2 augustus 2025, 16:48:16

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

waaaaaaaaaaaw het is gelukt geloof ik je aantal popjes zijn goed gestegen en dat in zo'n korte tijd  :P hoe zit dat nu 4 - 4 ofwa ? in elk geval lucky en sunny krijgen een leuke thuis  :D

groetjes marilyn

Wilma1

22 juni 2006, 14:46:23 #1246 Last Edit: 22 juni 2006, 14:52:57 by Wilma1
Met die van Nellie erbij wordt het 4 om 4 ja...gaaf  8) he....dit had ik in mijn mooiste dromen niet verwacht dat het in werkelijkheid zou gebeuren  ::)

Ze zeggen wel eens ...het kom zomaar "aanwaaien"  hier komen ze plots binnen  :censuur vliegen  :D....maar het is een supermooi gezicht in de grote voliere en ze zijn zichtbaar blij want klimmen en fladderen naar allerlei stokken...alleen Stacy zoekt het steeds HOOG op ;D voor haar allemaal enorme indrukken denk ik  ???

Lucky zit er nu ook bij en ze wordt netjes geaccepteerd...Maxime krijgt een "rolling"  ::) van al dat vrouwvolk ineens  :P die ging weer meteen kijken wat er nu weer bij kwam...

Lucky is ook wat geplukt, maar dat komt al aardig weer bij...hij had ook een mooie PIMROSE zitten...een knots van een popje zeg  :o ! Eerdaags hoopt hij een nest albino's te hebben en vroeg of IK interesse had...ehhhhhhhhh...nee VOL  ;D ;D ;D...maar als iemand hier misschien interesse heeft ???

En Diana, hij kent jou ...is, begreep ik,  wel eens bij je geweest...hij heet Mike, woont in Zaandam (hobbykwekerijkunnie) Misschien zegt het je iets ???

Hiet een paar foto's...het nieuwe toestel komt net binnen dus hopelijk eerdaags beter kwaliteit, als mijn koppie het snapt  ;D ;)

de eerste indruk, gisteravond  :o

ff poetsen voor het slapen   ;) :D

3 boven 3 onder  ::)

en hier wonen we nu...vast wel bekend....maar voor ons NIEUW en GROOT  :o  :D

dit is ze dan...Lucky, de geparelde lutino...bijna "uit het niets" hier in de voliere  :D :D :D

wel gezellig, waar ik vandaan kom, was het kleiner en hier zijn speeltjes  :D

het wennen aan elkaar komt wel goed, ze zijn erg rustig naar mij toe  ;)

even rondkijken  :P

hoi.....ik ben Stacy en woon hier ook net een dag...kunnen we samen wennen he?!  :D

EN Coco in zijn HILTON  ;D ;D ;D...hij voelt zich als een vorst  ;D ;D ;D

Voor zover de foto'svan gister en vandaag!
Als het goed is, de eerstvolgende foto's van het nieuwe toestel  :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ze zitten er zeker ruim bij! Wat goed dat je de verleiding van de primrose kon weerstaan, anders zat je weer op een oneven aantal ;)

Wilma1

Maaar die deed ie niet weg hoor  :-\ dus idd maar goed ja  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Ja, ze hebben veel ruimte daar bij jou. Het zijn n paar vrije vogels ;D

marilyn

hoikes wilma

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaw iedereen gelukkig daar geloof ik  ;D  ;D  ;D en jij een paar birdie's bij  ;) ook coco zit nu in een paleisje  :o
geniet maar van al je lievelingen  ;)

groetjes marilyn

ps vandaag was het bij mij ook grote verhuis maar de foto's staan helaas nog niet op de pc dus nog eff geduld  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

22 juni 2006, 23:00:45 #1251 Last Edit: 22 juni 2006, 23:04:47 by Wilma1
Ik heb foto's met het nieuwe toestel...Oooooooooooooo.... wat zijn die MOOI en duidelijk  :P...kan er ook mooie filmpjes mee maken MET geluid, maar weet niet HOE ik DIE zou moeten plaatsen....dus kom maar op met lesmateriaal  ;D ;D ;D

Kijk eens hoe netjes eten van het pipetje  :D..zo braaf het bekkie open en ophappen...alleen wat hoor op de voliere...maar ze blijft zo dichtbij de anderen keurig zitten en als ik haar bij me pak wordt ze onrustig en wil ze weg en zo gaat het prima, de ouders voeren tenslotte OOK op stok  ;D

en ZIJ moet het tenslotte prettig vinden om relaxt te eten.....tis alleen ff "vissen" in de voliere, want achterop de dtok zit ze graag en dat is errug rekken voor mij  :P...ik zat dus met mijn haar vast in een tak en Piet moest me helpen  ;D ;D ;D...moppermoppermopper   ::) :P dus een langere stok gepakt en daar stapt ze keurig op!! Het is een opperbeste leerling Rianne!!!

