20 juli 2025, 00:44:53

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Daan,

Mooie foto's Daan. Lucky groeit ook als kool, en ze heeft echt een ontdeugend koppie. Lucky mag trots zijn op zulke mooie ouders ;), en natuurlijk een lieve baas.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Hallo Daan,

Ik moet even zeggen dat ik lucky toch net een stuk
speelgoed vind hoor. Zo kunstig ziet zij/hij eruit.
En dan die vader van lucky..................wat zit die je
statig aan te kijken zeg.
Mama is een echte mama-vogel. Leuk gezinnetje hoor.
Vind het wel grappig dat dat nog lekker bij elkaar zit.

Groetjes Ellen.

daan

Goeienmorgen Maris,

Dank je wel!!!! Ja we hebben elkaar gister op de chat al uitgebreid gesproken maar ach.
Ja Lucky heeft echt een eigenwijs koppie he'.
Ik heb vanochtend dat eitje van de vorige ronde wegegooid, en ik denk dat ik het nieuwtje wel gewoon laat liggen.
ff vanavond aan mijn vader vragen wat die denkt dat het beste is.

Doegies Groetjes Daan

daan

Goeienmorgen Ellen,

Speelgoed hihihihi, wel grappig bedacht, het is eigenlijk iets onvoorstelbaars, gisteravond zat ik de foto's van dat ie net geboren was te bekijken, jeetje wat was ie toen nog klein, toen dacht ik al als dat een valk moet worden, ben ik een kangeroe haahahahah. Het is zo mooi, om te zien hoe hard ze dan groeien he, echt geweldig hoor.

Ja idd Kuiffie kan je heel statig aankijken, het is ook een onwijs mooie grove valk, echt een man.

Ja en Gabber is echt een mamavalk hoor, heel bezorgd en lief.

Groetjes Daan

ziralioness

AHWWWWWWWW wat een superschatje is het toch...  :-*
Dit is de eerste keer dat ik hem zie (kennelijk had ik eventjes niet opgelet...) en ik vind het echt een droppie!!!

Hou je hem/haar zelf Daan, of gaat Lucky naar een ander baasje toe? :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

daan

Hoi Diane, (toch).

Hartstikke leuk dat je ook mijn dagboek gaat lezen, geeft niets hoor, dat je het nog niet had gezien.
Ik zie soms ook allemaal weer nieuwe berichies, het is ook zo veel, je kan niet overal op reageren toch.

Ja ja ja, ik hou Lucky lekker zelf, het is mijn allereerste valkenbaby en ja die je zeker niet weg toch. hihihihihi.

Ja het is echt een droppie he'.
Ik plaats regelmatig weer nieuwe foto's, dus als je weer eens komt kijken zou ik heel erg leuk vinden.

Groetjes Daan

daan

21 juni 2003, 03:22:07 #66 Last Edit: 21 juni 2003, 03:24:17 by daan
Hier zijn we weer, nu wil vrouwtje graag een stukje schrijven, ik mag de volgende keer weer!!!!

Hoi Hoi allemaal, hier Daantje.
We zijn vanavond bij een kennis wezen kijken in zijn voliere, nou ja voliere, een onwijs grote kwekerskas,  ingedeeld in grote voliere's en hokken, onwijs mooi. Ik denk wel ruim 150 vogels en ook een heleboel valkjes, maar ook mooie halsbanden, roodruggen, blauw voorhoofdpapegaaien, en zelf 2 koppels ara's echt geweldig mooi hoor. Hij had ook een hoop valkenjongen, witte, geparelde, witmaskers en isabel. Heel mooi hoor. We hebben echt genoten, en het ligt hier maar 5 minuten van ons huis, en we zijn eigenlijk nooit echt wezen kijken, maar we gaan snel weer eens kijken. Hij had ook jongen kwarteltjes, daar mogen we er over een paar weekjes 2 van ophalen. is wel leuk 2 van die kwarels in de voliere. Hij had ook een kakatoe zitten, die was helemaal kaal, echt heel sneu, maar hij wil hem niet weg doen. Hij heeft het daar zo goed, maar er is iets met zijn veren, hij heeft hem al een jaar en hij wil maar niet opknappen. Wel een schatje hoor.

We hebben wel gelachen, want hij had al gehoord dat Gabber (mama van Lucky) dus een jong had leggen, en hij was best een beetje jaloers toen wij kampioen waren geworden met Gabber op de show, dus hij zie al potverdorie, je hebt een jong van die kanpioen he'. Dus we zaten mekaar een beetje te pesten. hihihihihihiiihi. Beetje strijd wie de mooiste vogels hebt zitten en dan vooral om de valkjes natuurlijk. hhahahaahha.

Nou hier nog een paar foto's van vanavond.

Dit zijn Suske en Wiske een koppeltje Catharina's echt schatjes joh. en die kunnen echt zo lekker kwebbelen samen, van die verwacht ik eerdaags ook eitjes.

Nou tot de volgende keer.

Groetjes Daan ;) ;)

demi

hallo daan

wat groeit lucky goed he!!
echt ook een klein kampioentje hoor!
vindt dr ouders ook heel mooi en gabber ziet er zeker als een kampioen uit! he knuf meis voor je birdies  :-*

diana w

daan

21 juni 2003, 22:47:41 #68 Last Edit: 21 juni 2003, 22:48:19 by daan
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag metmijn fotocamera naar de voliere van mijn vader gegaan, en heb wat mooie foto's geklikt kijk maar, ik heb alleen van de jongen valkjes foto's genomen, maar hij heeft heel veel verschillende soorten vogels.

Groetjes daan

daan

21 juni 2003, 22:55:30 #69 Last Edit: 21 juni 2003, 22:56:36 by daan
Hier nog drie, eentje van de witte valkjes met de zwarte oogjes mooi he'.

Groetjes Daan
mooi he'zo veel bij elkaar allemaal jongen van dit jaar!!!!

groetjes en een knuf van daan en alle valken

daan

kijken of ie nou wel wil!!

Ellen

Hoi Daan,

Je vader heeft inderdaad hele mooie valkjes zitten.
Echt heel apart die hele witte met de zwarte oogjes.
( een plaatje ).

Leuk hoor , zo met z'n allen lekker bij elkaar.
Heel gezellig.

groetjes Ellen.

daan

Dank je Ellen, ik zal het door geven aan mijn vader !!!!!!

Stijn dc

hello daan en lucky!

ooh, wat ben jij al een flinke valk geworden hoor lucky!
ik heb net je levensverhaal  gelezen en ik meot zeggen, ik heb er van genoten hoor!! tot de volgende keer !!

SDC

daan

Hoi Stijn,

Leuk dat je mijn dagboek gaat lezen.
Dank je voor je compliment.

Knuf Lucky (en vrouwtje)