7 augustus 2025, 08:05:55

Jacco Gipsy Christy en Pearl(y)

Gestart door valkje-jacco, 13 december 2005, 17:36:44

« vorige - volgende »

nieuw dagboek i.v.m. voilere + meer valkjes?

ja
nee

Riny

Hoy Mitchel
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
Je verdiend het.
Ik heb vandaag verschillende keren aan je gedacht.
Groetjes Riny :D

valkje-jacco

oke, even verhaaltje.
Het verhaal is op zich best gevoelig, je hoeft het natuurlijk niet te lezen ;)

Het was 20 maart, 1998 Mijn ouders hadden weer heel erge ruzie.Maar nu liep het uit de hand. Mijn vader en moeder gingen uit elkaar!

Mijn moeder had al voor de zoveelste keer gedronken en was voor de zoveelste keer dronken. Maar goed. Ik moest van mijn vader naar boven rennen, maar mijn moeder wou mij pakken. Mijn vader pakt mijn moeder bij haar been en haalt haar naar beneden. Dat is genoeg geweest. Ik bel boven zelf de politie.

De politie komt. Ik werd gesplitst met mijn vader en moest met mijn moeder mee als ze weer nuchter was.
De volgende dag zitten ik en mijn moeder in de politie auto met een paar kleren en mijn "slaapbeertje"

We gaan naar een blijf van mijn lijf huis, zegt de politie.
Een half uur later komen we aan in het blijf van mijn lijf huis.
Ik ga naar binnen. Het is geen gezellig huis. Alle kinderen zijn chagerijnig en proberen me te bijten.

De eerste paar dagen gaat het goed. We krijgen begeleiding en het lijkt steeds beter te zijn. Totdat de begeleider weg is.

Een paar dagen later kom ik naar boven gerent naar mijn moeder en zie ik allemaal pilletjes liggen. Ik vraag aan mijn moeder: wat zijn dit voor pilletjes? Hiermee ga je naar de hemel, zei mijn moeder. Wil jij met mij mee naar de hemel, vroeg mijn moeder.
We hebben daar een veel beter leven. zei ze.

Een week ofzo later. Allemaal onder de bijtwonden van kiinderen. en de kots aan de muur van mijn moeder. worden we overgeplaatst naar een gekkenhuis in eindhoven. misschien kennen sommige mensen dat. De grote beek.
Het was daar geen pretje. Het leek wel of ze allemaal gek waren!
Ze deden zo raar.
Na daar 6 weken van mijn leven verspilt te hebben gaan we weer terug naar mijn huidige woonplaats. We wonen daar een tijdje.

Daarna gaat het weer fout met mijn moeder. Ze heeft haar 8e zelfmoordpoging gedaan. Ze wordt naar het ziekenhuis gebracht met een ambulance. Die ambulance kwam aan toen ik net thuis van school kwam. Ik heb dus gelukkig niets gezien of meegemaakt. ik was toen 8 of 9

Ik werd overgeplaatst naar een gezin. De eerste dag had ik ruzie met een jongen, de zoon. we waren aan het vechten met stokken enzo. het sloeg nergens op.
Ik heb 6 weken niets gezegd. Ik ging naar school maar ik zei niets.
1 leraar zei dat ik misschien ziek was. Alleen ik wist wat ik had. maar ik wou het niet vertellen. Ik was bang.Bang dat mijn moeder me zou ophalen en me misschien naar haar land schotland zou brengen. wat ze al eens geprobeert heeft.

na daar een half jaar gezeten te hebben ging het goed met mijn moeder. oja ik moet ook even zeggen. ze heeft de ziekte van borderline. Dan ben jen heel impulsief en op het ene moment aardig en op het andere moment chaggo. Je hebt ook zelfmoordneigingen.

Ik ging weer naar huis. ik ging het weer proberen. Maar het ging weer mis. Mijn moeder kwam dronken thuis en ik was het zat. ik was toen 9. Ik ben haar met een hamer achterna gegaan.

Toen werd ik weer in een pleeggezin gestopt maar dan 3 straten verder.
Ik kende die mensen. Dat zijn tevens de mensen die ik vandaag weer gezien heb.
Ik woonde daar een tijdje. ik ben daar 10 geworden. Toen ontbrak  het millenium 2000. Ik mocht bij mijn vader zijn die een jaar ofzo in een caravan geleeft had.
Hij had nu een huis en ik mocht daarheen om oud en nieuw te vieren. Maar het ging fout. Ik kreeg een vuurbal in mijn nek en het ontplofte. mijn nek lag open en als je goed kijkt kan je een litteken zien maar het zit nu meer onder mijn haar.

Toen verhuisde we naar Zeeland. Daar had ik het wel naar mijn zin. Ja natuurlijk wilde ik bij mij vader wonen.
Daarom mocht ik van vrijdag tot zondag bij mijn vader logeren.
Die had intussen ook een vriendin met 3 zonen. die zijn ontzettend aardig!
Maar het was hélémáál niet leuk om afscheid te nemen.
Het werd ook steeds moeilijker.

Teon was de dag aangebroken! ik had in mijn agenda afgeteld en het was 11 juli 2002. De dag dat ik naar huis mocht. ik had er heel veel zin in!

een paar maanden daar te wonen ging het eigenlijk steeds slechter. Ik heb iets meegemaakt en dat blijf je altijd bijdragen.
Het werd minder. Ik vond het niet meer zo leuk. Mijn vader was ook verslaafd. aan rook iets. het stonk, dat spul. en het was denk ik ook duur.

