29 april 2024, 07:36:22

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

trienke

 ;D ;D

wat leuk zo'n verhaal hoe het gegaan is :D

groetjes Trienke

Wilma1

Dank je wel Riny....als ik die maar op een rustige manier doorloop, want vertel me niets over PUBERS......Grrrrrrrrrrrrrrrrrr.....


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Daarnet......of eigenlijk om 18.00u, heb ik Melody gewogen  .....25gr.   dus 2 gram meer dan gisteren...GOED he!!! Ik heb haar ook een dikke knuffel gegeven en ze heeft net een poosje op mijn borst liggen slapen....

Vandaag heb ik maar 1x bijgevoerd, kropje was steeds gevuld en ze zit ook meer rechterop in de DOOS....wat een doos al niet kan doen he?!! Kostenbesparend....die vogels denken mee in MIJN portemonee...hahaha...
XWilma ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hahaha al probleempjes gehad met pubers misschien ? ik heb 2 dochters die in hun puberjaren zitten  :P en ik kan echt nie klagen (als ik vergelijk met andere ouders)

en wat melody betreft dat is goed nieuws hé dat ze weer 2 gram bijgekomen is  :D en je doos is idd een prima idee  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

23 december 2005, 14:57:40 #34 Last Edit: 23 december 2005, 15:05:01 by Wilma1
Ik heb 2 jongens en die zijn in het algemeen makkelijker dan meisjes in de pubertijd, maar de jongste.....grrrrrrr....kon ik soms wel eens echter het behang plakken.....

Ze zijn nu 28 en 25 en wonen samen met hun vriendin en de WIJSHEID is toch nog gekomen...pfffff :P . Nu maar wachten tot ze zelf eens kinderen krijgen, dan hoef ik eigenlijk alleen maar te genieten..... ;D ;D ;D

Melody gaat lekker met de groei en het DOOSJE....een echte aanrader....de ouder vinden het geweldig en zitten op de rand of gaan er soms lekker naast zitten met voeren...

Vandaag weer alleen vanmorgen gevoerd ( nog), verder doen ze het zelf....We hebben een soort samenwerking... ;D....IK de ochtend  :P en als ze ZELF lekker relaxt hebben gegeten, nemen ze het voeren over.....soort uitslapen voor ze....hihi....Melody heeft het leegste kropje in de ochtend, die voer ik eerst wat bij.

Ben benieuwd naar de weegschaal om 18.00u.  De kleur van Melody begint nu EINDELIJK ook te veranderen en de zachte gele "pluisjes" worden stevige grijze vliegpennen in het MINI.

WANNEER kun je "zien" WAT het is...man of pop???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Soms kun je het berekenen als je ook de splits van de ouders weet.
Welke mutatie hebben de ouders?
Groetjes Riny :D

Wilma1

ehhhhhh....wat is dat ???....mutatie hebben??? Ik ben nog maar een EITJE wat valkjes betreft OOK al ben ik HIER in de pubertijd!! Ik weet verder NIETS van de Valken WAAR ze vandaan komen etc. Ze zaten plots na een overlijden in een winkel saampies.


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Plaats maar eens een foto van de oudervalkjes .
groetjes Riny :D

Riny

Het mannetje weet ik wel wat dat voor mutatie is maar het popje kan ik niet zo goed zien.
Graag een foto waar we de pop op de rug kunnen zien.
Gr Riny :D

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Hier zijn ze dan....Piet heeft het ff gedaan en ze gingen er HELEMAAL voor zitten, zoals "tante" Rini het heeft gevraagd....Koko dacht ZIJ??? Dan wil IK ook op de foto met MIJN ruggie...hahaha....



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Zo te zien zijn het allebei wildkleurtjes.
Dan worden de jonkie's ook zo als de ouders.
groetjes Riny :D

Wilma1

En dan nog eentje wat closer....

Meteen dan maar de laatste foto van Melody...je ziet NIET veel alleen haar kopje.....Ik had een plastic pipetje van Mizty dubbel en deze ging OOK HEEL goed om te voeren...

Lijkt wel of ik haar fijn knijp, als ik het zo zie, maar "het" zit lekker zo, merk dat ze dat best fijn vind soms "rollen" haar oogjes dicht...


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

De geslachtsbepaling is dan ook hetzelfde toch?? 1 kleur met rode/oranje wangvlek pop en geel met rood/oranje man en dat is over een aantal weken te zien??


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

het fototoestel loopt ook wat achter in datum, zie ik nu...begon al te twijfelen....wat voor dag het vandaag is?!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3