20 juli 2025, 22:23:08

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

daan

Hoi tara,

Sorry hij heeft er 2 overgehouden 1 was er niet goed, en deze doen het als de allerbeste, dus eentje voor hem zelf en eentje voor ikke, das wel lekker hoor een papa die ook in de vogels zit, lekker makkelijk.

Is wel gezellig zo iedere keer antwoorden, we kunnen beter de chat opgaan hihihihihhhi

Knuf daan

Tara

Hoi Daan,

zou wel leuk zijn de chat, maar ik raak nie meer goed op de chat, als ik erop zit, zie ik mijn berichten niet die ik post en ik zie ook niet wat men post en dan is de rest van m'n internet traag :(. Jammer dat er geen valkjes over zijn, ze zijn prachtig, ik ga voor de albino factor volgend jaar ;)

Groetjes, Plukkie

Ellen

Hallo Daan,

Dat is ook een mooie witmasker die op de tweede stok
van boven zit, links gelijk naast die catharina. Die staart is zo
groot en wit als ik dat goed zie. Dat is niet altijd zo toch?
Heel apart.

Het is een leuke foto geworden met al die valkjes en
andere parkieten zo samen.
Is dit bij jou thuis of bij je vader?

Ik vind het wel leuk hoor al die foto's te bekijken.
Des te leuker als er veel geplaatst worden.

Groetjes.........Ellen.

daan

Hoi Tara,

wat raar dat je de chat niet meer op kunt  :-/ :-/
Vraag het anders ff aan lique ofzo hoe dat kan.

Groetjes Daan

daan

Hoi Ellen,

dat is bij mijn vader thuis. mooi he'.
Ja idd dat had jij goed gezien die staart van die valk is extreem lang, als dan die andere valk ziet die is zijn lagen staartpen kwijt. Wat een verschil he'.
Hij heeft een hoop verschillende valkjes.

Knuf daan

daan

hoi iedereen,

Prego en Pino zijn nu samen een heel gezellig liedje aan het zingen nou ja meer brabbelen, echt heel lachwekkend en het gaat al een half uur door, gezellig hoor, en hoe harder ik de tv zet hoe harden hun gaan brabbelen, hahahahahahahahaha.

Ik vind het onderhand wel bedtijd voor hun, maar hun hebben totaal nog geen zin om te slapen.

Nou ik eigenlijk ook niet, maar ik moet morgen om 6.30 uur op,dus ik moet het niet al te laat maken. Maar ja als je geen slaap hebt gaat het een beetje moeilijk he'. hihihihihi

nou tot morgen allemaal.
Knuf daantje

Mandy

30 juni 2003, 07:12:15 #141 Last Edit: 30 juni 2003, 07:17:10 by Mandy
Mooie foto's weer Daan! ;)
Je vader mag ook trots zijn op z'n vogels, prachtig hoor! :)
Die albino's zijn ook mooi. Ik wil die volgend jaar ook proberen te kweken, maar dat worden dat geen zuivere, want die probeer ik dan uit een witmasker en lutino te kweken.
En Lucky is ook een knapperd, hij wordt steeds mooier! :P
Is tie nou al uitgevlogen?

Mooie handtekening ook trouwens! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Goeienmorgen Mandy,

Dank je wel voor je berichie erg leuk hoor.
Die van mijn vader zijn ook geen albino's hoor, dat zijn witte valkjes met zwarte oogjes. Komen uit een witmasker en cinnamon (isabel) en die Isabel is ook weer de moeder van Gabber.

Nee Lucky is nog niet uitgevlogen hij/zij is nu 4 weken, en bij jou zijn ze echt super snel maar Lucky vind het nog wel erg lekker in dat blok, gezellig met de nieuwe 5 eitjes. Als Kuiffie en Gabber er ook alletwee in zitten dan is het wel volle boel hoor. En ik ban dan zo bang dat er weer wat met 1 van die 5 eitjes gebeurd, nou we zien het wel.

Dankje voor het compliment van mijn handtekening, heeft Lique voor me gemaakt, lief he'.

Kolkkie

Hoi Daan,

Echt mooie foto's hoor.

Hoe is het met Lucky? Die groeit zeker als kool!!

Keep on the good work ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi Maris,

Leuk dat je ff komt kijken bij mijn dagboek.
 :) :) :)
Ja Lucky groeit echt als kool nu.
Als ik vanavond uit mijn werk kok, ga ik gelijk weer nieuwe foto's maken, en plaats deze vanavond nog op de site. Hij/zij is dit weekend helemaal hard gegaan. Zijn/haar staart is nu ook al heel lang hihihihi. Het worden steeds minder hulsjes. Ik ben ook zo trots.

moonwitch (diana)

hoi daan

ik zou ook trots zijn op zo'n mooie valkje als lucky, niet dat ik niet trots ben op mijn valkjes hoor.
Heb je de eitjes al kunnen bekijken, of ze bevrucht zijn.
Altijd weer spannend een nieuw nest. Ben benieuwd naar je foto's straks.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

daan

Hoi Diana.

Als ik vanavond weer nieuwe foto's ga maken, kijk ik ook gelijk of ik bevruchte eitjes zie ja of nee, verleden week dacht ik te zien dat er 1tje zowiezo bevrucht is. Waarscahijnlijk kan ik vanavond meer zien.
Tot vanavond okay.

Knuf daan

demi

hoi daantje

hoeistie meissie?
met je valkjes? gisteren avond ging ik ff kijken bij de mijne en toe sprong de oudste bijna uit het blok blazend hahaha ja een drukte makertje is tie hoor maar wel een schatje hoor ben er zo trots op!! jij ook op lucky maar dat kan niet anders met zo`n lieverdje ::)

nou meissie dikke knuf hoor je wel weer  :-* :-*

groetjes diana w

daan

Hoi Diana W.

O wat goed joh dat de oudste al wil uitvliegen, nou ja uitspringen hahahahahah, mooi he'. Lucky gaat ook heel erg goed, maar is nog niet het blok uit. Komt wel. Hij komt wel echt op je af als je het blok opent. Zo mooi, echt dat verdedigen, maar als je ze dan eenmaal lekker aan het knuffelen bent is er niks meer over van dat lelijke gedoe. hihihihi. Laat je snel een duidelijke foto zien, ik laat vanavond weer nieuwe foto's zien.

Met de rest van de valkjes gaat ook alles hartstikke goed, we hebben nu voor Zwabber ook een poppie gevonden, geen overjarige, maar een jong bij mijn vader vandaan, vroeg dit jaar geboren, het is een hele witte mat zwarte oogjes gaaf he', ben benieuwd wat daar voor jongen uit zullen komen volgend jaar, hihihi.

Dus Zwabber is nu ook bezet..........hahahahahaha.

Is met jou kanjers ook alles okay. ik hoor het wel.

Knuffie daan

Cobie

Hoi Daan

Wat een knapperd is lucky toch.
De vogels van je vader zijn erg mooi hoor, mijn complimenten.
Komen er snel weer foto`s van de kleine Lucky?

Knuffeltje van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier