5 mei 2025, 20:41:02

Heeft Beau een minnares????

Gestart door dith, 12 december 2005, 23:51:14

« vorige - volgende »

dith

12 december 2005, 23:51:14 Last Edit: 14 december 2005, 17:41:53 by dith
Ons valkje, Beau, nu 8 maanden oud is al heel jong aan het puberen geslagen. Na ca. 3 maanden was 'ie al in de rui en even daarna raakte hij volledig verliefd op een geel vaatdoekje. Daar moet ik trouwens nog steeds niet aankomen want dan raakt Beau volstrekt in paniek.  Dat is zijn probleem, (want het is heel duidelijk een macho) en dat is tot daaraan toe, maar Beau heeft inmiddels een nieuwe vriendin ontdekt, een Furby, je weet wel zo'n pratend pluizig speelgoedbeestje. Deze praat wel niet meer, is oud en vunzig en staat daar maar zo'n beetje glazig te wezen op een kast, maar sinds gisteren is Beau druk bezig 'm te bevruchten. Is dat niet wat jong voor 8 maanden? En vanavond was 'ie 3 uur lang ......  Ik heb Furby uit het zicht gezet en wil hem eigenlijk morgen bij de vuilnis plaatsen. Wat denken jullie, gaat hij dan op zoek naar een nieuwe partner?
En zo ja, wat kan ik dan het beste doen?

Groetjes,
Edith

angelina

hahahaha. ;D
Sorry een echt antwoord op je vraag heb ik niet.
Moest wel erg lachen om je schrijfstijl. ;D
Ik denk zelf dat wanneer je die furby wegdoet dat hij uiteindelijk wel weer een andere minnares vind :P. Sommige valkjes zijn er qua oefenen al heel vroeg bij. ::)
Ze zeggen niet voor niets oefening baart kunst. ;)
Weerstand van zijn partner( het vaatdoekje zal hij niet krijgen) hihihi ;D
Komt dat ff mooi uit. ;D

Greetz, Angelique ;)

Love birdies

Tara

Hoi Edith,

ik zou de Furby behouden, want net als Angelina zegt, zal hij toch een andere minnares zoeken, het komt vaak voor dat de valkjes bij hun baasje (jij dus) gaan om hun behoefte te doen, dus :D.

En dat vaatdoekje, wel speciaal hoor, maar zou het hem gewoon gunnen.

En op die leeftijd, laat ze, het kan heus geen kwaad ;)

dith

Hallo Angelina en Tara,

Nou, Furby staat weer op de kast, maar dit weet Beau nog niet want hij zit n.l. bovenop de keukenkast luidkeels de 'Lambada' te fluiten. Intussen staat mijn partner te koken en ligt het vaatdoekje doelloos op de aanrecht.

Dank voor jullie antwoord!

Groetjes van Edith.