21 juni 2025, 21:52:38

Jacco Gipsy Christy en Pearl(y)

Gestart door valkje-jacco, 13 december 2005, 17:36:44

« vorige - volgende »

nieuw dagboek i.v.m. voilere + meer valkjes?

ja
nee

marga

hoi mitchell
prachtige foto s hoor was  weer een feest om naar te kijken
fijn voor jullie dat je een leuke vakantie hebt gehad
groetjes marga

hippysuus

Hee wat gezellig, ben jij bij Riny en Jan langsgeweest? Dat was vast helemaal super  ;D

De foto's zijn super, wat geweldig hoe Jacco daar gezellig in de auto zit  :-*

Groetjes,
Suus

Roosje

:o Mijn laptoppie liep ook nogal vast, maar het was het waard. Mooie foto's heb je gemaakt :D

Ik ben jaloers dat jij Riny haar mooie volieres al hebt mogen bekijken :D

Caroline

Ik ben wel blij om te lezen dat er meer mensen problemen hadden bij de vorige pagina van dit dagboekje.

De eerste avond kon ik niet eens een berichtje plaatsen, mijn laptop kwam er helemaal niet meer uit. Na ctrl/alt/del kon ik toch nog de foto's zien na een nieuwe opstart en de volgende dag had ik weer dezelfde problemen maar kon ik nog wel een berichtje achter laten.

Gelukkig gaat het weer goed op deze nieuwe pagina.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkje-jacco

jippie!! nieuwe bladzijde!

@ Riny, Ja die boutekening heb ik ff gemaakt, maar is een sluis van 40 cm diep en 50 breed goed genoeg?

ons Cita heeft wat gehapt, maar het leek erger dan het is, maar veel geluid van beide honden :o

@ Christine, Jij mag Jacco ten alle tijde van dichtbij bekijken! kom maar weer is met de trein, halen we jij/jullie weer op net zoals bij avifauna!

Hoi Marga, Leuk dat je weer is komt kijken ;) zal ook us in de jouwe gaan kijken :-X  :-[ :-[

Heej Suus  ;) :D Leuk, dat je even binnenstapt :) Jacco zit gewoon op zen stokkie in de auto, errugg leuk!

@ Roos ;D Ik ben ook blij dat de volgende pagina er is! maar als je er eenmaal bent geweest gaat het sneller, komt door je gebruikte buffer ;) ;)

Ha Caroline!
Hoeisset daar in Brabant ;D ;D Mijn pctje draait op 450 MhZ, en zegt dat hij te weinig virtueel geheugen heeft als ik de vorige pagina bekijk  ??? ::) Oudoe! 8)

*had ff zin om te typen ofzo  :-X :-\ :D :D * Doei!!!!!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Riny

Citaat van: valkje-jacco op  8 mei 2006, 21:19:15

@ Riny, Ja die boutekening heb ik ff gemaakt, maar is een sluis van 40 cm diep en 50 breed goed genoeg?

Hoy Mitchell
Jan zegt dat je beter 60 breed  /50 diep aan kunt houden.
Dit ook ivm als je ooit een kooitje mee moet nemen in de voliere.
Anders is het sluisje te klein.
Groetjes Riny :D

Rianne

Hoi Jacco,

ik heb in mijn voliere ook geen sluis. Het is natuurlijk wel veiliger, maar pas jij in een ruimte van 40 bij 50? ;)
De deur is ongeveer 1.50 hoog bij mij, dus ik moet bukken om erin te komen. Als een valkje van je vlucht zal hij de hoogte opzoeken, en niet naar beneden duiken. Maar ik blijf oppassen hoor, je weet maar nooit. ;)
Mijn computer liep ook heeeeel langzaam, maar toen ze er eenmaal stonden zag ik een hoop leuke foto's. Ik had geloof ik al gereageerd bedenk ik me nu ;D ;D

valkje-jacco

Hoi Riny,

Ik zal jouw raad wel opvolgen, maar het lijkt me ook wel handig om geen sluis te hebben... maarja dan kunnen ze gaan vliegen...Dus ik weet et nog niet
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Als je er de ruimte voor hebt, raad ik het je wel aan hoor. Bij mij kon het niet anders. :) Je kan jezelf wel voor je kop slaan als er wel 1 ontsnapt.

valkje-jacco

hoi!

vandaag een witte grasparkiet zien vliegen! ik Jacco naar buiten gezet, voor ontedekking en een kooitje ernaast voor het voer van de eventueel nieuwe bewoner! hij zat op het hek, nu even weg...
maar de kooi staat nog buiten!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Christine

Citaat van: valkje-jacco op  9 mei 2006, 17:21:49
hoi!

vandaag een witte grasparkiet zien vliegen! ik Jacco naar buiten gezet, voor ontedekking en een kooitje ernaast voor het voer van de eventueel nieuwe bewoner! hij zat op het hek, nu even weg...
maar de kooi staat nog buiten!

Ik hoop dat ie naar de kooi komt!! Misschien even melden mij vermist/gevonden dat je een wit grasje hebt zien vliegen!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Ja, ik hoop ook dat je hem vangt zeg, spannend!  :D

Christine

Heb je al nieuws van die grasparkiet?? Heeft Jacco hem verjaagd of is ie op het geluid van Jacco afgekomen?? :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

nee heb hem verders niet gezien ;)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

hippysuus

ooh toch jammer, wel bijzonder als er ineens zo'n beestje langskomt dat je kunt "redden" he?