Kijk eens wat een prachtige foto van Ruby!!! MET flits nog wel!!! Ze hipte geschrokken achteruit toen het flits klepje open sprong  ;D ;D ;D maar ze staat er goed op vind ik  :P

en ook Coco is supermooi van kleur op de foto  :D

zo zie je Coco, als je buiten langs ons raam loopt....Coco zit hier heel vaak en klopt soms op het raam met zijn emmertje  ;D ;D tegen inkijk heb ik een aquarium gemaakt van plakfolie (een simpel stuk opplakken, vind ik lelijk en dit heeft iets) vissen getekend en op sjabloon gemaakt, waterplantjes en bubbles etc....en viola GEEN inkijk en leuk OM NAAR te kijken  ;)...Voor Coco een veilig gevoel, hij zakt "onderwater"  ;)als ie iets "engs" ziet...slimmert  ;D

hier nog een van Coco met zij kopje "boven water"  ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi,

Leuk verhaal hoor en leuke foto's heb je gemaakt.
Van Coco en Ruby zijn inderdaad erg mooi.

Lekker ding ook Lucky, alleen zie ik op de foto's geen pareltjes.  :-[ Maar jij waarschijnlijk live wel!!  ;)

Fijn dat je grasjes en aga's inmiddels een fijn adresje hebben gevonden, geeft toch een fijn gevoel.

Is lucky trouwens tam??

Ben benieuwd naar je eerste filmpje.  :D

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

IK ben zelf ook benieuwd naar mijn eerste filmpje  ;D

Lucky is (nog)  niet tam, hij pakte haar met een enorme handschoen, maar dat doe ik niet, ze is 3 mnd. dus nog jong genoeg om geen angst te hoeven krijgen van handen. Gisteren kon ik haar aaien op haar buikje tussen de tralies en naar haar toe IN de voliere bleef ze zitten....dus ...ach
;)

Van dichtbij zie je donkere gele stipjes/vlekjes over haar lijfje, maar misschien is dat nog omdat ze jong is ??? Rianne komt een X met Lin hier heen en die weet het zeker wel...mij maakt het  niet uit, ze is een popje en past er goeed tussen, als was ze PAARS ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

Veel plezier met je nieuwe camera!

marilyn

hoikes wilma

je foto's zijn prachtig  :D je ziet echt het verschil van kwaliteit met je oudere toestel hoor  ;) en coco en ruby staan er heel erg mooi op hihihihihi leuk met kopje boven water  :P

groetjes marilyn

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Wat leuk dat er een kleintje en al met zo'n mooie naam Sunny, naar jullie toe gaat  :D.
Nellie was zo happy, maar verder mocht ik het zelf uitzoeken  :o, aardig van haar en zij maar blij wezen  ;D.

Leuke foto's heb je gemaakt en ook zo'n mooie volliere, daar zullen ze het wel naar hun zin in hebben  ;).
En die Coco, die kan koppie onder, als het hem niet zind  :D, handig hoor, hij komt vanzelf weer boven water.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Ik ben ook heel blij met Sunny en al het onverwachtte van de laatste dagen komt als een waterval over me heen....echt gaaf hoor!!

Zo heb je 1 pop, denk je er een bij te krijgen, blijkt dat weer een  man ( maar wel een lieverd :D)...heb ik bewust Stacy als echte pop bij  een kenner als Rianne gehaald en dat is dan ook nog zo leuk als je zag hoe ze werd "ontvangen" door haar soortgenoten...dat ik dacht :

"als er  ruimte kan komen wil ik het aantal gelijk maken..."

EN DAT WAS DE VOLGENDE DAG AL  :o

Daarbij vind ik het supergaaf van Nellie, dat ze aan mij dacht bij het horen van mijn voliere plannen....ik ga heel goed voor de Katwijkse "ZON" zorgen hoor  ;) :D ze komt al een geschenk uit de hemel voor mijn verliefde mannen  ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Stacy eet zaadjes!!!!  :D Samen met Maxime!!!! Vanmiddag nog lekker aan de pap en daarnet trosgierst en nu ZAADJES!!! Maxime eet gezellig met haar mee, dus het voeren sla ik nu even over en morgenochtend weeg ik haar weer!!!
:D :D :D Wima

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3