ik.... jammer. Ik hoop dat je dit toch nog leest, mss viavia ???  :)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ik heb een smsje terug gekregen van Barbara...

Met Speedy gaat het goed, ik zet haar regelmatig buiten, maar echt contact met de valkjes zoekt ze niet. In huis doet ze haar eigen ding en 's avonds komt ze tot leven en vliegt een beetje rond. Ze is wel heel lief en als ze bij de anderen zit, hoop ik dat ze wel aansluiting vindt.


Precies zoals Speedy is, alleen en doen wat ze wil doen.... ik denk dat ze wel in een voliere past, zodat ze e hele dag kan doen wat ze wil en wanneer.

Ze is idd meer een avondvalkje, wss omdat ze bij Carla en Harry 's avonds, of  later in de middag uit de kooi kwam. Dit ivm hun oppas kindje wat een downsyndroom heeft en bang was als Speedy overvloog. Carla leek het beter om Speedy dan in de kooi te laten, omdat Maarten Speedy zou kunnen bang maken. In de kooi was alles oke!

Of  Speedy echt een partner gaat "zoeken" ??? Ik weet het niet, ze kan goed in haar eentje, maar vindt de aandacht van de mens ook erg fijn. De toekomst zal het laten zien. Als ze maar Happy is, hoe dan ook!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3