Het was onweer in dat huis. Toen werd ik eigenlijk het huis uit gezet. Dat wouden ze, mij gewoon weghebben. Heb ik daar 4 jaar voor moeten vechten?

Toen kwam ik bij mijn oma. ik bleef daar slapen. het was een fijn gevoel. Altijd bij je oma zijn.
Nu woon ik nog steeds bij mijn oma. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad.
Nog trouwens! haha

Dit was mijn omweg om bij mijn oma te gaan wonen.

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Roosje

Je hebt mij al eens in grote lijnen dit verhaal verteld maar nu ik het weer lees vind ik het weer heftig. Je kan wel mooi vertellen, precies op de manier waarop jij het toen zag. Misschien helpt het je ook om het lekker van je af te schrijven. Gelukkig heb je het nu goed, en dat verdien je, want er zit geen kwaad in jou.

Maar je wist al dat ik je hartstikke lief vind he ;)

Riny

9 april 2006, 22:12:14 #259 Last Edit: 9 april 2006, 23:29:30 by Riny
Hoy Mitchell
Heel erg stil wordt ik van jou verhaal.
Je verdiend het om gelukkig te worden.
Liefs Riny

Caroline

Wow Mitchell, dat is een heel heftig leventje wat jij achter de rug hebt.

Ik heb je hele verhaal met een traan in mijn ogen zitten lezen. Wat een rotleven hebben jouw ouders jou bezorgd zeg maar wat geweldig dat je nu eindelijk rust hebt gevonden bij je oma en opa is er toch ook bij, niet?? Ik vind het erg knap van je dat je het hier zo voor ons allemaal hebt neergeschreven dat zal ook niet zo makkelijk voor je zijn geweest. Maar misschien ook wel een beetje een soort van opluchting om het eindelijk eens van je af te  kunnen te schrijven.

Ik vind het heel erg knap dat je niet bij de pakken neer bent gaan zitten en probeert toch weer iets van je leventje te maken.  Je mag wel heel erg trots op jezelf zijn hoor.

Volgens mij had ik het al een keer gezegd  maar dan hier nog eens, ik vind je een kanjer!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob

ik word hier ff heel erg stil van en zit met tranen in mijn ogen, Mitchell....je bent een kanjer en verdiend absoluut beter!!

Ga zo door en je komt er wel...en je word beloond met innerlijke rust en vrede, als iemand dat verdiend ben jij het wel!!!

Met stille groet

Rob

marga

hoi
ja hier word je zeker stil van, van zoveel ellende
ik hoop dat je nog heel lang gelukkig kunt zijn bij en met je oma
groetjes marga

Christine

Je hebt dit verhaal al eens vertelt in grotere lijnen! Toch blijf ik het enorm erg vinden! Ik heb zelf al gezien hoe goed je het bij je oma en opa hebt! Je grootouders zijn echte schatjes! Bij deze wil ik nog eens zeggen, als er iets is eender wat, je mag me altijd lastig vallen op msn, je hebt mijn mobieltje ook dus daar kan je ook terecht!!

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hoi Mitchell,

dat is niet niks, wat je hebt meegemaakt. Mensen kunnen elkaar de vreselijkste dingen aandoen, en ze hoeven het niet eens door te hebben...

Ik hoop dat je het allemaal een plaats kunt geven, of hebt gegeven in je leven. Vaak krijgen mensen op latere leeftijd, of tijdens een slechte periode, er nog last van.

Ik vind het erg knap dat je het hier neer durft te zetten! :)

Agnes

Hoi Mitchell,

Ik heb je verhaal gelezen en ben er stil van......
Ik vind het moedig van je dat je kan vertellen wat je allemaal hebt meegemaakt.
Het staat er in een paar zinnen, maar voor jou is het je hele leven.

Gelukkig heb je het fijn bij je grootouders, en net zoals Riny al zegt: je verdient het om gelukkig te worden.

Hopelijk kun je die rottijd achter je laten, en ga je een zonnige toekomst tegemoet :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

valkje-jacco

hoi lieve iedereen! :)

Ik had het ook moeilijk met schrijven. Of het nou de juiste tijd was. Het is een valkparkieten forum, en om met persoonlijke dingen aan te komen...

Maar ik ben er u vanaf. Van alle ellende en ik kan mijn jeugd weer genieten!

Ik vind het heel lief dat jullie het zo opgevat hebben!  :-* en had niet gedacht dat er zoveel mensen op af kwamen ::)

groetjes: Mitchell  :-*
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

trienke

Hoi mitchel

wat een leven heb jij meegemaakt zeg. Ik heb het je gezegt via msn. maar vind echt dapper hoe je er nu mee omgaat.

heee jaccooo0 weer lekker bezig met headbengen. Wat voor muziekje heb je dan op :p. Je staat weer moooi op de foto's hoor.

Groetjes Trienke

Roosje

Het is een valkparkieten forum ja...Maar de band die mensen hier met elkaar opbouwen is wel heel speciaal. Natuurlijk mag je best eens wat persoonlijks vertellen, dat doen we allemaal wel eens. Dat hoort er nou eenmaal bij, elkaar leren kennen :)