27 juni 2025, 14:47:11

Jacco Gipsy Christy en Pearl(y)

Gestart door valkje-jacco, 13 december 2005, 17:36:44

« vorige - volgende »

nieuw dagboek i.v.m. voilere + meer valkjes?

ja
nee

~Natas~

Hey Jacco,

Wat heeft je baasje weer mooie foto's van je gemaakt zeg.
Je bent echt een hele mooie valk om te zien.
Volgens mij zijn wij tweelingen, want ik zie totaal geen verschil tussen ons.
En jij hebt ook zo lekkere ondeugend kop, en die heb ik ook  :P

Groetjes,

Joepie

valkje-jacco

Hoi Joepie!

fijn dat je weer eens in me dagboekje komt gluren! ik kan weer goed vliegen hoor en vlieg heel vaak! wij lijken op 2 druppels op elkaar, net als met flutty :D

gr.Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Tara

Ahh Jacco jij lekker ding!!

Jammer dat ik al getrouwd ben met Seraiyo, anders wilde ik wel even een aanzoek doen ;D

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Eeey
Ik zag hier mijn naampje staan dus dacht zal maar eens iets antwoorden in dat dagboekje hier! Je lijkt sprekend op mij!!
Ik heb het tamelijk druk nu met het voeren van mijn drie kindertjes! Ze doen het alle drie super goed, mijn derde jong weegt nu 84gram!
Mijn tweede jong weegt ondertussen ook het meeste en is nu op 98gram! Verder gaat het goed met men vrouwtje! Ze is de meest sexy valkje op de hele aarde  ;D
Vooral hoe goed ze voor mijn kindertjes zorgt en hoe goet ze die eten geeft enzo! Eigenlijk heb ik geen enkele negatief punt over haar!!

Wat Joepie betreft, dat is ook nog een knap ventje en die heeft ook hetzelfde popje (bijna toch) als mij! Wie weet kan ze in de toekomst ook zo goed broeden en zorgen voor de kindertjes als mijn vrouwtje ;)

Pootje Flutty,  :-* Fien

Tja Flutty heeft geen negatief punt over Fien maar ik wel hoor! Ze kan enorm goed krijsen als ze de andere valkjes hoort! Lekker veel echo! Meestal krijgt ze dan een kleine beloning van mij omdat ze nog contact zoekt met de andere! Trosgierst daar vallen ze voor!!  ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hey ik zie mijn naam staan (Joepie) dus het werd weer tijd om te reageren hoor.
Ja Flutty over popjes gesproken, jij heb al kinders groot gebracht maar ik nog niet hoor.
Ik moet nog niks van mijn vrouw weten hoor, en ik moet zeggen ze is ook nog veel te jong hoor.
Maar wie weet in de toekomst, krijgen wij ook mooi kinders.
Maar wij Jacco, Flutty en Joepie zijn gewoon prachtig.
Kan er niets anders van maken hoor  :-*

Joepie de POEPIE

Agnes

Hoi Mitchell,

Ik zag bij het topic bureaubladachtergrond dat je op een camping gaat staan aan de Maas bij Riny in de buurt. (wat een lange zin ;D)

Ga je toevallig naar "tante Jet"?
Daar hebben wij een paar jaar geleden gestaan ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

valkje-jacco

ik weet niet of zij tante jet heet :P nog nooit geweest!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

~Natas~

Hallo Jacco,

alles goed met je.
Jaja ik heb weer een nieuwe woordjes geleerd.
Ik ze nu namelijk als vrouwtje weg gaat, zeg ik nu vrouwtje zo terug
Haha je had hun moeten zien, ze waren zo trots op mij  ;D

Groetjes,

Joepie

Christine

Tja joepie!
Wij hebben al een popje maar Jacco is nog altijd home alone ;)
Dus ja het wordt eens tijd dat we op zoek gaan naar een popje voor onze goede vriend!!
Misschien dat mijn baasje in de toekomst nog mooie jonkie's heeft waar hij er eentje van kan komen halen ;D
Poot Flutty :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

~Natas~

hey Jacco,

Hier wil ik meer van weten.
Mag jij uitkiezen dan welke vrouwtje je wilt hebben.
Ik kreeg er zomaar 1tje in mijn kooi gedumpt, maar ik moet er niks van hebben hoor.
Ik ben niet verliefd op haar.

Groetjes,

Joepie

Christine

Hoi mijn beste vriendje Jacco

Misschien mag je ze wel uitkiezen! Is nog geen slecht idee!
Maar zorg dan wel dat je van mijn vrouw af blijft en ook van de andere vrouwen die al een man hebben! Pas op ze zijn allemaal even sexy hoor! Dus wie weet heb jij ook een sexydametje zal wel als het van die andere sexydametjes komen  ;D ;D

Poot Flutty ;)

Carin

Hoi Jacco,

Wat zie je er weer mooi uit op de foto's.. GA je ook mee op vakantie of blijf je alleen thuis?

Een vriendje of vriendinnetje erbij is wel heel leuk... Ik heb Modo en dat is dikke pret..

Groetjes Calimero

PS: Bazinnetje baalt, Kolkkie baalt.. ze kunnen niet meer ballen.. Hun seizoen is afgelopen :-[

valkje-jacco

hoi Alle valkjes mannetjes!

ik mag lekker kiezen Joepie!  :P :P ik mag kiezen maar baasje beslist. Hij wil waarschijnlijk Luna en Jazzy, want die hebben ergens in juni of juli eitjes, dan kunnen we mijn lekkere ding ophalen! alleen mag er nog niet opzitten ze is nog te jong! ;D

gr.jacco

Baasje baalt niet! hun zijn nog steeds eerste in het voorseizoen! bijna weer kampioen, ze gaan waarschijnlijk naar de 2e klasse. Maar omdat we meer als 20 spelers hebben gaan we waarschijnlijk 2 B's maken eentje in de 4e klassen en eentje in de 2e!

gr.Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten,