DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

hier merk ik ook dat de minder tamme valkjes de tamme nadoen hoor  ;) dus er is nog hoop voor alle valkjes al moet je wel geduld hebben  ;D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes iedereen

daar wilma op de camping is heeft ze mij gevraagd om in haar dagboekje een berichtje te posten in haar plaats.

met fleur gaat het heel goed bij jan en joke
jan en joke zitten nu in het huis van zijn ouders vanwege oplevering van hun eigen appartement.
fleur heeft kennis gemaakt met quincy......en wordt s'avonds bijgevoerd door joke om hem tam te maken, ze eet de pap goed en wilma heeft voorgesteld om kiki, koko en fleur daar te laten tot fleur zelfstandig is en bij quincy kan , joke vind dat erg leuk  :D

aan iedereen de groetjes van wilma

groetjes marilyn

Ineke

Wilma, je zult nu wel wegregenen op de camping :(
Als je t nog even volhoudt kan je dit weekend van mooier weer genieten.

Lin

2 juni 2006, 18:34:29 #1128 Last Edit: 2 juni 2006, 18:47:19 by Lin
Hey,

Wat een goede berichten lees ik hier. Leuk dat je een leuke middag had bij Rianne. Wanneer kom je weer terug van de camping? (marilyn..?)

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes iedereen

ik wist zelf niet wanneer piet en wilma terug kwamen van de camping tot ik vandaag een smsje kreeg van wilma dat ze net terug thuis waren  :D vandaag gaat wilma niet meer online komen omdat ze het nog te druk heeft met uitladen enz maar morgen komt ze vast en zeker weer op het forum en kan je van haarzelf alles te weten komen over hun reisje  ;)
ahja ook heeft ze gezegd dat de dna test van charlie ondertussen is toegekomen en charlie is een man  :D dus dat raadseltje is opgelost  ;D

jullie hebben allemaal de groetjes van wilma

groetjes marilyn

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Hoi Marilyn,
Bedankt dat je mijn dagboekje hebt bijgehouden....zo was er toch soms wat nieuws over het e.e.a.....

Onze vakantie was heerlijk, ondanks het mindere weer, ik heb 2 boeken uitgelezen  :P en hier gaat dat niet lukken  ::)...daarbij heb je overal slecht weer in Nederland op dat moment dus we hebben er gewoon iets leuks en relaxt van gemaakt....kacheltje aan Irish coffee, of een Jagermeister....mmmmmmmmm!

En idd Ineke....het was het weekend een stuk aangenamer....en ben ik zelfs wat verbrand van zo intesief te lezen, dat ik nergens meer erg in had  ;D ;D

Ruby en Coco waren dus mee en het ging prima in de voortent...ik heb voor Coco een speelplaats gemaakt van een plantetafel, dus die had de ruimte voor hem alleen. Ruby vond het nu niet meer "eng" zoals de vorige X en zelfs in de auto was ze aan het babbelen  ;D ....zelfs in de lange file van gisteren (3 uur in de auto  :-\ ) kon zowel Ruby als Coco niet ontstemmen....dus ook ik bleef vrolijk  :D.

Tja Caroline...JIJ had gelijk  ;) ...Charlie is toch een man!!!! Nu weten we het zeker en eigenlijk zoals hij nu fluit, kon het ook niet anders meer...de staart zal misschien nog wel even zo blijven als een popje- of jongensstaart, zoals jij zei  ;D....hij heeft ons wel af en toe voor de gek gehouden hoor en "valt" nog steeds op Maxime....die OOK de "sterren van de hemel" zingt......een trio zingende mannen en het klinkt echt heel leuk!!

Ik werd alleen wat teleur gesteld bij thuiskomst...Melody <die altijd zo graag wordt gekriebelt> wilde niets van me weten en kroop weg....ach, vond dat zo jammer en wil ze toch echt mee hoor als ik 5 weken ga....ik regel wel iemand met een busje, andesr vervreemden ze zoveel van me!! Gister na het vliegen kon ik hem wel pakken en kroelen en bleef hij uiteindelijk zitten, ook Maxime laat zich lekker kroelen!!!

De vogels op de camping zijn ook uitgevlogen, ik heb er wat foto's van, maar dat komt van de week wel! Ik heb zelfs een koolmeesje op mijn schouder en op mijn vinger gehad...zo liefffff....die wilde uitvliegen, maar belandde op de grond....geheel ontdaan liep ie te piepen om zijn mamma, die net weg was...ik heb hem opgepakt en iemand heeft hem even terug naar het nest gebracht, waar later zijn mammma weer aan kwam en het jong er toch weer uit ging, dit X ging het beter!

Tis wel leuk hoor om zoveel "wilde" jonge vogels te zien, ze zaten precies onde ons raampje, dus elke ochtend was het een gekwetter van jewelste rond een uur of 5  ;D.


Hoi Lin,
Het was idd erg gezellig bij Rianne en ik heb genoten van allle valkjes en kreeg zelfs lekkers mee voor mijn valkjes  ;) :D

Hoi Rianne,
Bedankt voor je smsje, zodat ik ook wat op de hoogte bleef van de ontwikkelingen van Stacy, hoe is het met het andere jong??? Al een baasje voor?? Het rode trosgierst vonden ze zker erg lekker het was zo op, ook de grasjes hebben er flink van gesnoept :D

Dit is het even voor nu....moet zo aan het werk!

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

je dagboekje bijhouden ..............tja heb niet veel kunnen doen maar is wel graag gedaan hoor  ;) ik ben blij dat het leuk was voor jullie op de camping en dat de vogels het ook leuk vonden  :D jammer dat melodytje een beetje raar deed en dat ze niet wou kroelen maar dat komt wel weer ze  ;)

groetjes marilyn

ps jij zit nu met een overschot aan mannen en ik zit met popjes teveel  ::)  :P

Rianne

Hoi Wilma,

voor het wildkleurtje had ik bijna meteen al een nieuw baasje, namelijk iemand die bij Lin een valken man wilde, maar die had Lin niet. :)
Er liggen nu 5 verse eitjes onder mama Ayko, ik hoop dat ze allemaal uitkomen maar dat is natuurlijk afwachten. :)

Wilma1

Tjee zoals ik net al zei...weer 5 eitjes....ben blij dat dat bij mensen niet met zoveel en zovaak tegelijk gaat hoor  ;D....je blijft wel lekker in de jongen ziteen zo....nu maar afwachten wat er uit komt!!

Stacy vind ik heel mooi en heb je foto "gepikt"voor hier en mijn fotoopslag!



MOOI HE?!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

:D Ik ben blij dat jij er blij mee bent! :)

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi Wilma

Goofy maakt het erg goed in de voliere, alhoewel hij nog steeds achter wildkleur mannetjes aan gaat .
Laatst was er bijna een trio met een koppel die aan het wipwappen waren en goofy was heftig aan het fluiten en uitsloven.
Hopelijk komt er een dag dat hij zelf vader wordt.
Zijn geknipte vleugels zijn al weer aardig aangegroeid, binnenkort zet ik wat foto's bij je neer van Goofy.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Ineke

Wat lees ik nou? Ga je 5 weken met vakantie?

Rianne

Ja, ik heb ff terug gelezen en er staat echt 5 weken. :o
Wanneer ga je? :)