1 november 2024, 01:59:21

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Peggy

Begrijp ik helemaal gerda. Ik wil ook echt niet meer mijn verhaal doen betreffende dat onderwerp.Wil alleen wilma een hart onder de riem geven,meer niet!  Ik heb dit onderwerp mnd geleden al afgesloten.

En lieve Wilma. nogmaals bedankt voor je bezorgdheid. Ik blijf alert hoor!

Groetekes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Op speciaal verzoek ;D

Ik hoop dat het smaakt!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

;D ;D ;D JAAAAAAAAAAAAAAA....LEKKERRRRRRRRRRR  ;)
en gezond!!!

'k Heb vanmiddag een kleine fles  verse sap helemaal opgedronken, terwijl we nog door de supermarkt liepen...lekker dat het was, máár dúúr  :o ik schrok me rot....4,59 euro  :o :o :o :o voor 2.50 ml.

Bij AH *pieeeeep*  ::) betaal ik maar 1,99 of zo  :P

:o :o :o :o :o :o :o

sorry vooor het verkeerde boekje dit moet in deel 3  ::) :P :P :P

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

je lieverds zijn afgelopen weekend verhuisd, foto's staan in mijn dagboek :)

Wilma1

13 november 2007, 21:51:47 #3500 Last Edit: 13 november 2007, 21:53:34 by Wilma1
En híer leest een "gast" mee.... wát populair  ;D  ::) :P

Hoi Rianne,
Ook namens mij, dank je wel  :-* dat jij de valkjes onder je hoede neemt, dat geeft (alweer) een goed gevoel dat ze goed terecht komen!!!

Veronica heeft van de week een eitjes van Nikki gevonden, helaas stuk, want ze zat op haar stok om het te leggen  ::) mss gaat de volgende beter ???  ;D

Ik heb haar geadviseerd , net als ik toen, een doosje onderin te plaatsen waar ze de eitjes e.v kan leggen. Morgen ga ik even heen, om haar te helpen met de kooien  :D en dan de nodige dingen aanschaffen voor haar.... ehhhh....Nikki en Rocky  ;D  :P

Zou leuk zijn als ze jongen krijgt van ze  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Hoi Wilma,

Ik heb net je stuk gelezen met foto's over jouw mooie valkjes.. was heel ontroerend hoor!

wilde je eigenlijk gewoon even een  :-* geven...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Wat lief  :) dank je wel Debbie  :)
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ik moet iedereen de groetjes doen van veronica, ze vond het erg fijn dan men aan haar denkt.

Op internet komt ze nog nauwelijks, ze kan het niet met haar handen en is er momenteel erg aan toe  :-\ Inmiddels kan ze ook niet meer naar boven toe en staat er een bed beneden van de zorg.

De reumatoloog ziet het ook niet zitten haar pols vast te zetten, óók al is dat wél beter, maar gezien haar toestand lijkt het hem NU niet verstandig. Ze heeft enorm veel pijn en ondanks dat probeert ze toch zoveel mogelijk te lopen en de dingen zélf nog te doen.

Het wachetn is op de rug OK, maar ook dán is ze er voorlopig nog niet. Ze heeft een lange weg te gaan en gisteren heb ik verse andijvie met spekkies meegenomen en daar gezellig met haar en haar zoon opgegeten. Vor vandaag heeft ze een erwtensoep die ik heb achtergelaten.

Ze is zo blij met gezelschap van de valkjes en andere dieren, zodat ze nog iets om haar heen heeft, want de deur uitgaan is er niet meer bij  :-\ en ze knutstelde graag  :-\ Ik heb de valkjes op een andere plek gezet, zodat ze nu allemaal op hoogte zijn en ze er gemakkelijk bij kan, om ze te verzorgen en te bekijken.

Nikki heeft (nog) geen eitje meer gelegd ??? Ze rommelt wel in "haar" doosnestje wat ze lijkt te ordenen  :D Na het plaatsen van Corcky en Whitney naast hun, was het even gezellige buren babbel  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Hoi Wilma,

ik ken veronica niet maar als ik je stukje lees lopen de rillingen over me rug.. hoe vreselijk als je dag in dag uit met pijn moet leven.. en dat niets meer vanzelfsprekend is..

Wat lief dat jij zo af en toe eens kookt en helpt... fijn om zulke vrienden te hebben.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Hoi Wilma, hè ja wat vervelend als je zoveel pijn hebt de hele dag door.  Ook ik weet eigenlijk niet wie Veronica is...ik loop zo achter in alle boekjes  :P....maar het is natuurlijk erg prettig dat ze jouw hulp krijgt. sterkte hoor.
gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

15 november 2007, 18:41:36 #3506 Last Edit: 15 november 2007, 22:06:43 by Caroline
Ik weet van mijn schoonzusje (Angèl) hoe pijnlijk reuma kan zijn.  :-\

Zij heeft inmiddels, 25 jr. al kunstpolsen die tevens vastgezet zijn, ook aan haar beide enkels is zij geholpen maar pijn en ontstekingen blijven er altijd. Soms ondragelijk.  :-X

Ik duim dat er gauw iets betere tijden aankomen voor Veromica.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Wilma,

Ik heb je berichtje met een brok in mijn keel zitten lezen. Arme Veronica. Gelukkig ga jij er naar toe zodat ze geholpen wordt bij veel dingen.

Je bent een goed mens Wilma.
Voor Veronica ga ik elke avond (als de valkjes in de kooi zitten) een kaarsje branden.

Groetjes Anja

Rianne

Hoi Wilma,

het zou zeker leuk zijn voor Veronica als zij ook mee mag maken hoe het is om 'valkjes oma' te zijn. :) Zoals je weet heeft mijn moeder ook reuma, gelukkig kan zij haar handen en voeten nog wel vrij bewegen.
Als ze een broedblok nodig heeft, moet je het even zeggen, dan neem ik er maandag een mee. :)

Wilma1

hw, als je dit wilt doen Rianne... zou mooi zijn.... mss dat dat beter gaat ???
Ik heb geen blok meer nu  ::)

Ik zie je Maandag.... en erg benieuwd wat "het besluit" gaat worden  ::) ;D :D ;)

;) ;) ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3