20 juli 2025, 14:14:47

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

daan

Okay Mariska,

Nou dan zul je weten ook hihihihi
Er zullen nog vele foto's volgen ook straks als alles goed gaat met het volgende nest.
Tot de volgende keer he'

'Groetjes Daan

daan

Hoi Stijn,

Bedankt!
Ja hij echt echt heel eigenwijs de wijde wereld rond he'.
Nou dat zou helemaal gaaf zijn als Lucky straks zelf jongen hebt, mijn vader heeft een mooie witte valken jong zitten, misschien probeer ik dat samen met Lucky, want die witte valk komt volgend jaar bij ons in de buitenvoliere te zitten.
Leuk he'. Eigen witte valkjes kweken.

Groetjes Daan
Tot de volgende keer
Leuk dat je mijn daboek leest en de foto's leuk vind.
Hoest met je roodruggen?

daan

Hoi Anton,

ja geweldig he die grote zwarte oogjes!!!
In denk idd dat het een genietertje is hihihi.

Groetjes Daan
tot de volgende keer

daan

Hoi Diana W.

TROTS hoe bedoel je, maar je kent dat gevoel dus dat hoef ik niet uit teleggen.
Gigantisch trots kun je wel zeggen, ieder x als ik die kanjer weer in het blok zie zitten, denk jee wat ben je toch mooi hihihi.
ja ik vind het ook altijd leuk om foto's van andere valkjes te zien!!!!

Dag meissie.
Groetjes Daan
Thanks.

daan

Hoi Ellen

Bloos, bloos, bloos.
Echt heel erg leuk je reactie, en ja ik vind Kuif ook een onwijs mooie valk. Zo stoer, is idd wel witmasker eigen, maar als je dan Gabbertje ziet (de pop) is dat toch anders, die hebben wel weer dat lievelijke over zich. En ja bij de lutino's is zeker die zonnige wangetjes iets zachts. maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het stoere. Ik heb ook 2 Lutino's zitten, maar mijn favo is toch de witmasker en daar heb ik er nu 4 van.

Ja leuk he dat dat al zo snel te zien is die parels, ben ik wel blij mee, ik heb nog geen geparelde.

Groetjes Daan
tot de volgende x
Thanks

Stijn dc

hello

met de roodruggen gaat alles goed, ik schat nog een week tot anderhalve week tot ze uitvliegen en dan hopen dat ze niet door de man aangevalleen worden!!

met mij gaat het minder, ik heb net te horen gekregen dat ik een herexamen fysica heb!! :( :( :( :(
SDC

daan

Hoi Stijn,

Ach jeetje das minder goed nieuws joh.
Nou moet je weer gaan blokken bah, en dat met dit weer.
Ik wens je veel succes en strekte, je moet maar zo denken je krijgt in ieder geval een herkansing toch.
En ga er dan voor he'.

Groetjes Daan

Stijn dc

helo

ja ik weet het, jammer maar het is mijn eigen schuld :(
ik ga die kans zeker met twee handen grijpen!!

SDC:D

daan

Hier weer ff 2 nieuwe foto's van Lucky, ze is natuurlijk weer niet veel groter geworden als gister maar toch.

Groetjes en knuf van ons

Speedy

Wat een geweldige kanjer is Lucky toch.
Ja het gaat nu heel snel hoor.

Groetjes,
Trudie

Stijn dc

hello

ooooh, weeral zon mooie foto van lucky!! ik zou zeggen, blijf maar fotos maken tot je batterijen leeg zijn!!
het is toch altijd leuk om zo fotos van het begin tot het einde van een nestje te zien he!!

SDC:D

Marianne

Hoi Daan,

Het is en blijft een plaatje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Ellen

Hoi Hoi,

Ik vind het een lekker stevig poepie hoor die Lucky.
Het wordt een mooi valkparkietje, denk ik  :)

En Stijn,.................
Daar ben je dan weer mooi klaar mee.
En dat voor fisica. Klinkt mij moeilijk in de oren.
Zet hem op en ga ervoor......toitoitoi.......

Allemaal groetjes Ellen.

daan

Hoi allemaal,

erg bedankt weer voor jullie lieve reacties.
Ik kom net thuis en nog ff snel  op de site kijken erg he'
Alleen de chat is erg rustig er is NIEMAND hoe is dat nu mogelijk, dat heb ik niet vaak gezien. idereen is lekker vroeg naar bedje toe. Ik ga ook zo. Lekker slaapie doen, nog 1 dagje werken en het is weer lekker weekend.

Tot morgen
Knuf daantje

moonwitch (diana)

hoi daan

weer schitterende foto's van lucky en wat een mooie valk wordt tie. Je handtekening is ook erg leuk de volgende handtekening is zeker met een groter geworden lucky ;D.
Blijf schrijven en ik blijf je verhaal volgen, en ik wacht met spanning je 2e nest af.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer