28 maart 2024, 20:18:03

falco en paco

Gestart door angeloke, 18 december 2005, 16:34:20

« vorige - volgende »

angeloke

wat nieuw over paco en diego, ze hebben ondertussen al heel wat geluidjes geleerd, ze kunnen ze rrrrrr zeggen, en ze fluiten ontzettend veel, paco is de goede kant uit gegaan, als ik zeg moet ik het ventje eens op zijn kopje krabben dan bukt hij zijn kopje, en dan mompeld hij in zich zelf!maar diego is den duivel zelve, van zodra ik ze los laat, valt hij mij aan, als ik eten geef in de kooi, valt hij aan, ik heb besloten dat ze naar mijn oude stiefbroer gaan, hij is momenteel wegens een operatie thuis, en zal proberen om diego te temmen, hij mag diego pakken enal, maar ik niet, ik heb er spijt van dat ik ze wegdoe, mijn vader zegt van hou dan 1 vogel, maar diego en paco zijn een koppel, paco is een vrouwtje, en ze dan uit elkaar halen is niet fyn voor hun, ze hebben elkaar gevonden!
ik zal ze missen, maar het is voor hun best wil, heb namelijk heel weinig tijd, omdat ik binnekort onder het mes ga, mijn voet wordt geopereerd, dus zal lang niet aanwezig zijn op dit forum! dank jullie allemaal voor de goede info, vooral jij riny!!! :-* :'(

Riny

Hoy Angeloke
Jammer dat het je niet lukt met Diego.
Maar is het dan de bedoeling dat ze voorgoed bij je stiefbroer blijven?
Dat zou ik erg jammer voor je vinden.
Maar het getuigd wel van dierenliefde dat je ze niet uit elkaar wil halen.
Veel sterkte gewenst met je operatie.
Groetjes Riny :D